mikkel: pamiętaj, iż Orange Flex jest dostępny dla osób, które prowadzą jednoosobową działalność gospodarczą. Profil z klienta indywidualnego na Flex Firmę i odwrotnie możesz zmieniać raz na miesiąc rozliczeniowy.
Remington: plan odnawia się zawsze tego samego dnia miesiąca kalendarzowego, w którym po raz pierwszy został on aktywowany, jeśli zachowasz ciągłość działania usług. Inaczej masz zawieszenie usług wychodzących i przychodzących max do pół roku.
Uważaj: jeśli wiesz, że nie odnowisz planu na danym numerze, zalecam logować się do aplikacji poprzez adres e-mail lub poprzez np. Facebooka, gdyż logowanie poprzez kod SMS, w czasie zawieszonych usług, nie będzie możliwe. Sporo takich przypadków czytałem na dedykowanych dwóch grupach na FB.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam