columbo - oferta jest prepaidowa i nie zawiera okresu wypowiedzenia, korzystasz z opłaconego Planu do końca jego ważności. Warto podkreślić, że po wygaśnięciu Planu, Orange czeka jeszcze 6 miesięcy, aby wznowić subskrypcję nowego Planu, w innym wypadku numer przepadnie. W czasie braku subskrypcji nie możesz dzwonić i odbierać połączeń (tylko alarmowe).
Dodatkowo - jeśli w ciągu PIERWSZYCH 14 dni od aktywacji pierwszego Planu wycofasz się z niego, rozwiążesz umowę natychmiastowo, a koszty będą w 100% zwrócone na konto bankowe. Tracisz tym samym numer telefonu.
W ofercie polecam podpiąć kartę płatniczą, gdyż w przypadku rezygnacji z pakietu/Planu w ciągu 14 dni, środki zostaną zwrócone. Przykład: doładuje saldo na usługi premium na kwotę 5 zł. Jeśli stwierdzę, że z nich nie skorzystam, zlecam ich zwrot.
Możesz też zapłacić za pierwszy Plan - BLIKiem, wtedy aby korzystać z usług, musisz jak w prepaidzie doładować saldo Flex. Żeby odzyskać niezużyte środki, polecam zmienić formę płatności na kartę płatniczą. Formy płatności możesz sobie spokojnie zmieniać.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam