O właśnie, ciekawą kwestię poruszyłeś. Tj. w jaki sposób płaci się za usługi nieobjęte no limitem, np. rozmowy poza UE, roaming po FUP, usługi Premium itp. Ściągną z karty po każdej rozmowie czy jak?
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Usług premium od pewnego czasu nie ma w Orange. Ponadstandardowe użycie jest blokowane (połączenia międzynarodowe, roaming poza FUP). Aby móc znich korzystać trzeba wykupić odpowiedni pakiet w aplikacji
Żadnych usług premium nie ma? Czytałem tylko o wyłączeniu subskrypcji. Nie działają żadne SMS-y, połączenia premium ani DCB?
Jednak można z nich korzystać, tylko trzeba wpłacić pieniądze na tzw. "skarbonkę"
Nie jest zła ale wolę swoją ofertę w Orange Love
10zł za no limit rozmów sms mms i 5 gb a potem normalnie by był lejek 64 kb/s ale wolę kolejne 5gb za 10 i kolejne 5gb + no limit lte za 10 więc max 30
no limit lte to chyba 100 gb ,gdyby nie ta oferta wziąłbym flexa lub rok za 300 lub Nju
a co do neta wykorzystuje 5-10 gb.
10zł za no limit rozmów sms mms i 5 gb a potem normalnie by był lejek 64 kb/s ale wolę kolejne 5gb za 10 i kolejne 5gb + no limit lte za 10 więc max 30
no limit lte to chyba 100 gb ,gdyby nie ta oferta wziąłbym flexa lub rok za 300 lub Nju
a co do neta wykorzystuje 5-10 gb.
Pozdrawiam
Ciekawe, czy zakupy z Google Play będą dostępne.
Podsumowanie najważniejszych informacji o Orange Flex w jednym poście:
1. Pakiety główne
Klient musi posiadać pakiet główny, tj. wskazany poniżej.
Rozmowy, SMS-y i MMS-y bez limitu + Social Pass (Tiktok, Facebook, Instagram, Snapchat, Twitter, Pinterest, Messenger, Whatsapp & Viber - zgodnie z regulaminem włącznie z rozmowami głosowymi i wideo, treściami wideo i dźwięku) + pakiet GB:
6 GB - 31 zł
8 GB - 33 zł
10 GB - 35 zł
12 GB - 37 zł
14 GB - 39 zł
20 GB - 40 zł
50 GB - 50 zł
60 GB - 60 zł
70 GB - 70 zł
100 GB - 80 zł
Po wykorzystaniu pakietu, lejek do 64 kb/s
2. A co gdy nie ma środków na odnowienie pakietu głównego?
W przypadku braku środków na odnowienie pakietu głównego, pakiet główny zostanie wyłączony, a ty nie będziesz mógł korzystać ani z połączeń wychodzących, ani przychodzących.
W ciągu 6 miesięcy, będziesz mógł włączyć ponownie Pakiet główny. Jeśli tego nie zrobisz, numer zostanie usunięty.
3. Pakiety dodatkowe
Ponizej pakiety dodatkowe - opłaty za pakiety dodatkowe pobierane są z góry na zasadzie jak za opłatę miesięczną. Nie ma możliwości wykonywania połączeń międzynarodowych czy w roamingu poza UE bez zakupienia pakietów. Tak samo po wykorzystaniu limitu w UE, transfer danych jest blokowany (aplikacja będzie działać nadal, więc możliwe będzie dokupienie pakietu internetowego).
a. Music Pass (Spotify, Tidal, Apple Music, Deezer, Polskie Radio & Amazon music)
5 zł miesięcznie (do sierpnia bez opłat)
b. Video Pass (HBO GO, Netflix, YouTube, Orange TV Go & vod.pl)
5 zł za 1 dzień
10 zł za 7 dni
20 zł za 30 dni
c. Usługi dodatkowe
Zmiana numeru 20 zł
Wymiana karty 0 zł
Rachunek szczegółowy 5 zł
Przekierowanie połączeń - jak za połączenie z danym numerem (bezpłatnie w przypadku przekierowania z Polski na PL oraz z UE na UE jeśli brak FUP)
Połączenie z infolinią - brak, tylko czat.
Wifi Calling - w Polsce i za granicą
VoLTE - działa
Połączenie oczekujące i zawieszenie połączenia - dostępne
Połączenie konferencyjne - niedostępne
d. Dodatkowe pakiety internetu w Polsce - te pakiety nie dają limitu w UE
1 GB - 3 zł
5 GB - 10 zł
10 GB - 15 zł
e. Dodatkowe pakiety internetu w UE (po wykorzystaniu limitu)
0,5 GB - 8 zł
1 GB - 15 zł
f. Połączenia, SMS-y i MMS-y międzynarodowe (dalej "Usługi")
Usługi międzynarodowe dzielą się na 3 strefy:
UE Plus (+Kanada, USA, Ukraina, Szwajcaria) - 10 minut za 5 zł lub 100 minut za 15 zł
Standard - 10 minut za 15 zł lub 100 minut za 100 zł
Egzotyczna - 10 minut za 50 zł lub 50 minut za 175 zł
g. Połączenia, SMS-y i MMS-y w roamingu (dalej "Usługi")
Usługi roamingowe dzielą się na 3 strefy:
UE - bez dodatkowych opłat (wymagany dodatkowy pakiet internetu po wykorzystaniu limitu; opłaty pobierane z skarbonki w przypadku FUP)
Standard (dotyczy usług realizowanych z UE do Strefy Standard lub ze Strefy Standard do UE lub strefy Standard) - 10 minut za 10 zł, 100 minut za 75 zł, 0.5 GB za 125 zł, 1 GB za 225 zł, 0.5 GB + 100 minut za 175 zł
Egzotyczna (dotyczy usług realizowanych z Strefy UE lub Standard do strefy Egzotycznej lub ze strefy Egzotyczej do dowolnej strefy) - 10 minut za 40 zł lub 50 minut za 150 zł, 0.5 GB za 500 zł
Usługi międzynarodowe i roamingowe - pakiety wymienne 1:1 na SMS-y i MMS-y. Połączenia rozliczane sekundowo.
Wifi Calling działa za granicą.
4. Migracje
Migracja z postpaid możliwa na 6 miesięcy przed końcem umowy
Migracja z nju mobile i prepaid możliwa w dowolnym momencie.
W każdym wypadku, wymagana weryfikacja poprzez dowód osobisty i selfie w aplikacji, nawet przy odbiorze karty w salonie lub migracji z ofert Orange (!)
Migracja z Orange Flex do Orange na kartę na tę chwilę niemożliwa. Ma zostać utworzona procedura, brak szczegółów.
5. Rabaty, promocje i kontakt z obsługą
Brak rabatów ani promocji na start czy za przeniesienie numeru.
Aplikacja w tym czat działa za darmo na całym świecie 24/7.
Brak infolinii.
6. Usługi premium
Skarbonka - możliwość doładowania Skarbonki celem pobrania opłat za dopłaty FUP w UE i usługi premium.
I to chyba wszystko
1. Pakiety główne
Klient musi posiadać pakiet główny, tj. wskazany poniżej.
Rozmowy, SMS-y i MMS-y bez limitu + Social Pass (Tiktok, Facebook, Instagram, Snapchat, Twitter, Pinterest, Messenger, Whatsapp & Viber - zgodnie z regulaminem włącznie z rozmowami głosowymi i wideo, treściami wideo i dźwięku) + pakiet GB:
6 GB - 31 zł
8 GB - 33 zł
10 GB - 35 zł
12 GB - 37 zł
14 GB - 39 zł
20 GB - 40 zł
50 GB - 50 zł
60 GB - 60 zł
70 GB - 70 zł
100 GB - 80 zł
Po wykorzystaniu pakietu, lejek do 64 kb/s
2. A co gdy nie ma środków na odnowienie pakietu głównego?
W przypadku braku środków na odnowienie pakietu głównego, pakiet główny zostanie wyłączony, a ty nie będziesz mógł korzystać ani z połączeń wychodzących, ani przychodzących.
W ciągu 6 miesięcy, będziesz mógł włączyć ponownie Pakiet główny. Jeśli tego nie zrobisz, numer zostanie usunięty.
