DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 27 z 124
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 124
 #1097358  autor: Karlos20
 14 cze 2020, 19:42
BigDaddy: możesz tylko sprawdzić, kto Tobie podarował GB. Ilość podarowanych GB sumuje się z dostępnymi środkami w ramach bieżącego planu i są ważne do końca bieżącej subskrypcji.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1097421  autor: MacMax
 16 cze 2020, 11:58
Witajcie!
Mam do Was szybkie pytanie - chcę przejść do Orange Flex z abonamentu w T-Mobile. Umowę w TMO mam do 02.07., po zgłoszeniu przeniesienia numeru w Orange Flex mój obecny magentowy operator wyznaczył datę przeniesienia numeru na 02.08.
Czy mogę ręcznie zaznaczyć, że chcę przenieść numer 02.07.? Nie powinno być problemu?
 #1097531  autor: Ron
 17 cze 2020, 19:52
iphoneski pisze:
30 kwie 2020, 13:42
Mam czasem takie dni, gdzie kilka godzinnych rozmów idzie jedna po drugiej i nic mi jeszcze nie zablokowali. Nie wiem ile bym musiał gadać żeby blokadę dostać.
Też się nad tym zastanawiałem, bo to prepaid :roll: Ale system niezależny od głównego Orange i pewnie skonfugurowany inaczej, a do tego inna weryfikacja klienta. Także dużo rozmawiam, ale jeszcze nie miałem okazji rozmawiać kilka godzin na dzień. :-D Mam nadzieję, ze FLEX to także lepsze podejście do klienta. :-D
 #1097558  autor: Robin560
 18 cze 2020, 11:23
właśnie udało mi się przejść z nju internetowy do flexa szybki proces żarnych problemów. pomimo zapewnień o możliwości przenoszenia jedynie głosowych numerów. Co ciekawe VoLTE aktywowało się automatycznie po migracji na karcie orange w nju i orange nie działało na xiaomi.

Wow ranga "Stary Wyjadacz" :D nie sądziłem że dotrwam do niej :mrgreen:
 #1097560  autor: iphoneski
 18 cze 2020, 11:41
Pytanie czy po kilku dniach nie stracisz tego VoLTE - Orange ma jakiś kwas z Xiaomi i nawet jak sobie włączysz to po czasie blokują dostęp na karcie.
 #1097561  autor: Robin560
 18 cze 2020, 11:44
wcześniej jak miałem kartę flexa to działało cały czas tak samo jak w play

Wow ranga "Stary Wyjadacz" :D nie sądziłem że dotrwam do niej :mrgreen:
 #1097723  autor: f0ku5
 20 cze 2020, 11:30
Obrazek

Powyżej odpowiedz, jaka dostałem od Flexa na temat niedziałającej blokady połączeń z numerów zastrzeżonych...
Nie ukrywam, ze czasem jestem zażenowany poziomem obsługi we Flexie...
 #1097732  autor: Karlos20
 20 cze 2020, 14:28
To jest skandal, żeby nie działała w tej sieci tak podstawowa usługa... Brak słów...

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1097777  autor: f0ku5
 21 cze 2020, 00:08
Słuchajcie, ale żeby było lepiej to potem konsultant mi napisał na chacie, że "taką odpowiedź przysłali mu technicy". Z tego by wynikało, że nawet technicy Flexa nie ogarniają, co się dzieje.
Poprosiłem o zgłoszenie reklamacji i raz jeszcze wytłumaczyłem, że usługa obecnie NIE działa poprawnie.
Nie jest to również pierwszy raz, kiedy to ja muszę im tłumaczyć, że coś działa źle, a oni problemu nie widzą.

Może podchodzę do tego zbyt emocjonalnie, ale gdyby nie eSIM i naprawdę fajne warunki oferty to zastanowiłbym się na przeniesieniem numeru. Z apką Flexa od początku są problemy, tak samo jak z niedziałającymi usługami.
 #1097778  autor: Karlos20
 21 cze 2020, 00:21
Odchodząc z Play trochę mi było żal niektórych usług dodatkowych. Pomimo kłopotów typu roaming krajowy, wszystko działało jak należy - poczta głosowa wyłączona, powiadomienia, notka sms nieaktywna, blokada połączeń od nr zastrzeżonych działała jak należy. No i pełny billing w apce Play24...
Flex był nadzieją na dobrze działającą ofertę, z całkowitą obsługą w jednej aplikacji. Pomysł super, ale wszystko co było dobre, szybko się kończy... Jeśli Orange nie jest nam w stanie prawidłowo świadczyć usług PODSTAWOWYCH oprócz połączeń wychodzących, zaufanie zostaje podważone.
f0ku5: nie podchodzisz do tego emocjonalnie, po prostu jesteś rozczarowany. Ja też. Coraz bardziej jestem skłonny do powrotu do Play. Bo tam wszystko działało jak należy, tylko nie dbają o wieloletnich klientów - zresztą jak każda sieć.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1097779  autor: Window
 21 cze 2020, 00:51
@UP jeżeli będą coś Majstrować przy cenach Flexa albo przy Social Passie to Bardziej będę skłaniał ku Mobile Vikings albo Plusha na Kartę. Bo Play to poniekąd słabo ofertowo. W Plushu to na pewno są Bilngi a W MV to raczej jest
PS. Orange i Play lubią chętnie siebie kopiować
 #1097780  autor: Remington
 21 cze 2020, 01:32
f0ku5 pisze:
21 cze 2020, 00:08
Nie jest to również pierwszy raz, kiedy to ja muszę im tłumaczyć, że coś działa źle, a oni problemu nie widzą.

Tym się nie ma co przejmować (niestety), bo to norma. W całym W4 zdarzało mi się, że lepiej znałem się na czymś niż pracownik, który nie dowierzał lub "wiedział lepiej", poza tym w bankach, sieciach handlowych i wielu innych firmach w Polsce i za granicą. Dlatego zawsze warto takie rzeczy załatwiać pisemnie, by był ślad i móc się odwoływać aż ktoś wreszcie pojmie.
  • Strona 27 z 124
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 124
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 124