DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 82 z 125
  • 1
  • 80
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84
  • 125
 #1130385  autor: fwitkowski17
 15 kwie 2022, 10:19
kermirz pisze:
15 kwie 2022, 09:22
1. Czy uzbierane GB przejda mi rowniez?
Krótko mówiąc: nie
2. Czy we flexie rowniez GB nie przepadaja i sie sumuja?
GB w ramach oferty się nie kumulują, natomiast promocyjne GB (np. GB za gole czy 250 GB dla studenta) - już tak
 #1130390  autor: Karlos20
 15 kwie 2022, 12:07
kermirz: jeśli już długo (kilka lat) korzystasz z Orange Na Kartę, zmiana na Flexa nie jest opłacalna, jeśli Tobie zależy na necie, promocjach i wydłużaniu ich ważności.
Chyba, że jesteś fanem mediów społecznościowych, słuchania muzyki, oglądania treści video i chciałbyś pod tym kątem konsumować neta nawet na drugim urządzeniu, wówczas Flex nie ma sobie równych.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1130496  autor: advert
 20 kwie 2022, 10:36
iphoneski pisze:
14 kwie 2022, 11:14
Niestety jedyna opcja to przeniesienie się gdzieś na dzień i powrót. Flex ma coś zepsute i chyba sami nie ogarniają co, bo ten problem jest od początku i pojawia się losowo u niektórych użytkowników. A najlepsze jest to, że jak wrócisz do Flexa i ponownie weźmiesz tą kartę, to problem może cię nie dotknąć ;)
Niestety wymiana SIM nie pomogła. Mogę przenieść ten problemow numer gdzieś na jeden dzień i wrócić z nim do FLEX, tylko jest to numer główny w rodzinie. Co w tej sytuacji się stanie z konfiguracją numerów rodzinnych?
 #1130504  autor: Karlos20
 20 kwie 2022, 13:25
advert: nic się nie zmieni, numery w opcji Rodzina nadal są na koncie, bo należą do Ciebie. Póki plany są opłacane, nic się takiego nie dzieje. Będziesz mieć kontrolę nad tymi numerami osobno pod warunkiem posiadania aplikacji.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1130513  autor: Karlos20
 20 kwie 2022, 15:09
advert: Nie ma pewności, aby ten numer był z powrotem tym głównym, gdyż przenosząc numer do innej sieci "zrywasz" łańcuch numerów powiązanych z usługą Flex Rodzina, pomimo tego, że numery należą do Ciebie i są opłacane z Twojego konta (saldo Flex lub podpięta karta płatnicza).
Dla pewności skontaktuj się z czatem.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1130534  autor: Duke
 21 kwie 2022, 06:55
advert pisze:
20 kwie 2022, 14:34
Czy jeśli ten numer powróci do flex to automatycznie stanie się głównym?
Tak. Przerabiałem taki scenariusz. Jeżeli na koncie nie ma głównego numeru, to możliwości dodawania członków rodziny jest zablokowana. Jedyne co można zrobić to przenieść (aktywować) numer jaki główny.
 #1130545  autor: advert
 21 kwie 2022, 13:32
Ok, wygląda na to że problem z opóźnieniem słyszalności rozmówcy rozwiązany: trzeba wymienić dodatkową kartę SIM na nową i zaznaczyć jedynie funkcjonalność transmisji danych. Nawet po zablokowaniu dodatkowej karty sim "głosowej" problem nie ustępuje, wsparcie FLEX nie może tej karty usunąć całkowicie (w jakiś sposób systemowo ta karta wciąż istnieje i powoduje problem opóźnienia).
Po wymianie dodatkowej SIM-ki na kartę do transmisji danych problem znikł. Może komuś się przyda na przyszłość.
 #1130616  autor: Servisco2
 23 kwie 2022, 21:12
Witam, mam taki problem, że nie dostaje powiadomień o połączeniu kto dzwonił w momencie zakończeniu rozmowy i problem chyba zaczął się w momencie zamówienia drugiej karty SIM do danych pakietowych. Czy da się to w jakiś sposób naprawić ?
Online
 #1130623  autor: baranke
 24 kwie 2022, 07:25
Servisco2 pisze:
23 kwie 2022, 21:12
Witam, mam taki problem, że nie dostaje powiadomień o połączeniu kto dzwonił w momencie zakończeniu rozmowy i problem chyba zaczął się w momencie zamówienia drugiej karty SIM do danych pakietowych. Czy da się to w jakiś sposób naprawić ?
Znany problem. Ciężki do usunięcia nawet likwidując dodatkowego SIMa..
Ale są jakieś kody USSD, które niby to niwelują. Ludzie tutaj pomogą 😀
 #1130644  autor: Karlos20
 25 kwie 2022, 12:07
Servisco2:
Opisałem to na podstronie nr 98. Przypomnę:
Jest kilka opcji, aby to ogarnąć.
1. Przeniesienie na chwilę numeru z Flexa do innej sieci oraz jego powrót do Flexa (OSTATECZNOŚĆ).
2. Nieposiadanie dodatkowej karty SIM / eSIM.
3. U mnie sprawdza się opcja eSIM jako główna karta + dodatkowy SIM z opcja voice+SMS/MMS+net.
4. Ustawienie numeru technicznego, potrzebnego do przekierowań połączeń i otrzymywania SMS o nieodebranym połączeniu, gdyż funkcja przekierowania połączeń DZIAŁA we Flexie bez dodatkowych kosztów przy aktywnym planie.
Ustawiamy to kodami:
**61*48500111333# przy scenariuszu "nie odbiera".
**62*48500111333# przy scenariuszu "nieosiągalny".
**67*48500111333# przy scenariuszu "zajęty" (choć to u mnie nie działa, lecz powiadomienia SMS przychodzą, a rozmówca usłyszy że jestem niedostępny, zamiast tego, że numer prowadzi rozmowę),
a czasem pomaga dezaktywacja wszystkiego kodem ##002# bądź osobno kodami ##61# lub ##62# lub ##67#

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1130735  autor: Karlos20
 27 kwie 2022, 12:19
Drodzy,
wspominane były kłopoty z powiadomieniami o próbach połączeń we Flexie zarówno przy posiadaniu np. eSIM czy wraz z dodatkowym SIMem / eSIMem. Podobne kłopoty szykuje T-Mobile w abonamentowej, odpłatnej 9 zł/mies. usłudze "MultiSIM".
Należy WYŁĄCZYĆ Usługi „Kto Tam? oraz „Już jestem” Aby wyłączyć usługi skontaktuj się z Biurem Obsługi Abonenta (602 900 000) albo zaloguj się na stronę moj.t-mobile.pl (nie mylić z aplikacją Mój T Mobile) i -> w zakładce „USŁUGI” -> w polu „ROZMOWY I WIADOOMŚCI” wyłącz 3 poniższe usługi:
Już jestem- powiadomienia wychodzace
Już jestem- powiadomienia przychodzące
Kto tam?
Źródło: https://www.t-mobile.pl/c/oferta-specja ... SnFyHOTO0s

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1130766  autor: Karlos20
 28 kwie 2022, 13:19
Flex w kolejnej aktualizacji aplikacji zreorganizował obsługę kart SIM na koncie + zmienił nazwę usługi Flex Rodzina.
Od teraz Strefę Kart SIM znajdziemy bezpośrednio na dole ekranu głównego aplikacji (wcześniej trzeba było kliknąć ikonę ustawień konta). Możemy tam zarządzać ustawieniami swojej głównej karty wraz z usługami podstawowymi + ustawieniami karty dodatkowej + numerami dodatkowymi w ówczesnej Flex Rodzinie. Funkcjonalności Numerów Dodatkowych (dawniej Flex Rodziny) pozostały bez zmian.
Ważne: Plan taryfowy na głównym numerze zmienimy również w tym menu.

1. Lokalizacja zmienionej funkcji:
Obrazek

2. Strefa Kart SIM - menu:
Obrazek

3. Ustawienia numeru głównego - przeniesienie opcji zmiany Planu taryfowego:
Obrazek

4. Tak wyglądają opcje ustawień konta po zmianach.
Obrazek

5. A tak przed:
Obrazek

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1130781  autor: Duke
 28 kwie 2022, 21:46
Niestety, reorganizacja menu nie dodała funkcji której mi bardzo brakuje, tj. możliwości wymiany karty SIM członka rodziny na eSIM z poziomu administratora. Ponadto (póki co) nie ma możliwości wymiany jakiekolwiek karty, opcja jest nieaktywna. Wygląda to na błąd w aplikacji.
 #1130782  autor: Karlos20
 28 kwie 2022, 22:27
Duke: faktycznie, nie ma opcji wymiany karty SIM na eSIM dla Numeru Dodatkowego. U mnie działa opcja wymiany SIM (zalecane jest "uzbrojenie się" w kartę startową Flex, aby nie czekać na kuriera i na kilka dni zblokować funkcjonalności).
U członka Rodziny, który jest zalogowany do apki Flex, ma taką możliwość? Sprawdź.

Pragnę dodać, że aktualizacja apki idzie stopniowo [dostałem ją wyjątkowo najwcześniej na iOS oraz na Huawei P20 Pro, który obsługuje usługi GMS (Google) jak i HMS (Huawei) (apkę mam w wersji dla HMS)] i ma prawo wiele rzeczy nie działać, polecam wyczyścić dane podręczne aplikacji w Androidzie, albo odinstalowanie i ponowną instalację apki w iOSie.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1130783  autor: Duke
 29 kwie 2022, 06:55
Karlos20 pisze:
28 kwie 2022, 22:27
U członka Rodziny, który jest zalogowany do apki Flex, ma taką możliwość? Sprawdź.
Tak, już od dawna członek rodziny po zalogowaniu na swoje konto może zmienić dodatkowego SIMa na eSIM. Zupełnie nie rozumiem dlaczego nie może tego zrobić z poziomu administratora.
 #1130792  autor: baranke
 29 kwie 2022, 17:18
Nowe kody na 30 dni, możliwość aktywacji do 31 maja.
100 min na rozmowy międzynarodowe do Ukrainy – kod: UKR1005
10 GB – dodatkowa paczka dedykowana dla Ukraińców – kod: UKR10GB
5 GB – paczka roamingowa w Ukrainie – kod: UKR5GB05
 #1130873  autor: Karlos20
 02 maja 2022, 15:39
100 minut jest do wykorzystania nie tylko na Ukrainę, ale również do krajów UE, EOG, USA i Kanadę. Rozliczane sekundowo. Wymienialne na wiadomości SMS/MMS w stosunku 1:1 (1 pełna minuta jest wymienna na 1 wiadomość SMS lub MMS). Prezent jest wart 15 zł (cena regularna tego pakietu).

10 GB w PL jest dla każdego usera Flex, nie tylko dla Ukraińców. Łączy się z np. 250 GB na 180 dni i są zużywane w pierwszej kolejności.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
  • Strona 82 z 125
  • 1
  • 80
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84
  • 125
  • 1
  • 80
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84
  • 125