3. Pakiety dodatkowe
Ponizej pakiety dodatkowe - opłaty za pakiety dodatkowe pobierane są z góry na zasadzie jak za opłatę miesięczną. Nie ma możliwości wykonywania połączeń międzynarodowych czy w roamingu poza UE bez zakupienia pakietów. Tak samo po wykorzystaniu limitu w UE, transfer danych jest blokowany (aplikacja będzie działać nadal, więc możliwe będzie dokupienie pakietu internetowego).
a. Music Pass (Spotify, Tidal, Apple Music, Deezer, Polskie Radio & Amazon music)
5 zł miesięcznie (do sierpnia bez opłat)
b. Video Pass (HBO GO, Netflix, YouTube, Orange TV Go & vod.pl)
5 zł za 1 dzień
10 zł za 7 dni
20 zł za 30 dni
c. Usługi dodatkowe
Zmiana numeru 20 zł
Wymiana karty 0 zł
Rachunek szczegółowy 5 zł
Przekierowanie połączeń - jak za połączenie z danym numerem (bezpłatnie w przypadku przekierowania z Polski na PL oraz z UE na UE jeśli brak FUP)
Połączenie z infolinią - brak, tylko czat.
Wifi Calling - w Polsce i za granicą
VoLTE - działa
Połączenie oczekujące i zawieszenie połączenia - dostępne
Połączenie konferencyjne - niedostępne
d. Dodatkowe pakiety internetu w Polsce - te pakiety nie dają limitu w UE
1 GB - 3 zł
5 GB - 10 zł
10 GB - 15 zł
e. Dodatkowe pakiety internetu w UE (po wykorzystaniu limitu)
0,5 GB - 8 zł
1 GB - 15 zł
f. Połączenia, SMS-y i MMS-y międzynarodowe (dalej "Usługi")
Usługi międzynarodowe dzielą się na 3 strefy:
UE Plus (+Kanada, USA, Ukraina, Szwajcaria) - 10 minut za 5 zł lub 100 minut za 15 zł
Standard - 10 minut za 15 zł lub 100 minut za 100 zł
Egzotyczna - 10 minut za 50 zł lub 50 minut za 175 zł
g. Połączenia, SMS-y i MMS-y w roamingu (dalej "Usługi")
Usługi roamingowe dzielą się na 3 strefy:
UE - bez dodatkowych opłat (wymagany dodatkowy pakiet internetu po wykorzystaniu limitu; opłaty pobierane z skarbonki w przypadku FUP)
Standard (dotyczy usług realizowanych z UE do Strefy Standard lub ze Strefy Standard do UE lub strefy Standard) - 10 minut za 10 zł, 100 minut za 75 zł, 0.5 GB za 125 zł, 1 GB za 225 zł, 0.5 GB + 100 minut za 175 zł
Egzotyczna (dotyczy usług realizowanych z Strefy UE lub Standard do strefy Egzotycznej lub ze strefy Egzotyczej do dowolnej strefy) - 10 minut za 40 zł lub 50 minut za 150 zł, 0.5 GB za 500 zł
Usługi międzynarodowe i roamingowe - pakiety wymienne 1:1 na SMS-y i MMS-y. Połączenia rozliczane sekundowo.
Wifi Calling działa za granicą.
4. Migracje
Migracja z postpaid możliwa na 6 miesięcy przed końcem umowy
Migracja z nju mobile i prepaid możliwa w dowolnym momencie.
W każdym wypadku, wymagana weryfikacja poprzez dowód osobisty i selfie w aplikacji, nawet przy odbiorze karty w salonie lub migracji z ofert Orange (!)
Migracja z Orange Flex do Orange na kartę na tę chwilę niemożliwa. Ma zostać utworzona procedura, brak szczegółów.
5. Rabaty, promocje i kontakt z obsługą
Brak rabatów ani promocji na start czy za przeniesienie numeru.
Aplikacja w tym czat działa za darmo na całym świecie 24/7.
Brak infolinii.
6. Usługi premium
Skarbonka - możliwość doładowania Skarbonki celem pobrania opłat za dopłaty FUP w UE i usługi premium.
I to chyba wszystko
Ostatnio zmieniony 10 maja 2019, 15:48 przez Blank, łącznie zmieniany 2 razy.
A mi się urodziło takie pytanie
Można kupić pakiet dodatkowy bez kupowania pakietu głównego? Np wyjeżdżam i chciałbym kupić ten video na tydzień.
Można kupić pakiet dodatkowy bez kupowania pakietu głównego? Np wyjeżdżam i chciałbym kupić ten video na tydzień.
Post wart pochwały, ale są wyłączone. Ciekawa nowość to przekierowania, bezpłatnie w ramach no-limitów dawał tylko Play i jego MVNO.
Otwarte są wg mnie jeszcze kwestie co z płatnościami za Google Play (faktury nie ma, ale jest Skarbonka, więc mogłoby się dać), a także jakie są ceny i zasady działania lub zerwania umowy, gdy brak środków na pobranie opłaty miesięcznej.
@iphoneski,
Nie, pakiet główny jest wymagany. Nie możesz korzystać z oferty Orange Flex bez pakietu.
@remington, W przypadku braku środków na odnowienie pakietu głównego, połączenia wychodzące i przychodzące są blokowane na okres 6 miesięcy, po czym numer jest usuwany.
Zmieniłem trochę format posta, aby zwiększyć czytelność.
PS.
Nie, pakiet główny jest wymagany. Nie możesz korzystać z oferty Orange Flex bez pakietu.
@remington, W przypadku braku środków na odnowienie pakietu głównego, połączenia wychodzące i przychodzące są blokowane na okres 6 miesięcy, po czym numer jest usuwany.
Zmieniłem trochę format posta, aby zwiększyć czytelność.
PS.
Co masz na myśli?Post wart pochwały, ale są wyłączone.
Ostatnio zmieniony 10 maja 2019, 15:49 przez Blank, łącznie zmieniany 1 raz.
@Blank dzięki.
Z ich FAQ w aplikacji:
"Czy mogę otrzymać fakturę? Nie, nie wystawiamy faktur."
Przecież to jakaś bzdura. Usługi są ovatowane, więc faktura być musi i nie ma dyskusji.
"Czy mogę otrzymać fakturę? Nie, nie wystawiamy faktur."
Przecież to jakaś bzdura. Usługi są ovatowane, więc faktura być musi i nie ma dyskusji.
Napisz to do nju.
Fakturę pewnie dają ale na osobę prywatną.
Fakturę pewnie dają ale na osobę prywatną.
Akurat nju faktury mi wystawia bez problemu. Oczywiście mówię o fakturach na osobę fizyczną, bo doładowania i tak zawsze sprzedaje jakiś pośrednik.
Tutaj zapewne faktury dla osób prywatnych jak najbardziej będą mimo tej bzdury z FAQ.
Tutaj zapewne faktury dla osób prywatnych jak najbardziej będą mimo tej bzdury z FAQ.
W Play jest taki sam zapis.
Szczerze mówiąc to pierwsze słyszę o fakturach za usługi telekomunikacyjne na kartę.
Szczerze mówiąc to pierwsze słyszę o fakturach za usługi telekomunikacyjne na kartę.
To trochę późno słyszysz, skoro są one wystawiane od ponad 20 lat
Faktura dotyczy oczywiście doładowań i wystawia ją faktyczny sprzedawca doładowania, we Flex dotyczy ona jednak zakupu poszczególnych usług.
Faktura dotyczy oczywiście doładowań i wystawia ją faktyczny sprzedawca doładowania, we Flex dotyczy ona jednak zakupu poszczególnych usług.
No właśnie, faktura dotyczy doładowania. Stąd moje zdziwienie dotyczące nju mobile.
W przypadku Next czy Flex sytuacja jest bardziej skomplikowana. W końcu, sprzedawcą jest rzeczywiście Orange, więc jeśli nie fakturę za usługi telekomunikacyjne, to chociaż za doładowanie powinni ją dać. Tyle, że tu ewidentnie mogą i imho powinni wystawić fakturę za konkretny produkt.
W przypadku Next czy Flex sytuacja jest bardziej skomplikowana. W końcu, sprzedawcą jest rzeczywiście Orange, więc jeśli nie fakturę za usługi telekomunikacyjne, to chociaż za doładowanie powinni ją dać. Tyle, że tu ewidentnie mogą i imho powinni wystawić fakturę za konkretny produkt.
Reasumując: jesteśmy zgodni, że faktura się należy i zapewne bez problemu ją wystawią, amatorami w końcu nie są.
Pytaleś o pochwałę posta - phpbb to umożliwia, było nawet włączone, ale jakieś problemy techniczne spowodowały, że jest wyłączone.
Pytaleś o pochwałę posta - phpbb to umożliwia, było nawet włączone, ale jakieś problemy techniczne spowodowały, że jest wyłączone.
A, rozumiem. Myślałem, że chodzi Ci o przekierowania, i właśnie nie rozumiałem co masz na myśli