U mnie się pojawiło 12.5 zł za pakiet. Ale pierwszy miesiąc w pełnej cenie był. Mimo, że zgłosiłem się do oferty.. ale jako nowy klient. A nie powinienem, bo kiedyś miałem Flex (i dostałem kod rabatowy, którego nie dało się nigdzie wpisać).. a tacy jak ja muszą się zgłaszać jako "mam numer we flex" mimo, że w czasie zgłoszenia numer był gdzie indziej. Więc Insiderzy kazali mi się zgłosić raz jeszcze - "poprawnie".
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Moderator: Moderatorzy
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Mi na zgłoszenia które zrobiłem ponad 10 dni temu nawet nie odpisali...
Ja też nie dostałem żadnej informacji, ale w momencie odnowienia planu pobrali 50% kwoty.
To jak to sprawdzić czy jestem zapisany i do kiedy ?
surface123: informacje czy dostałeś się do promocji, otrzymałeś mailem, znajdziesz go w folderze "spam". Od najbliższego okresu rozliczeniowego powinien być naliczony rabat, na najbliższe 6 miesięcy.
Info o odnowieniu planu znajdziesz w Ustawieniach > Mój Plan w apce Flex.
Info o odnowieniu planu znajdziesz w Ustawieniach > Mój Plan w apce Flex.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Jak pisałem, żadnego emaila z odpowiedzią od nich nie dostałem
To może nie dostałeś się do programu? Zgłoszenie nie oznacza kwalifikacji.
Pewnie tak. No nic, szkoda.
A czy ktoś otrzymał już jeden z kodów na 100GB?
Na razie cisza, akcja trwa do 28 sierpnia, więc kody mogą wysłać pod koniec akcji.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Plan odnowiony, oczywiście za 80 zł. Komuś ze zgłaszających już coś odpowiedzieli?
Moje zgłoszenie przyjęli jako usterkę techniczną z zastrzeżeniem że zazwyczaj rozpatrują w 3 dni.
Mam tak samo. No nic, czekamy 3 dni.
Będziecie czekać dłużej, niż 3 dni. Znajomy czeka już 10 dni na ogarniecie tematu, w tym czasie plan się odnowił z pełną ceną.
Cóż, możliwe, że Orange celowo nie podłączał rabatów, pomimo, iż The Insiders wydłużył czas dołączenia do kampanii, a sam Orange też ma określoną datę na podpięcie rabatu w swoim regulaminie. Oni będą odbijać piłeczkę do Orange, a Orange do Insiders.
Cóż, możliwe, że Orange celowo nie podłączał rabatów, pomimo, iż The Insiders wydłużył czas dołączenia do kampanii, a sam Orange też ma określoną datę na podpięcie rabatu w swoim regulaminie. Oni będą odbijać piłeczkę do Orange, a Orange do Insiders.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Mi również odpisali, że przyjęli zgłoszenie techniczne i to tyle.
Jeśli nie rozwiążą w ciągu 3 dni pójdzie reklamacja a co z nią zrobią to już mi lata - racja jest po mojej stronie, więc albo mogą rozwiązać i naprawić albo nie robić nic i po 30 dni reklamacja bez rozpatrzenia zostaje uznana na korzyść z automatu. Nie umrę z głodu od tego 80 zł, mogę poczekać spokojnie. Miałem już tak w H 01 - czekałem długo, forsę oddali i jeszcze 4 miesiące darmowego dostępu wyszło
I może to jest taki ich sposób - na zgłoszenie reklamacji jest 14 dni. Ktoś będzie czekał na rozwiązanie zgłoszenia, czas mu minie i ma po zwrocie
I może to jest taki ich sposób - na zgłoszenie reklamacji jest 14 dni. Ktoś będzie czekał na rozwiązanie zgłoszenia, czas mu minie i ma po zwrocie
Na czacie nieźle tam urlopują
Swoją drogą można skorzystać z ich "błędu", bo można kumulować ważność passów jednorazowych i nabijać takie ważności (na kilka lat), jak w OFNK przy bonusach z doładowań. To na osłodę
Swoją drogą można skorzystać z ich "błędu", bo można kumulować ważność passów jednorazowych i nabijać takie ważności (na kilka lat), jak w OFNK przy bonusach z doładowań. To na osłodę
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
A to jest błąd? Może oni o tym wiedzą i im to nie robi, ostatecznie jest to łańcuch, który powstrzymuje takich spryciarzy przed zmianą operatora, No bo przecież szkoda stracić. Na tej samej zasadzie działały kiedyś promocje z dodatkowymi złotówkami na konto główne po doładowaniu.
Regulamin "pozwala" na kumulacje ważności, więc to sprytne działanie. Wyszło w OFNK, wyjdzie i we Flexie i pozwoli podważyć dawanie tych pasów w opcji płatnej w abonamentach.
Przynęta zastawiona i rybki zostały złapane. Przyznam, sam zostanę przez to we Flexie na dłużej.
Przynęta zastawiona i rybki zostały złapane. Przyznam, sam zostanę przez to we Flexie na dłużej.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Dla odmiany mi na tych passach nie zależy, nawet tych wakacyjnych promocji nie aktywowałem. Mnie z kolei trzyma dodatkowa karta w mobilnym routerze i eSIM w smartfonie. No i może jeszcze fajna rozpiska zużycia danych w apce - zrobiłem sobie tabelkę na kompie i co miesiąc w kolumnach wrzucam dane ile poszło na muzykę, video itd.. Jak kiedyś zechce mi się usiąść zrobię sobie formuły w jakim miesiącu zużyłem najwięcej, na co ile i kiedy i takie tam statystyczne zabawy zdziwaczałego człowieka