DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 19 z 125
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 125
 #1090836  autor: Karlos20
 24 lut 2020, 22:37
Remington: nawet gdy usługi były świadczone na te kilka dni, jest 14 dni na rezygnacje po aktywacji planu na pierwszy miesiąc, jeśli zdecydujesz się na dezaktywację numeru, zwrócą kasę. Ja tak miałem przy 13-dniowym teście Flexa z ich pierwszym planem za 31 zł, cała kwota została zwrócona.

iphoneski: dokładnie tak jest. Trochę szkoda, że nie było nic na start, ale dzięki poleceniom sami możemy do tych 500 zł zdobyć :)

wiekrak: kombinacja jest dowolna. Ty dobierasz wyższy plan, a na dodatkowe numery dobierasz nawet ten najtańszy. Nie musisz dobierać planu rodzinnego za te 15 zł, za 25 zł jest już pełnowartościowy plan z 15GB neta, jak dla Flexa w opcji "solo" i też można przekazywać "nadmiar" gigabajtów. Ty decydujesz.
Jeśli chodzi o daty odnowienia planów - niestety będą biec oddzielnie. Zapytaj na czacie, czy będzie możliwość konsolidacji terminu odnawiania planów w Flex Rodzinie.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1090837  autor: Remington
 24 lut 2020, 22:45
Karlos20 pisze:
24 lut 2020, 22:37
Remington: nawet gdy usługi były świadczone na te kilka dni, jest 14 dni na rezygnacje po aktywacji planu na pierwszy miesiąc, jeśli zdecydujesz się na dezaktywację numeru, zwrócą kasę. Ja tak miałem przy 13-dniowym teście Flexa z ich pierwszym planem za 31 zł, cała kwota została zwrócona.

To bardzo dobrze świadczy o Orange, bo ustawowo w przypadku rozpoczęcia świadczenia usług przed upływem 14-dniowego terminu, zwrot należy się w proporcjonalnej części, a nie w całości.
 #1090866  autor: Karlos20
 25 lut 2020, 13:20
Ogólnie Flex błyszczy w kwestii płatności. Tak powinien wyglądać prepaid. Nadpłacisz środki (wspomnę, że już jest dostępne podstawowe saldo Flex, które działa przemiennie z kartą płatniczą) czy kolejne saldo na usługi Premium, to możesz je zwrócić na podpiętą kartę płatniczą.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1090923  autor: iphoneski
 26 lut 2020, 13:31
A wie ktoś jak włączyć pocztę głosową? W apce nie widzę a kody dla karty nie działają.
Tak, wiem, straszny przeżytek ale przyzwyczaiłem się :)
 #1090924  autor: Karlos20
 26 lut 2020, 13:55
iphoneski: to proste. Wchodzisz kolejno w:
> Swój Profil (prawy górny róg) > Karty SIM > Ustawienia numeru > Poczta Głosowa - tam zaznacz pozycję i zjedź na przycisk Zapisz.
Następnie dzwonisz na *501 i konfigurujesz swoją skrzynkę głosową. Połączenie darmowe.
Pocztę wyłączysz tą samą drogą odznaczając pozycję Poczta Głosowa i zatwierdzając przyciskiem Zapisz.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1091076  autor: Duke
 29 lut 2020, 15:31
Czy ktoś z Was przerabiał może scenariusz w którym numer główny (Administrator rodziny) zostaje przeniesiony do innego operatora? Czy pozostałem numery będą działać na dotychczasowych zasadach (zarządzaniae w apce Administratora i plan taryfowy bez zmian)?
 #1091089  autor: Karlos20
 29 lut 2020, 18:22
Zapytaj o to konsultanta na czacie. Jeśli numery które należą do tej samej osoby należą do Flex Rodziny, a numer główny zrezygnuje z Flexa, zapewne operator przewidział opcję zawieszenia usług i możliwość przydzielenia do któregokolwiek numeru możliwości dodania karty płatniczej i sposób opłacenia usług. Tym bardziej, że aby korzystać z Flexa nie trzeba podpinać karty płatniczej, bo np. Blikiem można doładować saldo.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1091104  autor: Duke
 01 mar 2020, 10:47
Karlos20 pisze:
29 lut 2020, 18:22
Zapytaj o to konsultanta na czacie.
Zrobiłem to zanim tutaj napisałem.
Według konsultanta nic się nie zmieni, nawet cena subskrybcji nie wzrośnie powyżej 15 zł.
Ale im nie ufam. ;-)

Karta płatnicza jest CHYBA przypisana do konta (założonego na adres email), a nie numeru.
 #1091111  autor: Karlos20
 01 mar 2020, 14:06
Kartę płatniczą można zmienić w każdej chwili i nie wpływa na ważność już opłaconych usług. Zamiast karty płatniczej można doładować saldo Flexa (na te saldo też wpływają bonusy za polecanie) i użyć go jako formy płatności za usługi w aplikacji.
Poza tym, jeśli nie dojdzie do obciążenia rachunku karty/salda Flex za plan (niewystarczająca ilość kasy na karcie bądź jej blokada itp. czy brak kasy na saldzie), usługi na numerze/numerach ulegają zawieszeniu na 180 dni.
Funkcja Flex Rodzina rozpadnie się, gdy na koncie zostanie tylko jeden numer telefonu. Tym bardziej, że aby funkcja działała, numery muszą należeć do tego samego Abonenta.
Ja nie widzę w tym problemu, ale gdyby były jakieś niespodziewane anomalie, piszcie do doradcy na czacie.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1091222  autor: iphoneski
 04 mar 2020, 11:39
W sumie jednej rzeczy to mi brakuje - mniejszych pakietów na strefę egzotyczną. Potrzebne mi maksymalnie 50 mega żeby mieć na wszelki wypadek zaraz po przyjeździe na jakiś słownik/mapę/ubera a jedyny pakiet to 500 mega za 500 zł, trochę bez sensu to kupować skoro i tak kupię kartę lokalnej sieci na cały wyjazd. Skoro 500 mega kosztuje 500 zł to nie wiem czemu nie zrobili pola do wpisania liczby np 20 mega i wtedy płacimy 20 zł.
 #1091617  autor: piotrek1111
 13 mar 2020, 20:54
Witam. Umowa w Orange kończy mi się 24.04.2020 i chcę numer przenieś do Flex.
Przy dodawaniu kartu z pko bp mam cały czas brak autoryzacji. Próbowałem kartę żonki (tez pko bp) i to samo. Miał ktoś taki problem? Czy bank może jakoś mi to blokować? Można to jakoś sprawdzić?
Pozdrawiam
 #1091622  autor: iphoneski
 13 mar 2020, 21:11
surface123 pisze:
13 mar 2020, 21:00
Mam umowę do 15 października w Orange, kiedy mogę najwcześniej przenieść do Flexa ? Kobieta z infolini się upierała że dopiero po zakończeniu umowy...
Na 6 miesięcy przed końcem umowy, policz sobie :)

@piotrek1111
Nie o ten limit chodzi - ten w sklepach to limit operacji stacjonarnych a do Flex musisz sprawdzić limit operacji internetowych.
 #1092019  autor: iphoneski
 21 mar 2020, 09:31
Takie pytanie, jeśli ktoś skorzysta z mojego kodu do Flex to od razu dostanę powiadomienie w aplikacji czy dopiero po miesiącu gdy przyjdzie 50 zł?
 #1092029  autor: Duke
 21 mar 2020, 11:47
Tak.
Od razu dostaniesz powiadomienie o treści: "Ktoś właśnie dołączył do Flex z Twoim kodem. Wystarczy że zostanie z nami ponad miesiąc - wtedy dostaniecie po 50 zł w prezencie."
  • Strona 19 z 125
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 125
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 125