Strona 3 z 3

Re: [T-MOBILE][KARTA] Lejek 15 Mb/s w pre-paid

Post:17 sty 2020, 23:52
autor: Remington
Demonizujesz, a bugów mają co nie miara. Mam zwyczajną ofertę 1 zł/dziennie z cennika. Samo jej włączenie zajmowało ileś dni, aż w końcu musiałem poprosić BOA. Widzę w aplikacji przyznany jakiś bezterminowy pakiet 1MB niezmiennie w trakcie aktywacji itd. Na przestrzeni roku od zakupu numeru miałem tyle uznanych reklamacji, że na saldzie mam ponad 2,5-krotnie więcej niż w sumie go zasiliłem.

Re: [T-MOBILE][KARTA] Lejek 15 Mb/s w pre-paid

Post:17 sty 2020, 23:56
autor: iphoneski
Może po prostu ja mam jakieś niesamowite szczęście, bo mnie większość błędów zgłaszanych gdzieś w sieci dotyczących różnych sprzętów i usług jakoś cudownie omija, ale gdyby ten system był tak fatalny to też powinienem już coś zauważyć...

Re: [T-MOBILE][KARTA] Lejek 15 Mb/s w pre-paid

Post:18 sty 2020, 10:07
autor: martin87
U mnie były tylko błędy raz z aplikacją (gryzła się z rootem, naprawili błąd) i billingami na www (są zaniżone), nie są w stanie tego błędu naprawić.

Re: [T-MOBILE][KARTA] Lejek 15 Mb/s w pre-paid

Post:18 sty 2020, 19:24
autor: Dorotea
windows123455860455 pisze:
17 sty 2020, 18:29
Dorotea pisze:
17 sty 2020, 18:13
Przykładowo wyłączam "bez limitu za 1 zł dziennie" a lejek 15 Mb/s nie jest zdejmowany.
Tutaj wina leży po stronie systemu T-M że nie uwzględnił zdjęcia lejka.
Zgadza się i bardzo łatwo ten błąd niechcący u siebie wywołać. Wystarczy tylko włączyć "Bez limitu za 1 zł dziennie", po dezaktywacji na stałe ustawia się limit 15 Mb/s przypisany do numeru (nie do taryfy, czy usługi).

Świeży przykładzik, nawet wykupiony pakiet Strong nie daje rady tego zdjąć:
Obrazek

PS. Jak kulawo działa system można sobie sprawdzić używając kodów do wyłączenia zgód. Bugów jest naprawdę sporo i nieświadomość niektórych nie zmienia tego faktu.

Re: [T-MOBILE][KARTA] Lejek 15 Mb/s w pre-paid

Post:18 sty 2020, 19:30
autor: piotrzet
iphoneski pisze:
17 sty 2020, 23:56
Może po prostu ja mam jakieś niesamowite szczęście, bo mnie większość błędów zgłaszanych gdzieś w sieci dotyczących różnych sprzętów i usług jakoś cudownie omija, ale gdyby ten system był tak fatalny to też powinienem już coś zauważyć...
U mnie też ich nie ma. Ale wiem, że czasem babole się zdarzają.

Re: [T-MOBILE][KARTA] Lejek 15 Mb/s w pre-paid

Post:19 sty 2020, 09:45
autor: surface123
Stały lejek 15/15 a T-Mobile tego problemu nie widzi...

To jest żenada.

Re: [T-MOBILE][KARTA] Lejek 15 Mb/s w pre-paid

Post:19 sty 2020, 11:04
autor: unnameduser
Gdyby to było zapisane w regulaminie, tak jak w przypadku internetu w roamingu krajowym w Play... A tak to niestety mamy kolejny nonsens.

Re: [T-MOBILE][KARTA] Lejek 15 Mb/s w pre-paid

Post:25 sty 2020, 07:26
autor: biala1991
Podobny nonsens jest z LTE, które niepisanym prawem trzeba uruchamiać przez BOK :)
Ja miałam ciekawą sytuację, na numerze z dostępem do LTE (starter Blueconnect) po migracji do Heyah LTE przestało działać (wiadomo). Jakieś 4 miesiące temu zmigrowałam na powrót do T i LTE nadal było brak (nie upominałam się, bo to numer rezerwowy) i nagle kilka dni temu po aktywacji Bez Limitu za 1zł, ni z gruszki ni z pietruszki dostałam smsa, że LTE zostało uruchomione. Od czasu migracji z H usługa za 1zł była wielokrotnie włączana i wyłączana, dlaczego niespodziewanie, bez żadnych zabiegów z mojej strony, numer otrzymał LTE nie wiem :)

Re: [T-MOBILE][KARTA] Lejek 15 Mb/s w pre-paid

Post:05 kwie 2020, 19:53
autor: michcio123
Wygląda na to że naprawiony został błąd który powodował że po wyłączeniu oferty "No limit za 1 zł" pozostawał na stałe lejek 15/15. Sprawdzone dzisiaj rano na karcie leżaku z aktywnym no limit za 1zł po jego deaktywacji prędkość nie ma ograniczenia jest tyle na ile pozwala bts. Na numerze aktywny pakiet Happy Fridays z przed tygodnia który dzisiaj się kończy.