DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #1089636  autor: Remington
 07 lut 2020, 16:26
Aby w ogóle móc włączyć ten pakiet, musisz dezaktywować 1zł na 1 dzień (lejek zostanie niestety), tracąc RWK. Jednak póki będziesz mieć aktywny pakiet Strong, ważność konta będzie zawsze wydłużana wraz z nim, o ile tak nadal działają te pakiety jak kiedyś (raczej tak jest, potwierdzają to wpisy @windows123455860455).
Ostatnio zmieniony 07 mar 2020, 08:22 przez Remington, łącznie zmieniany 1 raz. Powód: Przekreślenie tego czemu przeczą kolejne posty
 #1091331  autor: Remington
 06 mar 2020, 18:49
4 lutego około 14-tej aktywowałem pakiet Smart LTE 10GB ważny 30 dni. Czyli wg kc powinien być aktywny do 5 marca włącznie. Ważność konta wydłużyła się do 6 marca.

Oto co pokazywały poszczególne aplikacje do wczoraj:
- apka mobilna: data ważności pakietu i odnowienia to 5 marca.
- USSD: odnowienie 6 marca
- www: na tym samym ekranie jedno pod drugim:
Twój pakiet to: Internet STRONG LTE 5 GB na 30 dni Opcja ważna do: 06-03-2020
wskaźnik z wykorzystaniem pakietu i datą Internet ważne do 05.03.2020
- SMS z 4 marca rano: za 2 dni pakiet będzie przedłużony.

Dzisiaj jest 6 marca i stan następujący:
- apka mobilna: "Konto wygasa dzisiaj", a do wygaśnięcia pakietu internetowego zostało -1 dni (minus jeden)
- USSD: wystąpił błąd
- www: "Uwaga! Masz zablokowane połączenia wychodzące, doładuj konto za min. 25 zł." oraz "Twój pakiet to: Internet STRONG LTE 5 GB na 30 dni Opcja ważna do: 06-03-2020", wskaźnik z wykorzystaniem i drugą datą zniknął, a wychodzące i pakiet nadal działają

Kasa na odnowienie pakietu jest na koncie.
 #1091342  autor: Remington
 07 mar 2020, 08:20
Cd.

7 marca po północy wychodzące zostały zablokowane, net przestał działać, pakiet Smart LTE nadal jest widoczny w apce z saldem danych 0MB i statusem "w trakcie procesu aktywacji".

Czyli pakiet nie odnowił się i jest w okresie zawieszenia, ponieważ ważność konta wygasła. Jej rzekome wydłużanie z każdym odnowieniem pakietu można włożyć między bajki.

Zapewne działa to poprawnie tylko jeśli ważność konta jest dłuższa od pakietu, ale nie gdy są sobie równe.
 #1091344  autor: babciagienia1p
 07 mar 2020, 08:40
Remington pisze:
07 mar 2020, 08:20
Zapewne działa to poprawnie tylko jeśli ważność konta jest dłuższa od pakietu, ale nie gdy są sobie równe.

Wynika z tego, że pewnie trzeba było aktywować i dezaktywować usługę Bez limitu za 1,- zł dziennie 6 marca wieczorem. Zakładam, że taka operacja nie likwiduje pakietów Internet Strong LTE.

---------Edit--------------
Aby odzyskać wychodzące, wystarczy doładować za 5,- zł (ważność na wychodzące wydłuży się do +5 dni) i następnie wykonać operację aktywacja/dezaktywacja Bez limitu za 1,- zł dziennie. Po niej ważność konta +31 dni (najprawdopodobniej, bo jeszcze nie testowałam wydłużonego o 1 dzień terminu).
 #1091351  autor: Remington
 07 mar 2020, 09:56
Cały urok Stronga to brak lejka:) Rozwiązanie wydaje się proste, tj. zasilać kwotą potrzebną na odnowienie pakietu krótko przedtem np. 2 dni wcześniej. Wtedy 10 zł potrzebne na pakiet wydłuży konto na 10 dni, a odnowiony pakiet wydłuży konto do swojej ważności (I hope so).
 #1091355  autor: jarekt
 07 mar 2020, 10:43
@surface123, nie. W TM blokada 15/15 idzie na numer (globalnie, a nie lokalnie na czas działania danej usługi, co jest niezgodne z regulaminami) i generalnie niewiele rzeczy pomaga aby się tego limitu pozbyć.
 #1091374  autor: Remington
 07 mar 2020, 16:37
Cd.

Choć doładowanie wpadło na konto około 10-tej i konto zostało odwieszone, to dopiero po 12-tej przyszedł SMS o jego wcześniejszym zawieszeniu (ze starą wysokością salda).

Pakiet nadal nieodnowiony.
 #1091387  autor: Remington
 08 mar 2020, 11:39
Cd.

Nadszedł kolejny dzień, konto ważne jeszcze 4 dni, kasa jest, a pakiet wciąż nieodnowiony.

Telefon na infolinię pomógł i pan aktywował pakiet ręcznie (choć w regulaminie nie znalazł informacji o samoczynnym wydłużaniu ważności konta i miał rację), ale jeśli tak ma się dziać co miesiąc, to ufać tej ofercie nie można.
 #1092246  autor: tytan1
 25 mar 2020, 10:06
kurcze, nie wiedziałem że jak doładuje za 25zł i dostanę gratis 10 gb to nie dokonam aktywacji później dodatkowego akietu Strong LTE , w tym T-mobile zawsze coś nie działa :( W Playu lepiej było i jeszcze jest póki co.
 #1092563  autor: biala1991
 31 mar 2020, 08:23
2.12. Użytkownik korzystający z oferty Internet STRONG LTE nie może równocześnie korzystać z pakietu danych innego niż Internet STRONG LTE oraz z żadnych ofert promocyjnych (w tym pakietów MIN/SMS/MMS, itd.) dostępnych w taryfie FRII. Aktywacja dowolnej oferty promocyjnej dostępnej w taryfie FRII (innej niż Internet STRONG LTE) oznacza zgodę na dezaktywację oferty STRONG LTE.

I ten punkt wyklucza korzystanie z pakietu STRONG i bonusa za doładowanie? W drugim zdaniu mowa o aktywacji innego pakietu tylko czy automatyczne przyznanie 10GB po doładowaniu możemy nazwać aktywacją skoro użytkownik nie ma na to wpływu, ba może nawet nie wiedzieć, że jest jakaś promocja, która skutkuje otrzymaniem bonusa GB. Klient chciał tylko doładować konto a okazuje się, że "aktywował" 10GB co jest równoznaczne ze "zgodą" na dezaktywację Stronga. Coś tu nie halo :)
Moim zdaniem to wykluczenie nie powinno dotyczyć bonusa za doładowanie tylko np. HF, bo tu dochodzi do świadomej aktywacji pakietu w aplikacji, pisałam już o tym na pierwszej stronie :)
 #1092605  autor: perxenat
 31 mar 2020, 20:08
biala1991 pisze:
31 mar 2020, 08:23
2.12. Użytkownik korzystający z oferty Internet STRONG LTE nie może równocześnie korzystać z pakietu danych innego niż Internet STRONG LTE oraz z żadnych ofert promocyjnych (w tym pakietów MIN/SMS/MMS, itd.) dostępnych w taryfie FRII. Aktywacja dowolnej oferty promocyjnej dostępnej w taryfie FRII (innej niż Internet STRONG LTE) oznacza zgodę na dezaktywację oferty STRONG LTE.
Doskonale wiemy, że tym zapisem "żadnych ofert promocyjnych" zabezpieczają się, że strong z niczym nie można łączyć.
"Jak powiedzieli że zabiorą - to zabiorą,
jak powiedzieli że dadzą - to powiedzieli"
biala1991 pisze:
31 mar 2020, 08:23
.... tylko czy automatyczne przyznanie 10GB po doładowaniu możemy nazwać aktywacją skoro użytkownik nie ma na to wpływu, ba może nawet nie wiedzieć, że jest jakaś promocja, która skutkuje otrzymaniem bonusa GB. Klient chciał tylko doładować konto a okazuje się, że "aktywował" 10GB co jest równoznaczne ze "zgodą" na dezaktywację Stronga. ...
Nie umiem sobie wyobrazić nieświadomej aktywacji tego pakietu. Tam po drodze jest kilka oczorąbnych banerów w kolorze magneta-klasik, przypadkiem? - to chyba nikt w to uwierzy.
biala1991 pisze:
31 mar 2020, 08:23
Moim zdaniem to wykluczenie nie powinno dotyczyć bonusa za doładowanie tylko np. HF, bo tu dochodzi do świadomej aktywacji pakietu w aplikacji, pisałam już o tym na pierwszej stronie :)
świadoma, czy nieświadoma - jeden pies, ale aktywacja.
Mi się to też nie podoba, ale nie dadzą - zadbali w zapisach regulaminu o to.

Тетраоксид ксенона и перксенаты — одни из самых сильных окислителей
 #1092629  autor: biala1991
 01 kwie 2020, 08:11
To nie jest żadna aktywacja tylko przymusowy odbiór, który odbywa się poza decyzją klienta :)
Nawet jeśli baner jest widoczny to nie ma znaczenia, bo klient zostaje postawiony w sytuacji bez wyjścia: albo doładuje konto i z automatu otrzyma pakiet 10GB co jest równoznaczne z kasacją Stronga albo nie doładuje co nie jest żadną alternatywą.
Nie można komuś odbierać zakupionego pakietu tylko dlatego że doładował konto :) Myślę że TM woli tego uniknąć choćby z naruszeniem regulaminu promocji GB za doładowanie, mogli tak ustawić system, że przy aktywnym Strongu bonus za doładowanie nie jest przyznawany, z dwojga złego nie przyznanie darmowego pakietu jest lepszym rozwiązaniem niż skasowanie zakupionego Stronga :)

W sytuacji odwrotnej, takiej jak @tytan1 TM łamie regulamin Stronga :) klient doładował konto, otrzymał bonus i teraz nie może uruchomić pakietu Strong. Na jakiej podstawie skoro nie ma żadnych zapisów przewidujących brak możliwości skorzystania ze Stronga? Regulamin stanowi tylko o konsekwencjach w przypadku włączenia pakietu Strong:
2.3 W przypadku, gdy Użytkownik posiada aktywowany pakiet danych inny niż Internet STRONG LTE...aktywacja Oferty Internet STRONG LTE oznacza zgodę na dezaktywację dotychczasowego pakietu danych.

@tytan1 nie powinien mieć blokady na dostęp do Stronga tylko włączenie Stronga powinno zaskutkować skasowaniem bonusa czego TM pewnie nie chce albo nie potrafi zrobić :)