Strona 1 z 1
[Play] RWK - nie mogę włączyć
Post:10 sty 2020, 11:09
autor: Vieslav
Rok temu przedłużyłem ważność konta zmieniając taryfę na PNK RWK i włączając odpowiednią usługę kodem: *111*692*1#. Aktualnie za kilka dni kończy mi się ważność wychodzących. Po wbiciu kodu nie ma opcji włączenia usługi, mogę tylko sprawdzić stan usługi: pojawia mi się komunikat, że usługa jest włączona i mogę włączyć jeszcze 0 takich usług. Po wysłaniu SMSa na numer 111 o treści: "START.692" otrzymuję odpowiedź: "Pakiet aktywowany. Możesz włączyć jeszcze 0 takich samych pakietów" (ważność wychodzących nie przedłuża się). Czy to oznacza, że usługę można włączyć tylko raz na danym numerze? Regulamin nic o tym nie wspomina. Co powinienem zrobić, aby włączyć usługę?
Re: [Play] RWK - nie mogę włączyć
Post:10 sty 2020, 11:21
autor: 24bis24
Nie wcześniej niż dwa dni przed końcem ważności konta włączysz RWK bez doładowania.
Re: [Play] RWK - nie mogę włączyć
Post:11 sty 2020, 12:49
autor: unnameduser
Ewentualnie przenieść się do innej taryfy, wrócić do RWK i wydłużyć ważność o rok.
Re: [Play] RWK - nie mogę włączyć
Post:11 sty 2020, 12:55
autor: KC-KARLOS
Zawsze można doładować konto. 5 zł wystarczy. Nie trzeba zmieniać taryfy. Nie utraci się bonusów czy pakietów. To takie proste

Re: [Play] RWK - nie mogę włączyć
Post:11 sty 2020, 17:11
autor: macqmacq
Ale jak się ma kilka numerów, to koszt wzrasta z każdym z nich

Re: [Play] RWK - nie mogę włączyć
Post:11 sty 2020, 17:48
autor: Remington
Mając kilka numerów celować i pamiętać o tym by w konkretnych 2 dniach (lub bodaj 3 w nju) wysłać sms to doprawdy męka. Dla takich osób warto przejść wtedy do Orange i przedłużać smsem kiedy tylko się zechce.
Re: [Play] RWK - nie mogę włączyć
Post:11 sty 2020, 17:55
autor: pakierhakierxd
Albo Odnowa

Re: [Play] RWK - nie mogę włączyć
Post:11 sty 2020, 18:42
autor: macqmacq
I też myśleć o "płatności"...

Re: [Play] RWK - nie mogę włączyć
Post:11 sty 2020, 18:49
autor: 24bis24
Vieslav pisze: ↑10 sty 2020, 11:09
Co powinienem zrobić, aby włączyć usługę?
na konkretne pytanie odpowiadacie zmianą taryfy albo operatora

Re: [Play] RWK - nie mogę włączyć
Post:11 sty 2020, 18:53
autor: pakierhakierxd
Czemu myslec

1 rok -bezterminowo

ja sobie chwalę tą taryfę bo jak mam wszystkich w Play a tak jest to no limitu nie potrzebuje -tym bardziej ze mam abo w Orange i stamtad moge dzwonic poza siec

Re: [Play] RWK - nie mogę włączyć
Post:06 lip 2023, 07:20
autor: Vieslav
Odgrzewam.
Pomocy. Jutro kończy mi się ważność na kilku numerach. W P24 do przedwczoraj usluga RWK była jako aktywna. Od wczoraj całkiem znikła. Wklepanie kodu USSD zwraca wiadomość: "Nie możesz skorzystać z tej oferty. Sprawdź dlaczego na play pl". Po wysłaniu smsa cisza.
Czyżby Play ubił usługę? Regulamin na stronie nadal wisi...
Taryfa oczywiście PNK RWK.
Re: [Play] RWK - nie mogę włączyć
Post:06 lip 2023, 07:32
autor: babciagienia1p
@Vieslav
Tak, Play ubił usługę.
Pozostaje zmienić taryfe na inną i zastanowić się co dalej. Oczywiście, po migracji, stracisz pakiety i PromoZł, jeśli takie masz. Złotówki na KG zostaną.
W większości taryf ważność, po migracji, wyniesie +14 dni.
W odNOWie - 13 miesięcy, ale w niej jest zagrożenie karami za brak aktywności. Są na to sposoby...
Re: [Play] RWK - nie mogę włączyć
Post:06 lip 2023, 07:43
autor: Vieslav
Tam nie ma nic na koncie... Czyli najlepiej przenieść teraz do odnowy i za rok zastanowić się, co dalej?
Jeszcze w styczniu przedłużałem ważność innego numeru. A tak BTW to regulamin na ich stronie nadal wisi jako obowiązujący "do odwołania". A tego "odwołania" nie mogę znaleźć.
Re: [Play] RWK - nie mogę włączyć
Post:06 lip 2023, 07:45
autor: babciagienia1p
@Vieslav
Jeśli masz na obydwu kontach 0,00 zł, tak.
------------Edycja_1-----------------
Skoro są niekonsekwentni, możesz próbować walczyć reklamacją w BOK-u, ale playowi są mało życzliwi i idą w zaparte... Szkoda czasu...
Możesz też spróbować skoczyć do innej taryfy i wrócić do PnK RWK, jednak watpię żeby wróciła opcja z możliwością aktywacji RWK. Raczej ubili na fest.
Re: [Play] RWK - nie mogę włączyć
Post:07 lip 2023, 06:50
autor: Vieslav
Niestety konsultanci zapierają się, że tej promocji już nie ma. Gdy wysyłam nabczacie link do strony z regulaminem to odsyłają mi link do jakiejś informacji o zmianie w doladowaniach. Zmieniłem taryfę na odnowe, za rok będę się martwił.