Strona 1 z 2

Coś dla klientów T-mobile i oferty pre-paid z taryfą Frii

Post:01 sty 2020, 22:44
autor: matek451
Zmiana regulaminów i koniec usługi bezpieczny internet w taryfie Frii http://www.t-mobile.pl/pl/dlaciebie/obs ... kat_191220

Re: Coś dla klientów T-mobile i oferty pre-paid z taryfą Frii

Post:02 sty 2020, 05:29
autor: KC-KARLOS
Bardzo dobrze, że likwidują mechanizm BI. Jedna stawka cennikowa i sprawa załatwiona. Widać, że zmiana też dotyczy Heyah, skoro w taryfie Frii podają też kontakt do BOU Heyah, a taryfa Dniówka jest kalką Frii.

Re: Coś dla klientów T-mobile i oferty pre-paid z taryfą Frii

Post:02 sty 2020, 13:52
autor: fwitkowski17
Według mnie to bardzo zła decyzja. Bezpieczny Internet chronił użytkowników przed nieoczekiwanymi wydatkami, no i internet na BI był dużo tańszy niż obecna stawka (100 MB za 9 zł to 0.09 zł/MB (ew. 250 MB za 12 zł - to ok. 0.05 zł/MB) potem lejek 16 kb/s vs 0.20 zł/MB do końca środków). Surfowanie na domyślnej stawce może rodzić obawy, gdy pakiet nie ma lejka (np. STRONG LTE), mamy dużo koncie, SMS z informacją o wyczerpaniu pakietu nie przyszedł (lub z opóźnieniem przyszedł) i sobie taka nieświadoma osoba ciągle korzysta z internetu, a tu nagle komunikat o braku środków. Najlepsze rozwiązanie ma według mnie RedBull Mobile - nie masz pakietu? lejek 32 kb/s.

Re: Coś dla klientów T-mobile i oferty pre-paid z taryfą Frii

Post:02 sty 2020, 15:40
autor: darekka
W ofercie "Masz złotówkę-masz no limit na wszystko i do wszystkich"BI ratował wielu(choć moim zdaniem to jak już w tej ofercie zaskoczył to robił taki sajgon w systemach operatora, że ciężko było im to odblokować-mi akurat nie szkoda BI) gdy zdechła usługa i teraz jak skasują BI to się nie wyrobią ze zwracaniem kasy jak z ich winy usługa zdechnie.
:!: Dla potrzebujących jest jeszcze jako zabezpieczenie przed wyczyszczeniem konta usługa "Frii internet" darmowe 50MB i blokada(T-mobile) i "Dniówka internetu" 50MB za 0,28zł i blokada(HEYAH). :!:
Regulaminy:
http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/docum ... 006686.pdf
https://www.heyah.pl/regulaminy/taryfa- ... 09dc0c1498

Re: Coś dla klientów T-mobile i oferty pre-paid z taryfą Frii

Post:02 sty 2020, 20:35
autor: KC-KARLOS
Z tym "Frii Internet" to bym uważał.. Czy czasem nie dezaktywuje innych pakietów netowych oraz pakiety no limit za 1, 5, 25 lub 30 zł?

Re: Coś dla klientów T-mobile i oferty pre-paid z taryfą Frii

Post:02 sty 2020, 22:06
autor: darekka
U mnie z "Masz złotówkę..." działa wyśmienicie w T i HEYAH.
W "Bez limitu za 1zł. dziennie" usługa "Frii internet" nie działa-przy próbie aktywacji zwraca info, że nie może działać jednocześnie!

Re: Coś dla klientów T-mobile i oferty pre-paid z taryfą Frii

Post:06 sty 2020, 23:54
autor: zoltan666
Z ciekawości. Jeśli bym się nie zgodził na nowe warunki i wypowiedział umowę przed podanym terminem to zgromadzone na koncie środki powinni zwrócić?

Re: Coś dla klientów T-mobile i oferty pre-paid z taryfą Frii

Post:07 sty 2020, 14:55
autor: KC-KARLOS
Zapytaj konsultanta w T-Mobile. To zmiana cennika, więc sprawa jest otwarta.
Gdyby to była opcja w T-Mobile Mix (na liczbę doładowań) lub "Tak Tak Fon" czyli Mix na czas, umowa byłaby zerwana, ale złotówki mogłyby trafić do prepaida.

