Serio ?? Nie da się ?
Jest to gdzieś w regulaminie zapisane ?
Jest to gdzieś w regulaminie zapisane ?
2.12.
2.12. Użytkownik korzystający z oferty Internet STRONG LTE nie może równocześnie korzystać z pakietu danych innego niż Internet STRONG LTE oraz z żadnych ofert promocyjnych (w tym pakietów MIN/SMS/MMS, itd.) dostępnych w taryfie FRII. Aktywacja dowolnej oferty promocyjnej dostępnej w taryfie FRII (innej niż Internet STRONG LTE) oznacza zgodę na dezaktywację oferty STRONG LTE.
Doskonale wiemy, że tym zapisem "żadnych ofert promocyjnych" zabezpieczają się, że strong z niczym nie można łączyć.biala1991 pisze: ↑31 mar 2020, 08:232.12. Użytkownik korzystający z oferty Internet STRONG LTE nie może równocześnie korzystać z pakietu danych innego niż Internet STRONG LTE oraz z żadnych ofert promocyjnych (w tym pakietów MIN/SMS/MMS, itd.) dostępnych w taryfie FRII. Aktywacja dowolnej oferty promocyjnej dostępnej w taryfie FRII (innej niż Internet STRONG LTE) oznacza zgodę na dezaktywację oferty STRONG LTE.
Nie umiem sobie wyobrazić nieświadomej aktywacji tego pakietu. Tam po drodze jest kilka oczorąbnych banerów w kolorze magneta-klasik, przypadkiem? - to chyba nikt w to uwierzy.biala1991 pisze: ↑31 mar 2020, 08:23.... tylko czy automatyczne przyznanie 10GB po doładowaniu możemy nazwać aktywacją skoro użytkownik nie ma na to wpływu, ba może nawet nie wiedzieć, że jest jakaś promocja, która skutkuje otrzymaniem bonusa GB. Klient chciał tylko doładować konto a okazuje się, że "aktywował" 10GB co jest równoznaczne ze "zgodą" na dezaktywację Stronga. ...
świadoma, czy nieświadoma - jeden pies, ale aktywacja.
2.3 W przypadku, gdy Użytkownik posiada aktywowany pakiet danych inny niż Internet STRONG LTE...aktywacja Oferty Internet STRONG LTE oznacza zgodę na dezaktywację dotychczasowego pakietu danych.
Natomiast wszyscy dobrze wiemy, że doładowanie w dowolny inny sposób (np ze strony banku itp) nie włącza bonusubiala1991 pisze: ↑01 kwie 2020, 08:11...
Nawet jeśli baner jest widoczny to nie ma znaczenia, bo klient zostaje postawiony w sytuacji bez wyjścia: albo doładuje konto i z automatu otrzyma pakiet 10GB co jest równoznaczne z kasacją Stronga albo nie doładuje co nie jest żadną alternatywą.
Nie można komuś odbierać zakupionego pakietu tylko dlatego że doładował konto
...
Też mi się tak wydaje. W obecnej sytuacji wszyscy - nawet T-M(!) - rozdaje GB na prawo i lewo. To oddaje powagę sytuacji, chyba będzie koniec świata, skoro T-M zrobiło promocję na kartębiala1991 pisze: ↑01 kwie 2020, 08:11Myślę że TM woli tego uniknąć choćby z naruszeniem regulaminu promocji GB za doładowanie, mogli tak ustawić system, że przy aktywnym Strongu bonus za doładowanie nie jest przyznawany, z dwojga złego nie przyznanie darmowego pakietu jest lepszym rozwiązaniem niż skasowanie zakupionego Stronga
Jak widać chyba nie ma chętnych do sprawdzania, ja się nie podłożę, bo włączenie Stronga zdemoluje mi inną promocję, którą uzyskałam w drodze reklamacji
No proszę, Strong współgra i z GB za doładowanie i z HF. Bonus za doładowanie mnie nie dziwi, bo jak pisałam z @perxenat to byłoby przegięcie, żeby 10GB dodawane do zasilenia traktować jako aktywację pakietu ale HF mnie autentycznie zaskoczył, regulaminowo to nie powinno działaćwindows123455860455 pisze: ↑04 kwie 2020, 17:20U mnie (prawie) wszystkie promocje w T-M nie kłócą się ze STRONG LTE - działają mi bonus po doładowaniu, działa mi HF (co wcześniej pisałem). Tylko mi pakiet 7 GB dla kartowiczów nie chciał się włączyć (tu raczej winę widzę w systemie T-M).
Remington pisze: ↑06 mar 2020, 18:494 lutego około 14-tej aktywowałem pakiet Smart LTE 10GB ważny 30 dni. Czyli wg kc powinien być aktywny do 5 marca włącznie. Ważność konta wydłużyła się do 6 marca.
Oto co pokazywały poszczególne aplikacje do wczoraj:
- apka mobilna: data ważności pakietu i odnowienia to 5 marca.
- USSD: odnowienie 6 marca
- www: na tym samym ekranie jedno pod drugim:
Twój pakiet to: Internet STRONG LTE 5 GB na 30 dni Opcja ważna do: 06-03-2020
wskaźnik z wykorzystaniem pakietu i datą Internet ważne do 05.03.2020
- SMS z 4 marca rano: za 2 dni pakiet będzie przedłużony.
Dzisiaj jest 6 marca i stan następujący:
- apka mobilna: "Konto wygasa dzisiaj", a do wygaśnięcia pakietu internetowego zostało -1 dni (minus jeden)
- USSD: wystąpił błąd
- www: "Uwaga! Masz zablokowane połączenia wychodzące, doładuj konto za min. 25 zł." oraz "Twój pakiet to: Internet STRONG LTE 5 GB na 30 dni Opcja ważna do: 06-03-2020", wskaźnik z wykorzystaniem i drugą datą zniknął, a wychodzące i pakiet nadal działają
Kasa na odnowienie pakietu jest na koncie.