_Schron_:
było chyba tutaj o tym mowa. Zasada jest bardzo prosta.
Jedna promocja dla nowych na jeden numer PESEL.
Jeśli operator ma już w swojej bazie Twój numer PESEL, z automatu są już zablokowane kody dla nowych, niezależnie, czy chcesz przenieść kolejny numer, kupić nowy czy powrócić do Flexa. Dodatkowo: jeśli nawet jesteś nowym userem, a nie użyjesz kodu promocyjnego (dla nowych lub kodu polecającego) lub wpiszesz go błędnie i klikniesz w apce na przycisk "Wybieram swoją płatność", zamiast użyć najpierw opcji "Potwierdź kod", nie masz już możliwości powrotu i niewykorzystana promka przepada.
Sam powracałem do Flexa po 2-miesięcznej przerwie z Play czy Plusem, aby naprawić pewne problemy i zapłaciłem pełną kwotę za swój pierwszy miesiąc powrotu do oferty.
Ostatnio zmieniony 09 gru 2021, 19:18 przez Karlos20, łącznie zmieniany 2 razy.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam