DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 74 z 123
  • 1
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 76
  • 123
 #1124805  autor: bora1410
 26 lis 2021, 12:38
@Karlos20 jesteś w takim razie dużym szczęściarzem.
Porozmawiałem dziś sobie na czacie o wyżej wymienionym problemie. U mnie sytuacja jest taka, że zamówiłem dodatkową kartę, ale nie aktywowałem jej. Miałem kupić zegarek do biegania, ale ostatecznie kupiłem Garmina i tam wiadomo że LTE brak to i karta nie była potrzebna. Więc nawet nie aktywowałem karty i widnieje na koncie jako zablokowana. Zgłosiłem się do Flexa że nie dochodzą mi połączenia podczas wyłączonego telefonu. Odpowiedź jaką usłyszałem to:
- że problem jest im znany
- że w przypadku posiadania dwóch kart sim usługa nie działa
- że nawet jak ktoś by chciał zablokować dodatkową kartę to nic to nam nie da, bo na koncie musi być tylko jedna karta sim.
- no i ogólnie że mają to w dupie, że to nie działa
Tyle się dowiedziałem. Dla mnie to jakieś nieporozumienie i nie wiem czy nie będę uciekał. Do taj pory pasowało mi wszystko w ofercie (no może poza połączeniami międzynarodowymi i rozliczaniem ich), ale brak powiadomień to akurat dla mnie duży problem. Nie mam pojęcia jak ktoś ma firmę i taka usługa mu nie działa.
 #1124811  autor: Karlos20
 26 lis 2021, 14:09
bora1410: skorzystaj z krótkich kodów to chociaż odpalisz powiadomienie SMS o próbach połączeń. To akurat działa na głównym SIM, który ma podpiętą kartę dodatkową. Czasem jeden kod wszystko załatwi niż niejeden konsultant.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1125253  autor: mumiok
 09 gru 2021, 11:10
chcę przenieść jeden numer z abonamentu z T-M na Flex (głównie chodzi mi o stosunek ceny do pakietu danych roamingowych) bo przez 3-4 dni w tygodniu przebywam na terenie Niemiec i Holandii, czasem Belgia

jeżeli wykorzystamy pakiet GB w roamingu to dostajemy komunikat, jest blokada transmisji i nie ponosimy żadnych kosztów? aplikacja Flex wtedy działa mimo wykorzystania pakietu jak chcemy coś zmienić, ustawić?
 #1125255  autor: Karlos20
 09 gru 2021, 11:16
mumiok: tak, dokładnie tak jest. Pamiętaj, że dodatkowe płatne pakiety, np GB w Polsce czy Passy dają dodatkowego neta w UE, ok. 0,6GB za każde wydane 5 zł, więc korzystniej niż w suchym pakiecie 0,5GB za 8 lub 1GB za 12.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1125259  autor: Karlos20
 09 gru 2021, 11:33
mumiok: Passy są tylko do wykorzystania w Polsce, ale jeśli są w opcji płatnej, to z wydanej kwoty za usługę, otrzymujesz limit GB do wykorzystania w roamingu UE.
> Cennik Roamingowy do 31.12.2021 >> https://cms-doptools-pl.s3.eu-central-1 ... 131dd7.pdf
Oraz do nowego Cennika Roamingowego od 01.01.2022 (powiększone limity GB w UE) >> https://cms-doptools-pl.s3.eu-central-1 ... 19a193.pdf
Z usług dodatkowych nie wyświetli się w apce ilość GB do zużycia - tylko z podstawy planu + dokupionych paczek 1GB (3 zł), 5GB (10 zł) oraz 10GB (15 zł).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1125287  autor: Karlos20
 09 gru 2021, 18:46
Już od paru miesięcy tak jest. W taki sposób są zwracane niewykorzystane środki z salda Flex.
Tak samo saldo na usługi Premium, aby zwrócić na konto bankowe niewykorzystaną kasę, musisz przekierować je na saldo Flex, a następnie zlecić wypłatę podając numer rachunku bankowego.

Zwrot środków z aktywowanego planu z tego samego źródła, gdzie opłacono za usługi - z salda Flex (BLIK) lub z podpiętej karty płatniczej (przelew zwrotny, transakcja kartą), bez podawania numeru konta, jest realizowany tylko w jednym przypadku - rezygnacji z Flexa w ciągu 14 dni od aktywacji Planu (wiąże się to z natychmiastową utratą numeru telefonu) i dotyczy to wyłącznie nowego numeru lub przeniesionego z ofert Orange.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1125290  autor: _Schron_
 09 gru 2021, 18:56
.. przeniosłem dwa numery do Orange Flex parę miesięcy temu. Na jednym numerze skorzystałem z kodu Flex3, na drugim już się nie dało. Oba numery dawno zabrane do innych sieci.
Czy rejestrując nowy starter Orange i wybierając Flex zadziała kod Flex 3 ?
Pytam z ciekawości, bo pewnie ktoś próbował ;)
 #1125292  autor: Karlos20
 09 gru 2021, 19:08
_Schron_:
było chyba tutaj o tym mowa. Zasada jest bardzo prosta.
Jedna promocja dla nowych na jeden numer PESEL.
Jeśli operator ma już w swojej bazie Twój numer PESEL, z automatu są już zablokowane kody dla nowych, niezależnie, czy chcesz przenieść kolejny numer, kupić nowy czy powrócić do Flexa. Dodatkowo: jeśli nawet jesteś nowym userem, a nie użyjesz kodu promocyjnego (dla nowych lub kodu polecającego) lub wpiszesz go błędnie i klikniesz w apce na przycisk "Wybieram swoją płatność", zamiast użyć najpierw opcji "Potwierdź kod", nie masz już możliwości powrotu i niewykorzystana promka przepada.

Sam powracałem do Flexa po 2-miesięcznej przerwie z Play czy Plusem, aby naprawić pewne problemy i zapłaciłem pełną kwotę za swój pierwszy miesiąc powrotu do oferty.
Ostatnio zmieniony 09 gru 2021, 19:18 przez Karlos20, łącznie zmieniany 2 razy.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1125294  autor: Karlos20
 09 gru 2021, 19:16
surface123: Z Flexa uciekłem na 2 miesiące do Play i Plusa, a potem powróciłem, aby rozwiązać problem m.in. z powiadomieniami o nieodebranych połączeniach (pisałem o tym całkiem niedawno). Osoby powracające do Flexa zapłacą pełną kwotę za pierwszy miesiąc korzystania z planu.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1125298  autor: Karlos20
 09 gru 2021, 19:23
Da się. Mam powiadomienia, eSIM jako główną kartę na iPhonie 11 Pro + dodatkowego SIMa. Działa też blokada odbierania połączeń z numerów zastrzeżonych (poprzednio i ta usługa nie działała jak należy).
Aktualnie jeszcze jest kłopot z Pocztą Głosową (nie działa).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1125303  autor: Karlos20
 09 gru 2021, 20:22
surface123: czytaj komunikaty w aplikacji. Korzystaj ze strony pomocy flex.orange.pl/pomoc
Pytaj na forum, gdy coś jest niejasne, w ostateczności jest czat w apce.
Musisz uściślić co potrzebujesz, bo są 3 scenariusze wejścia do Flexa: przeniesienie z innej sieci, zakup nowego numeru lub migracja z ofert Orange.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1125306  autor: Karlos20
 09 gru 2021, 20:34
surface123: Migracja z ofert Orange trwa do 5 minut i nie wymaga wymiany dotychczasowej karty SIM. Możesz to później zrobić w aplikacji, jeśli chcesz.
Ja aktywowałem extra SIM w wariancie "rozmowy+SMS+MMS+net". Dzięki temu jest większa szansa, że będą przychodzić powiadomienia o nieodebranych połączeniach, w porównaniu do extra SIM w wariancie "tylko net", gdzie działa wyłącznie transmisja danych.. Wybierz dobrze swój wariant, jeśli popełnisz błąd, konieczna będzie wymiana tejże karty.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1125352  autor: janek0401
 11 gru 2021, 10:07
Na mój Pesel był już zarejestrowany numer w Flex aby skorzystać z promocji z kodem FLEX3. Teraz ten numer jest nieaktywny.

Na innym numerze korzystam z 3 darmowych miesięcy z 15GB w Plushu. Teraz muszę przenieść ten numer do innej sieci aby znów wrócić po kolejne 3 miesiące do Plusha. W Flexie zrobiłbym to bez wizyty w salonie.

Pytanie czy w takiej sytuacji w Orange Flex zostanie pobrana opłata za pierwszy miesiąc?
  • Strona 74 z 123
  • 1
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 76
  • 123
  • 1
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 76
  • 123