DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 75 z 125
  • 1
  • 73
  • 74
  • 75
  • 76
  • 77
  • 125
 #1125303  autor: Karlos20
 09 gru 2021, 20:22
surface123: czytaj komunikaty w aplikacji. Korzystaj ze strony pomocy flex.orange.pl/pomoc
Pytaj na forum, gdy coś jest niejasne, w ostateczności jest czat w apce.
Musisz uściślić co potrzebujesz, bo są 3 scenariusze wejścia do Flexa: przeniesienie z innej sieci, zakup nowego numeru lub migracja z ofert Orange.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1125306  autor: Karlos20
 09 gru 2021, 20:34
surface123: Migracja z ofert Orange trwa do 5 minut i nie wymaga wymiany dotychczasowej karty SIM. Możesz to później zrobić w aplikacji, jeśli chcesz.
Ja aktywowałem extra SIM w wariancie "rozmowy+SMS+MMS+net". Dzięki temu jest większa szansa, że będą przychodzić powiadomienia o nieodebranych połączeniach, w porównaniu do extra SIM w wariancie "tylko net", gdzie działa wyłącznie transmisja danych.. Wybierz dobrze swój wariant, jeśli popełnisz błąd, konieczna będzie wymiana tejże karty.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1125352  autor: janek0401
 11 gru 2021, 10:07
Na mój Pesel był już zarejestrowany numer w Flex aby skorzystać z promocji z kodem FLEX3. Teraz ten numer jest nieaktywny.

Na innym numerze korzystam z 3 darmowych miesięcy z 15GB w Plushu. Teraz muszę przenieść ten numer do innej sieci aby znów wrócić po kolejne 3 miesiące do Plusha. W Flexie zrobiłbym to bez wizyty w salonie.

Pytanie czy w takiej sytuacji w Orange Flex zostanie pobrana opłata za pierwszy miesiąc?
 #1125353  autor: Karlos20
 11 gru 2021, 10:18
janek0401: przeczytałeś uważnie mój wcześniejszy post? 1 osoba = 1 PESEL = 1 szansa na poprawne wpisanie kodu promocyjnego dla nowych.
W innym wypadku płacisz pełną kwotę wybranego planu. Nieważne czy powracasz do Flexa czy kupujesz/przenosisz nowy numer. Mają Twój PESEL w bazie, więc jesteś wyłączony z promocji dla nowych.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1125372  autor: Karlos20
 11 gru 2021, 12:29
Nie wiem, czy operator to przewidział - takie sytuacje są marginalne, a zresztą osoba zmieniająca tożsamość wolałaby unikać opcji rejestracyjnych, a w sieciach komórkowych bez rejestracji nic nie zadziała, chyba, że Lajt Mobile rejestrowany danymi z przelewu bankowego..
Nawet, jeśli komentarz jest pół żartem, to i tak nowy, świeży PESEL skorzysta z kodu dla nowych. Trzeba też wiedzieć, że nowe numery (poza obecnie aktywnymi w Orange i migrowane do Flexa) są weryfikowane dowodem osobistym i tego nie da się przeskoczyć.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1125376  autor: Karlos20
 11 gru 2021, 12:39
Ty wypowiedź Remingtona bierzesz na serio? Hahaha :)
Przypominam, jeśli operator ma Twój numer PESEL w bazie, nie skorzystasz z kodu dla nowych. Ile razy będę to powtarzał? Chyba nikt o normalnych zmysłach nie zmienia płci "na życzenie" czy tożsamości.
Mam radę: poproś kogoś, kto jeszcze nie korzystał i nie chce korzystać z Flexa, zarejestruj starter Orange lub nju na tą osobę i ten numer zmigruj do Flexa, wówczas wszystko odbędzie się dużo sprawniej i zbędnych kombinacji.
Ostatnio zmieniony 11 gru 2021, 12:41 przez Karlos20, łącznie zmieniany 1 raz.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1125377  autor: Remington
 11 gru 2021, 12:41
Opisałem dwie możliwe sytuacje obejścia ograniczeń, choć oczywiście są one bardziej hipotetyczne.

Na logikę powinno się dać, w końcu numer mógł zmienić właściciela w czasie trwania promocji. Jednak nawet w hipotetycznych scenariuszach jakie wymieniłem, zmiana abonenta (czy to w Orange czy gdzie indziej) też będzie wymagać pewnego zachodu.

Przy zmianie płci na pewno powinny istnieć procedury, bo spotkałem się z takimi przypadkami. Ale jeśli ktoś by zmieniał tożsamość, a robią to niektórzy ze względów np. zawodowych, to na pewno nie by starą i nową wiązał ten sam nr telefonu.
 #1126198  autor: Karlos20
 01 sty 2022, 00:32
W Klubie Flex czeka niespodzianka. Darmowe, jednorazowe 5 GB w roamingu UE ważne aż 100 dni! Promocja trwa do 28.02.2022. Jedno konto z dostępem do Klubu Flex (nie dotyczy numerów w opcji Rodzina) to 1 kod na darmowy pakiet (można wbić więcej kodów na tym samym numerze telefonu, które sumują GB).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1126206  autor: trancex
 01 sty 2022, 12:59
Wczoraj z numerem głównym dołączyłem do Flex. Dodałem dodatkowa kartę do Apple Watch.
Czy mogę dodać w jakiś sposób kolejna kartę z opcja tylko „internet” do routera?? Ma ktoś dobry sposób na takie rozwiązanie?
Czy jeśli będę chciał dodać kolejne numery do rodziny będące również w Orange, jest konieczna wymiana sim? Wczoraj przenosząc swój numer trochę bałem się zaryzykować z racji już zamkniętych punktów.
  • Strona 75 z 125
  • 1
  • 73
  • 74
  • 75
  • 76
  • 77
  • 125
  • 1
  • 73
  • 74
  • 75
  • 76
  • 77
  • 125