DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #1088165  autor: Karlos20
 17 sty 2020, 00:23
Dorotea: a czasem STRONG LTE nie aktywuje się ponownie, gdy wykorzystamy dany pakiet? Operator też nie ogranicza ilości aktywnych pakietów, więc czasem aktywacja dodatkowego pakietu oddali opcję zjechania do środków PLN na koncie w razie przekroczenia pakietu... Poza tym lepszy STRONG LTE niż mało korzystny BI - kto normalny kupuje 300MB za 9 zł, skoro za tyle kasy jest 9GB w nju na kartę i to na 31 dni, z późniejszym lejkiem 64 kbps.
W T na kartę najlepsze są tylko pakiety netowe z Happy Fridays. Taka prawda.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1088222  autor: Dorotea
 17 sty 2020, 17:51
Żeby coś aktywować trzeba wiedzieć, że BI już nie ma. Dobrze, że zaglądam na Telepolis, bo sama bym przegapiła co dopiero mówić o tak zwanych statystycznych klientach.

BI to zdzierstwo, ale jednak jakiś hamulec. Pojawia się ostrzegawczy SMS w smartfonie lub modemie, nawet dziś dostałam:
Zaczynasz korzystac z Bezpiecznego Internetu. 10 MB za 3zl zostalo aktywowane. Po zuzyciu pakietu dalsze korzystanie z Internetu bedzie rozliczane w ramach kolejnego pakietu 90 MB/6zl. Po wykorzystaniu pakietow w Bezpiecznym Internecie, transmisja danych do konca 30-dniowego cyklu bedzie mozliwa bezplatnie z predkoscia obnizona do 16kb/s. Sprawdz dostepne pakiety w aplikacji Moj T-Mobile www.t-mobile.pl/pl/aplikacja5 Wiecej na www.t-mobile.pl
Dzięki reakcji na tego SMS-a reszta środków jest bezpieczna.
 #1088276  autor: baranke
 18 sty 2020, 09:38
Kolejna mądra odpowiedź na moje pytanie: To na czym polega zmiana regulaminu cennika usług i wypowiedzenie umowy ze względu na zmiany, których dokonujące,  na które się nie chcę zgodzić, jeśli nie mogę odzyskać środków z konta numeru prepaid?


Dzień Dobry,

Środków nie da się zwrócić. W naszym regulaminie nie jest nigdzie zapisane, że jest taka opcja. Jeżeli chodzi o bezpieczny internet ma Pani na stronie T-mobile regulamin w jakich przypadkach taki pakiet się załącza. W skrócie włącza się on wtedy kiedy nie ma Pani żadnego aktywnego pakietu a ma Pani włączoną transmisję danych. To jest połączenie internetowe to jak jakby Pani dzwoniła albo wysłała smsa. Przecież za połączenie głosowe i za smsa Pani płaci. Tak samo jest z internetem za korzystanie z niego musi Pani zapłacić. Dlatego jest bezpieczny internet. Jest to zabezpieczenie od operatora żeby klient nie ponosił większych opłat niż 9zł. Za pierwsze 10MB internetu pobiera 3zł z konta a za kolejne 90MB internetu pobiera 6zł z konta razem 9zł za 100MB internetu.

Pozdrawiam
Xxx xxx
Konsultant


Moje kolejne pytanie:
Ehh.. ja nie piszę o działaniu usługi Bezpieczny  Internet ale o tym że tę usługę likwidujecie http://www.t-mobile.pl/pl/dlaciebie/obs ... kat_191220
I w związku z tym proszę jeszcze raz przeczytać moje pytanie. Pozdrawiam

Odpowiedź:
Dzień Dobry,

Ma Pani napisane, że zmiana dotyczy rozliczenia pakietowej transmisji danych. Czyli bezpieczny internet zostaje wycofany i będzie rozliczenie według cennika 1MB za 20 gr. Jeżeli ma Pani numer na kartę i nie akceptuje Pani warunków, to wypowiedzenie umowy polega na tym, że może sobie Pani przenieść numer do innej sieci lub w ogóle nie korzystać z numeru.

Pozdrawiam
Xxx xxx
Konsultant
 #1088356  autor: baranke
 19 sty 2020, 07:12
Ostanie dopytanie:
I przy takiej zmianie warunków umowy o usługi telekomunikacyjne środki które są na karcie przy moim wypowiedzeniu przepadają? Nie ma możliwości ich zwrotu?

Dzień dobry,
 
 Jeżeli zostanie podjęta decyzja o wypowiedzeniu umowy i środki nie zostaną do tej pory wykorzystane to niestety przepadną. Zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych dla numerów na kartę nie posiadamy możliwości zwrotu środków, które znajdują się na koncie klienta.


Xxx xxx
Konsultant
 #1088359  autor: wum
 19 sty 2020, 09:46
Dorotea pisze:
17 sty 2020, 17:51
Dzięki reakcji na tego SMS-a reszta środków jest bezpieczna.
Chyba, że ten SMS przyjdzie Ci na drugi dzień. Przecież to jest T-Debile i z kosmosu się ta nazwa nie wzięła. I nawet jak włączy BI i tak konto prawie wyzerowane a w bilingach nie ma za co oprócz około 0,65 zł za przesył danych.

A nie prościej by było zatrzymywanie przesyłania danych po zakończeniu pakietu? I np taka opcja w aplikacji do wyboru przez użytkownika czy chce aby mu wyzerować konto czy nie? Czy to takie nielogiczne? Czy aby na pewno Nobel mi się za ten pomysł nie należy? Czy stawanie na głowie uważasz za normalne?
 #1088379  autor: wum
 19 sty 2020, 12:55
Dorotea pisze:
19 sty 2020, 12:28
BI sensowny szczególnie nie był, ale jego likwidacja jest jeszcze bardzie nienormalna.
Likwidują bo zwyczajnie był mało skuteczny i nie działał tak jak wiele rzeczy w tym całym T-Debile. Mam karty też w Orange i Play i np włączenie jakiegokolwiek pakietu nie trwa kilka do kilkunastu godzin.
 #1088392  autor: biala1991
 19 sty 2020, 16:53
Działanie BI, na numerze bez aktywnego pakietu 3zł kosiło po przypadkowym kliknięciu w przesył danych, pomimo że do żadnego połączenia z internetem nie doszło, bo w telefonie celowo były źle skonfigurowane ustawienia (użytkownik nie potrzebuje internetu). Biling pokazuje jakieś parę MB zużycia tylko jakim cudem mogło dojść do transmisji skoro konfiguracja internetu jest błędna? :)
I tak wygląda Bezpieczny internet, pobierają opłatę za nic :)
Jak to będzie działać po likwidacji BI? za każde kliknięcie parę zł? i nadal źle skonfigurowane ustawienia nie pomogą?
 #1088393  autor: Karlos20
 19 sty 2020, 17:04
Jak będzie działać net po likwidacji BI? 2gr za 100kB. Nie masz złotówek na koncie to nie ma neta.
Przydałby się lejek dla bezpieczeństwa. Skoro lubią ten lejek 16 kbps przy płatnych pakietach (no-limity, Frii 50MB dziennie itd.), niech on będzie w ramach każdego pakietu danych po jego wykorzystaniu.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1088398  autor: biala1991
 19 sty 2020, 19:07
A co teraz robią? Pomimo że nie dochodzi do połączenia z internetem, bo telefon jest źle skonfigurowany i tak pobiera opłatę za BI. Klikam w przesył danych, próbuję otworzyć stronę co oczywiście się nie udaje i jestem w plecy 3zł :)

Rzecz w tym, że na bilingu pokazuje się jakieś śladowe zużycie (i to uzasadnia uruchomienie BI) tylko jak mogłam pobrać te parę MB przy błędnych ustawieniach internetu? :) Jak nie będzie BI to kliknięcie w przesył danych też wygeneruje rzekome zużycie na telefonie z błędną konfiguracją i za to policzą wg cennika :)
 #1088400  autor: babciagienia1p
 19 sty 2020, 19:40
Według mnie, wzmożenie z powodu likwidacji BI jest trochę na wyrost. Sama byłam mocno wkurzona jak BI się włączał i pobierał 3,- zł. Ponieważ pobranie nigdy nie było wykazywane w bilingu, to konsultanci w BOK-u natychmiast zwracali 3,- zł po telefonie. Pod tym względem T-Mobile był ok. Prosiłam, żeby wyłączono mi BI, bo ludzie są dorośli i wiedzą co robią. Podobno nie było to możliwe. SMS ostrzegawczy często przychodził po fakcie. Znane mi smartfony mają prostą funkcję ograniczenia limitu transmisji danych (i to oddzielnie dla każdej karty SIM - numeru).

Uważam, że wyłączenie BI to dobre rozwiązanie. Są oferty, które zabezpieczały przed BI, więc pewnie tak samo będą zabezpieczać przed czyszczeniem konta. Z drugiej strony T-Mobile to specjaliści od czyszczenia kont. Parę lat temu można było zaliczyć ujemny, i to mocno, stan konta, jeśli nie wyłączyło się w porę ofert cyklicznych. Stan ujemny rósł w nieskończoność. Można go było zmienić przez doładowanie... :lol: I to była dopiero perfidia.