DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 58 z 123
  • 1
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 123
 #1116821  autor: Karlos20
 24 maja 2021, 11:00
Raczej nic, gdyż doprowadziłoby do fali reklamacji. Zmienią nazwę, a zawartość treści powiększy się, w tym brak reklam.
Poza tym operator jest zabezpieczony przed tym, gdyż HBO GO / HBO MAX to usługi opcjonalne, można z nich zrezygnować w każdej chwili, inaczej byłaby fala zrywanych umów na korzyść klienta.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1116824  autor: Remington
 24 maja 2021, 11:57
Dajmy na to, że pierwszą aktywację i wszystkie kolejne miało się od 5-go dnia miesiąca. Dzisiaj zawieszam plan, więc zawieszenie usług nastąpi 5 czerwca.

Czy ponowne wykupienie planu dokonane np. 18 czerwca obowiązuje od dnia wykupienia (18-go), dnia następnego (19-go) czy od kolejnego odnowienia wynikającego z harmonogramu (5 lipca)?
 #1116825  autor: Karlos20
 24 maja 2021, 12:01
Remington: w tym wypadku uruchamiasz nowy Plan 18 czerwca, więc będzie się odnawiał każdego, 18. dnia miesiąca kalendarzowego o tej samej godzinie, co aktywowałeś pierwszy plan w czasie zawieszenia usług.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1116828  autor: Karlos20
 24 maja 2021, 12:56
Dokładnie tak.
Umowa ulega rozwiązaniu w ciągu 6 miesięcy od zakończenia ostatniego Okresu rozliczeniowego, w którym zleciłeś/ zleciłaś wyłączenie Planu. w Aplikacji. Do upływu tego terminu możesz zmienić zdanie i ponownie rozpocząć korzystanie z usług w ramach Oferty.
Źródło: Regulamin Świadczenia Usług w Orange Flex >> https://flex.orange.pl/media/2c0c96d7-6 ... 032021.pdf

Pamiętaj, że nieopłacenie odnowienia planu (jeśli nie masz środków Flex lub odpięcie karty płatniczej z konta) jest równoznaczne z wyłączeniem Planu.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1117049  autor: bige93
 30 maja 2021, 16:39
Dzień dobry,
Chciałem przenieść numer do Flex na tę promkę, ale okazało się że już kiedyś byłem ich klientem. Teraz chcę zrezygnować z przeniesienia numeru (już jutro się przenosi) albo od razu po przeniesieniu przenieść gdzie indziej.
Jak to można zrobić bez aktywacji pakietu? (albo chociaż zmienić plan żeby nie płacić 80 zł)
Dziękuję!
 #1117195  autor: pakierhakierxd
 02 cze 2021, 08:40
Po prostu po aktywacji wybierz że nie chcesz żadnego planu.
Ostatnio zmieniony 04 cze 2021, 07:13 przez f0ku5, łącznie zmieniany 1 raz. Powód: nie cytuj całego posta jeśli odpowiadasz tuż pod nim

Pozdrawiam :)
 #1117258  autor: Karlos20
 03 cze 2021, 12:46
Wystarczy napisać na czacie, że chcemy anulować aktywację planu albo go zmienić.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1117484  autor: Karlos20
 09 cze 2021, 15:38
matt12345: fakturę za opłaty za usługi czy odnowiony plan, otrzymasz jeśli będziesz posiadał profil Flex dla Firm (dostępny wyłącznie dla osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą), w innym wypadku Orange nie udostępnia faktur za Flexa dla klientów indywidualnych.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1117495  autor: Karlos20
 09 cze 2021, 20:26
Kolejna ankieta i kolejny kod na darmowego neta! Nawet bez ankiety każdy może z niego skorzystać!
W kodach promocyjnych wpisujemy MASZ10GB i otrzymujemy możliwość włączenia bonusu 10GB internetu, ważnego 10 dni!
Bonus można aktywować do niedzieli, 13 czerwca 2021.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1117505  autor: iphoneski
 09 cze 2021, 22:37
Zalecam rozsądne włączanie i przeliczenie kiedy najbardziej opłaca nam się włączyć ten pakiet. Dla przykładu u mnie będzie to piątek - w ten sposób przedłużę sobie obecne promocyjne gigabajty z rozmaitych promocji, a potem przedłużą mi je gigabajty za gole - zaczyna się Euro, więc trochę ich wpadnie :)
 #1117512  autor: Karlos20
 09 cze 2021, 23:53
Gorzej, gdy GB są ważne dłużej, niż te 10 dni, a zastanawiasz się, w jaki sposób przedłużyć życie Promo GB (aby przez pół roku o nie się nie martwić)... A pakiet Studencki jest ryzykowny...

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1117543  autor: matt12345
 10 cze 2021, 19:22
Karlos20 pisze:
09 cze 2021, 15:38
matt12345: fakturę za opłaty za usługi czy odnowiony plan, otrzymasz jeśli będziesz posiadał profil Flex dla Firm (dostępny wyłącznie dla osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą), w innym wypadku Orange nie udostępnia faktur za Flexa dla klientów indywidualnych.
To wiem. Taka opcja mnie ciekawi.
 #1117547  autor: Nabuchodonozor
 10 cze 2021, 22:10
Przenoszę numer z plusa do flex. Data przeniesienia numeru to 17 czerwca. Otrzymałem już kartę dostarczoną przez kuriera. Codziennie otrzymuję mail i sms o treści czy pamiętasz o aktywacji karty sim. No pamiętam, ale ją włożę do telefonu za tydzień, ponieważ jeszcze mam aktywny pakiet w Plusie. Czyli przez kolejne 7 dni będę miał takie wiadomości?
 #1117594  autor: Karlos20
 11 cze 2021, 22:54
Gdy zostajesz nowym klientem Flexa: Jeśli to nowa jako jedyna karta SIM w aplikacji, kod QR dodaje kartę SIM do obsługi konta we Flex, nie powoduje jej automatycznej aktywacji, sam jej dokonujesz w aplikacji - chyba, że dokonujesz operacji wymiany obecnie posiadanej (głównej lub dodatkowej), wtedy kod QR powoduje jej aktywowanie i aktualizacje jej danych w aplikacji.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
  • Strona 58 z 123
  • 1
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 123
  • 1
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 123