Re: Coś dla klientów T-mobile i oferty pre-paid z taryfą Frii

Post:15 sty 2020, 09:08
autor: baranke
zoltan666 pisze:
06 sty 2020, 23:54
Z ciekawości. Jeśli bym się nie zgodził na nowe warunki i wypowiedział umowę przed podanym terminem to zgromadzone na koncie środki powinni zwrócić?
I jakieś info dostałeś? Takie wypowiedzenie umowy na Prepaid by się wiązało z czym? Zwrot środków na karcie prepaid i możliwość przenosin do innego opa?

Re: Coś dla klientów T-mobile i oferty pre-paid z taryfą Frii

Post:15 sty 2020, 09:16
autor: Remington
zoltan666 pisze:
06 sty 2020, 23:54
Z ciekawości. Jeśli bym się nie zgodził na nowe warunki i wypowiedział umowę przed podanym terminem to zgromadzone na koncie środki powinni zwrócić?

Gdy likwidowali się MVNO, zwracali kasę choć twierdzili, że nie muszą. Sprawa nie jest oczywista, ponieważ te pieniądze nie są u nich zdeponowane, tylko zostały im one już zapłacone, zafakturowane i stanowią ich własność.

Re: Coś dla klientów T-mobile i oferty pre-paid z taryfą Frii

Post:15 sty 2020, 13:46
autor: baranke
Na pytanie: W związku ze zmianą treści postanowień Cennika Taryfy Frii dla Użytkowników T-Mobile na kartę oraz usunięcia z Umowy Regulamin Usługi „Bezpieczny Internet” dla Użytkowników T-Mobile na Kartę oraz w przypadku braku akceptacji zmian przysługuje Państwu mi prawo do wypowiedzenia Umowy, które można zrealizować do dnia wejścia zmian w życie, tj. 26 stycznia 2020 r. Jak to wygląda ze zwrotem środków które mam na koncie i przeniesieniem numeru? Pozdrawiam.

Odpowiedź zlewcza: Witam.

Informuję, że niemożliwy jest zwrot pozostałych środków na koncie.
Co do przeniesienia numeru - wniosek składa Pan w firmie do której numer chce Pan przenieść - nie do nas.
Pozdrawiam

xxx xxx
Biuro Obsługi Użytkownika

Re: Coś dla klientów T-mobile i oferty pre-paid z taryfą Frii

Post:16 sty 2020, 17:46
autor: matek451
A czy T-Mobile informuje klientów o zmianie w regulaminach taryfy pre-paid Frii, otrzymałeś taką informację od operatora?

Re: Coś dla klientów T-mobile i oferty pre-paid z taryfą Frii

Post:16 sty 2020, 17:51
autor: frasag
Nie informują. Mam tę taryfę i nic nie dostałem- nawet SMS-a. Na szczęście sam nie korzystam z BI, więc nic nie tracę.

Re: Coś dla klientów T-mobile i oferty pre-paid z taryfą Frii

Post:16 sty 2020, 19:47
autor: matek451
No to niektórym wyczyszczą konta aż miło.Co ciekawe jakoś ten fakt przechodzi bez echa a w przypadku Play i ich zmian w cenniku pre-paid tu na forum wzburzenie choć Play informuje o tym użytkowników.
################################
Cenzura

Re: Coś dla klientów T-mobile i oferty pre-paid z taryfą Frii

Post:16 sty 2020, 20:34
autor: baranke
Ja nic nie dostałem, pewnie jak 100% klientów.. jak widać można robić z ludźmi co się chce, hajs będzie płynął po 26 stycznia większym strumieniem z kont...

Re: Coś dla klientów T-mobile i oferty pre-paid z taryfą Frii

Post:16 sty 2020, 21:51
autor: Dorotea
Bardzo niepokojąca informacja, zwłaszcza dla mnie użytkowniczki Strong LTE. Cóż, trzeba uważać, bo TM robi skok na kasę użytkowników w dość nieładny sposób.

Re: Coś dla klientów T-mobile i oferty pre-paid z taryfą Frii

Post:17 sty 2020, 00:23
autor: KC-KARLOS
Dorotea: a czasem STRONG LTE nie aktywuje się ponownie, gdy wykorzystamy dany pakiet? Operator też nie ogranicza ilości aktywnych pakietów, więc czasem aktywacja dodatkowego pakietu oddali opcję zjechania do środków PLN na koncie w razie przekroczenia pakietu... Poza tym lepszy STRONG LTE niż mało korzystny BI - kto normalny kupuje 300MB za 9 zł, skoro za tyle kasy jest 9GB w nju na kartę i to na 31 dni, z późniejszym lejkiem 64 kbps.
W T na kartę najlepsze są tylko pakiety netowe z Happy Fridays. Taka prawda.

Re: Coś dla klientów T-mobile i oferty pre-paid z taryfą Frii

Post:17 sty 2020, 17:51
autor: Dorotea
Żeby coś aktywować trzeba wiedzieć, że BI już nie ma. Dobrze, że zaglądam na Telepolis, bo sama bym przegapiła co dopiero mówić o tak zwanych statystycznych klientach.

BI to zdzierstwo, ale jednak jakiś hamulec. Pojawia się ostrzegawczy SMS w smartfonie lub modemie, nawet dziś dostałam:
Zaczynasz korzystac z Bezpiecznego Internetu. 10 MB za 3zl zostalo aktywowane. Po zuzyciu pakietu dalsze korzystanie z Internetu bedzie rozliczane w ramach kolejnego pakietu 90 MB/6zl. Po wykorzystaniu pakietow w Bezpiecznym Internecie, transmisja danych do konca 30-dniowego cyklu bedzie mozliwa bezplatnie z predkoscia obnizona do 16kb/s. Sprawdz dostepne pakiety w aplikacji Moj T-Mobile www.t-mobile.pl/pl/aplikacja5 Wiecej na www.t-mobile.pl
Dzięki reakcji na tego SMS-a reszta środków jest bezpieczna.

Re: Coś dla klientów T-mobile i oferty pre-paid z taryfą Frii

Post:18 sty 2020, 09:38
autor: baranke
Kolejna mądra odpowiedź na moje pytanie: To na czym polega zmiana regulaminu cennika usług i wypowiedzenie umowy ze względu na zmiany, których dokonujące,  na które się nie chcę zgodzić, jeśli nie mogę odzyskać środków z konta numeru prepaid?


Dzień Dobry,

Środków nie da się zwrócić. W naszym regulaminie nie jest nigdzie zapisane, że jest taka opcja. Jeżeli chodzi o bezpieczny internet ma Pani na stronie T-mobile regulamin w jakich przypadkach taki pakiet się załącza. W skrócie włącza się on wtedy kiedy nie ma Pani żadnego aktywnego pakietu a ma Pani włączoną transmisję danych. To jest połączenie internetowe to jak jakby Pani dzwoniła albo wysłała smsa. Przecież za połączenie głosowe i za smsa Pani płaci. Tak samo jest z internetem za korzystanie z niego musi Pani zapłacić. Dlatego jest bezpieczny internet. Jest to zabezpieczenie od operatora żeby klient nie ponosił większych opłat niż 9zł. Za pierwsze 10MB internetu pobiera 3zł z konta a za kolejne 90MB internetu pobiera 6zł z konta razem 9zł za 100MB internetu.

Pozdrawiam
Xxx xxx
Konsultant


Moje kolejne pytanie:
Ehh.. ja nie piszę o działaniu usługi Bezpieczny  Internet ale o tym że tę usługę likwidujecie http://www.t-mobile.pl/pl/dlaciebie/obs ... kat_191220
I w związku z tym proszę jeszcze raz przeczytać moje pytanie. Pozdrawiam

Odpowiedź:
Dzień Dobry,

Ma Pani napisane, że zmiana dotyczy rozliczenia pakietowej transmisji danych. Czyli bezpieczny internet zostaje wycofany i będzie rozliczenie według cennika 1MB za 20 gr. Jeżeli ma Pani numer na kartę i nie akceptuje Pani warunków, to wypowiedzenie umowy polega na tym, że może sobie Pani przenieść numer do innej sieci lub w ogóle nie korzystać z numeru.

Pozdrawiam
Xxx xxx
Konsultant

Re: Coś dla klientów T-mobile i oferty pre-paid z taryfą Frii

Post:19 sty 2020, 07:12
autor: baranke
Ostanie dopytanie:
I przy takiej zmianie warunków umowy o usługi telekomunikacyjne środki które są na karcie przy moim wypowiedzeniu przepadają? Nie ma możliwości ich zwrotu?

Dzień dobry,
 
 Jeżeli zostanie podjęta decyzja o wypowiedzeniu umowy i środki nie zostaną do tej pory wykorzystane to niestety przepadną. Zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych dla numerów na kartę nie posiadamy możliwości zwrotu środków, które znajdują się na koncie klienta.


Xxx xxx
Konsultant