DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #1088264  autor: Remington
 17 sty 2020, 23:52
Demonizujesz, a bugów mają co nie miara. Mam zwyczajną ofertę 1 zł/dziennie z cennika. Samo jej włączenie zajmowało ileś dni, aż w końcu musiałem poprosić BOA. Widzę w aplikacji przyznany jakiś bezterminowy pakiet 1MB niezmiennie w trakcie aktywacji itd. Na przestrzeni roku od zakupu numeru miałem tyle uznanych reklamacji, że na saldzie mam ponad 2,5-krotnie więcej niż w sumie go zasiliłem.
 #1088265  autor: iphoneski
 17 sty 2020, 23:56
Może po prostu ja mam jakieś niesamowite szczęście, bo mnie większość błędów zgłaszanych gdzieś w sieci dotyczących różnych sprzętów i usług jakoś cudownie omija, ale gdyby ten system był tak fatalny to też powinienem już coś zauważyć...
 #1088280  autor: martin87
 18 sty 2020, 10:07
U mnie były tylko błędy raz z aplikacją (gryzła się z rootem, naprawili błąd) i billingami na www (są zaniżone), nie są w stanie tego błędu naprawić.
 #1088316  autor: Dorotea
 18 sty 2020, 19:24
windows123455860455 pisze:
17 sty 2020, 18:29
Dorotea pisze:
17 sty 2020, 18:13
Przykładowo wyłączam "bez limitu za 1 zł dziennie" a lejek 15 Mb/s nie jest zdejmowany.
Tutaj wina leży po stronie systemu T-M że nie uwzględnił zdjęcia lejka.
Zgadza się i bardzo łatwo ten błąd niechcący u siebie wywołać. Wystarczy tylko włączyć "Bez limitu za 1 zł dziennie", po dezaktywacji na stałe ustawia się limit 15 Mb/s przypisany do numeru (nie do taryfy, czy usługi).

Świeży przykładzik, nawet wykupiony pakiet Strong nie daje rady tego zdjąć:
Obrazek

PS. Jak kulawo działa system można sobie sprawdzić używając kodów do wyłączenia zgód. Bugów jest naprawdę sporo i nieświadomość niektórych nie zmienia tego faktu.
Ostatnio zmieniony 18 sty 2020, 19:43 przez Dorotea, łącznie zmieniany 2 razy.
 #1088317  autor: piotrzet
 18 sty 2020, 19:30
iphoneski pisze:
17 sty 2020, 23:56
Może po prostu ja mam jakieś niesamowite szczęście, bo mnie większość błędów zgłaszanych gdzieś w sieci dotyczących różnych sprzętów i usług jakoś cudownie omija, ale gdyby ten system był tak fatalny to też powinienem już coś zauważyć...
U mnie też ich nie ma. Ale wiem, że czasem babole się zdarzają.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1088365  autor: unnameduser
 19 sty 2020, 11:04
Gdyby to było zapisane w regulaminie, tak jak w przypadku internetu w roamingu krajowym w Play... A tak to niestety mamy kolejny nonsens.

LuiN pisze:Desktopowa wersja Telepolis to ostatnia rzecz na której się skupiamy.
 #1088720  autor: biala1991
 25 sty 2020, 07:26
Podobny nonsens jest z LTE, które niepisanym prawem trzeba uruchamiać przez BOK :)
Ja miałam ciekawą sytuację, na numerze z dostępem do LTE (starter Blueconnect) po migracji do Heyah LTE przestało działać (wiadomo). Jakieś 4 miesiące temu zmigrowałam na powrót do T i LTE nadal było brak (nie upominałam się, bo to numer rezerwowy) i nagle kilka dni temu po aktywacji Bez Limitu za 1zł, ni z gruszki ni z pietruszki dostałam smsa, że LTE zostało uruchomione. Od czasu migracji z H usługa za 1zł była wielokrotnie włączana i wyłączana, dlaczego niespodziewanie, bez żadnych zabiegów z mojej strony, numer otrzymał LTE nie wiem :)
 #1092905  autor: michcio123
 05 kwie 2020, 19:53
Wygląda na to że naprawiony został błąd który powodował że po wyłączeniu oferty "No limit za 1 zł" pozostawał na stałe lejek 15/15. Sprawdzone dzisiaj rano na karcie leżaku z aktywnym no limit za 1zł po jego deaktywacji prędkość nie ma ograniczenia jest tyle na ile pozwala bts. Na numerze aktywny pakiet Happy Fridays z przed tygodnia który dzisiaj się kończy.