Czy operator ma prawo wyłączyć uprzednio aktywowaną usługę cykliczną w ofercie na kartę bez ponoszenia konsekwencji prawnych ?
Pytam gdyż osoby z mojego otoczenia mają aktywowane 2 usługi u 2 różnych operatorów :
1) Orange - Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich+pakiet GB - wersja z października 2018 roku - cykliczna.
2) Play - Internet bez limitu za 45zł - wersja cykliczna.
Z jednej strony nie chcą bawić w coś co lada moment może zostać wyłączone, z drugiej strony nie chcą stracić usługi, której już nigdy nie włączą a jest zarazem unikalna.
Proszę o pomoc doświadczonych użytkowników.
Pytam gdyż osoby z mojego otoczenia mają aktywowane 2 usługi u 2 różnych operatorów :
1) Orange - Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich+pakiet GB - wersja z października 2018 roku - cykliczna.
2) Play - Internet bez limitu za 45zł - wersja cykliczna.
Z jednej strony nie chcą bawić w coś co lada moment może zostać wyłączone, z drugiej strony nie chcą stracić usługi, której już nigdy nie włączą a jest zarazem unikalna.
Proszę o pomoc doświadczonych użytkowników.