Odchodząc z Play trochę mi było żal niektórych usług dodatkowych. Pomimo kłopotów typu roaming krajowy, wszystko działało jak należy - poczta głosowa wyłączona, powiadomienia, notka sms nieaktywna, blokada połączeń od nr zastrzeżonych działała jak należy. No i pełny billing w apce Play24...
Flex był nadzieją na dobrze działającą ofertę, z całkowitą obsługą w jednej aplikacji. Pomysł super, ale wszystko co było dobre, szybko się kończy... Jeśli Orange nie jest nam w stanie prawidłowo świadczyć usług PODSTAWOWYCH oprócz połączeń wychodzących, zaufanie zostaje podważone.
f0ku5: nie podchodzisz do tego emocjonalnie, po prostu jesteś rozczarowany. Ja też. Coraz bardziej jestem skłonny do powrotu do Play. Bo tam wszystko działało jak należy, tylko nie dbają o wieloletnich klientów - zresztą jak każda sieć.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam