DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 12 z 123
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 123
 #1082197  autor: iphoneski
 14 paź 2019, 17:34
cinek92 pisze:
14 paź 2019, 17:17
Dzięki za odpowiedzi :D
Interesuje mnie czy przechodząc na Flexa można potem bez problemu przejść na jakiś abonament w Orange?
O ile wiem nie. Musisz przejść na dzień do innego operatora i potem wrócić do Orange. No chyba, że już to ogarnęli.
 #1082202  autor: cinek92
 14 paź 2019, 19:09
iphoneski pisze:
14 paź 2019, 17:34
cinek92 pisze:
14 paź 2019, 17:17
Dzięki za odpowiedzi :D
Interesuje mnie czy przechodząc na Flexa można potem bez problemu przejść na jakiś abonament w Orange?
O ile wiem nie. Musisz przejść na dzień do innego operatora i potem wrócić do Orange. No chyba, że już to ogarnęli.
Dzięki! :) Nie orientujesz się czy to wynika z jakichś ograniczeń technicznych, których jeszcze nie ogarnęli i raczej w przyszłości taka możliwość będzie, czy raczej nie planują tego?
 #1082205  autor: iphoneski
 14 paź 2019, 19:23
Przy prezentacji była chyba wzmianka o tym, że pracują by taka możliwość była i nic z tego nie wynika. Pytanie jaki sens miałoby takie przeniesienie - oferty abonamentowe są o wiele gorsze od Flex.
 #1082306  autor: Karlos20
 16 paź 2019, 13:15
W Orange Flex dostajesz dostęp do wielu usług dodatkowych (np. Music Pass, Video Pass, pakiety na połączenia roamingowe i międzynarodowe), niektóre z nich są dostępne w ofercie abonamentowej Orange, a we Flex nie wiąże Ciebie jakiekolwiek zobowiązanie 2-letnie.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1082490  autor: lukjac
 18 paź 2019, 23:52
Może to głupie pytanie ale się zapytam: czy płatność za usługi O Flex muszą być pobierane z mojej karty np. Revolut czy może to być karta osoby trzeciej? Nigdy nie korzystałem z usług subskrypcyjnych.
 #1082494  autor: sylwekZolkusza
 19 paź 2019, 09:00
lukjac pisze:
18 paź 2019, 23:52
Może to głupie pytanie ale się zapytam: czy płatność za usługi O Flex muszą być pobierane z mojej karty np. Revolut czy może to być karta osoby trzeciej? Nigdy nie korzystałem z usług subskrypcyjnych.
Wprowadź potrzebne dane do obsługi karty we Flex, system odpowie czy tak się da zrobić, moim zdaniem nie powinno być z tym kłopotów.
 #1082856  autor: Karlos20
 26 paź 2019, 12:14
Piszcie na czacie Orange Flex bądź w komentarzach np. w Sklepie Google Play, żeby przy kolejnej aktualizacji aplikacji udostępnili funkcję billingu połączeń. To spory minus. Nawet słaba apka nju mobile na Androida posiada taką funkcjonalność.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1084463  autor: Tolek
 24 lis 2019, 15:49
Ktoś kiedyś pytał o e-sim do Apple watch, może przyda się to co napiszę.
Jestem posiadaczem Galaxy Watch LTE i mam wgranego e-sima we flex a jak wiadomo oficjalnie nie ma wsparcia dla e-sim na inne użądzenia niż iphone.
Sposób polega na tym, że mając taryfę orange na kartę zmieniamy kartę na e-sim i wygrywamy ją do zegarka i dopiero po aktywacji e-sim przenosimy ten numer do flex. Po aktywacji oferty aktywujemy dodatkową kartę którą np wykorzystamy w smartfonie. Minusem tego sposobu jest to że główną kartę mamy w zegarku a dodatkową w smartfonie więc podczas wyjazdu za granicę działa nam tylko karta główna czyli w zegarku więc ze smartfona nie skorzystamy.
Wydaje mi się że jak na galaxy watch się udało to i na Apple watch powinno przejść. Można przetestować na nowym numerze aktywując w ten sposób flexa np za 25zł po czym gdy zdezaktywujemy ofertę w aplikacji można zrobic zwrot tej kwoty na kartę.
Mi zwrócili 25zł a korzystałem kilka dni.
Jak komuś pomogłem i chciałby się odwdzięczyć i jednocześnie dostać 50zł zwrotu na kartę to proszę przed dodaniem karty w aplikacji wpisać ten kod WYMODEROWANO dzięki :D
 #1084904  autor: reboot
 04 gru 2019, 19:11
Jak wygląda sprawa z przeniesieniem numeru z nju z rachunkiem do Flexa? Pewnie obowiązuje okres wypowiedzenia :( ale czy trzeba wyrabiać nową kartę czy można zachować starą kartę nju?

WKS
 #1084908  autor: Karlos20
 04 gru 2019, 20:19
Tolek: kod polecenia polecam wpisać w dedykowanym wątku > viewtopic.php?f=76&t=129523

reboot: przechodząc z nju abonament do Flexa NIE MASZ okresu wypowiedzenia. Dostaniesz fakturę wyrównawczą, która wyrówna odpowiednio opłaty za niewykorzystany czas z okresu rozliczeniowego, jeśli faktura została już opłacona, a miałeś np. wykorzystany próg wydatków np. w ramach usługi za 29 zł bądź zapłacisz tylko część kwoty, jeśli próg nie został osiągnięty.
Migracja potrwa kilka minut (podczas migracji możesz na chwilę stracić zasięg), nie potrzebujesz robić selfiacza i foto dowodu osobistego.
Karty SIM nie musisz wymieniać, dalej będzie działać już w ramach Orange Flex.
Nie zapomnij wbić kod polecenia, przed dodaniem karty płatniczej, bo możesz otrzymać po pierwszym odnowieniu planu we Flexie aż 50 zł! :)

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1085224  autor: iphoneski
 09 gru 2019, 08:46
Wie ktoś może czy jest jakiś limit aktywacji z kodem polecającym na jeden dowód/ jedną kartę płatniczą? Mogę przejść do Flex w lutym a mamy grudzień, czyli mógłbym teraz przenieść sobie swój drugi numer z karty pomarańczowych na 2 miesiące żeby przetestować ofertę, stabilność apki na AW itd. Gdybym wziął ofertę za 25 zł (więcej do testów nie jest potrzebne) to testy byłyby darmowe, ale wtedy w lutym nie będzie problemu z załapaniem się na zniżkę na docelowym numerze? Niby te 50 zł to nie jest jakiś majątek, ale trochę szkoda wydać je na coś, co w sumie nie jest jakoś wybitnie konieczne.
 #1085259  autor: zielony71
 09 gru 2019, 18:35
Z regulaminu promocji wynika, że z kodu polecającego mogą skorzystać tylko nowi klienci. A nowym klientem można być tylko raz. Tyle teoria, a w praktyce to by trzeba sprawdzić, bo w Orange nie zawsze wszystko działa zgodnie z regulaminem.
 #1085274  autor: Karlos20
 09 gru 2019, 20:17
Trzeba wytłumaczyć pojęcie "nowy klient" w Orange Flex.
A to proste pojęcie: założone konto na wybranym adresie e-mail / koncie Google lub Facebook.
Nawet, jeśli na tym samym koncie miałeś już wcześniej numer w Orange Flex i ponownie z niego skorzystam z ich karty SIM podpiętej do tego samego konta, kod polecający nie zadziała.
Więc polecam utworzyć nowe konto z wybranych kanałów dostępu (inne konto Google, AppleID, email) + inny adres ip w razie co + inny model telefonu, bo pobrana apka będzie przypisana do konta/sklepu Google / AppStore.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1085285  autor: iphoneski
 09 gru 2019, 22:28
Czyli zrobiłem dobrze - założyłem sobie Flex na moim śmieciowym koncie Google, którego używam jedynie do logowania się w różnych usługach, które są mi potrzebne tylko raz na jakiś czas. Gdy będę chciał przenosić numer konto założę już na swój prawdziwy mail i będę nowym użytkownikiem. Co do tego że apka przypisuje się do telefonu to w przypadku iPhone tak to chyba nie działa i powinno po reinstalacji pójść od początku ale to będzie do zweryfikowania. Jeśli nie zadziała to po prostu odpuszczę sobie te 50 zł, nie zbiednieję jakoś specjalnie.
 #1085288  autor: Karlos20
 09 gru 2019, 22:45
iphoneski: no właśnie dałem się na to złapać. 1 urządzenie = 1 konto, nieważne pod jakim kanałem je założysz, jednostką dominującą jest aplikacja przypisana do konta Google / AppleID. Po założeniu konta i aktywacji SIMki można napisać do czata Orange Flex o zmianę posiadanego adresu mailowego do konta, nie powinno być problemu.
Na razie niczego nie zmieniaj i możesz zamówić numer. Jeśli kod polecający nie przejdzie, zawsze można przetestować Flexa i do 14 dni zrezygnować ze zwrotem 100% pobranej kasy z karty płatniczej.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1085330  autor: iphoneski
 10 gru 2019, 13:29
14 dni to trochę mało jak na testy oferty/sieci która musi działać względnie bez awarii. Już wolę poświęcić te 50 zł i poużywać te 2 miesiące.
 #1085334  autor: Karlos20
 10 gru 2019, 13:39
iphoneski: Wszystko zależy od Ciebie, ja z Flexa jestem zadowolony - byłbym bardziej, gdybym miał na swoim P20 Pro od Huawei wsparcie VoLTE + billing połączeń w aplikacji - samo zużycie neta to za mało.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
  • Strona 12 z 123
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 123
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 123