Karlos20 pisze: ↑07 sty 2020, 17:22
Udało się
Ale skoro to trwało 4 dni, niewykluczone, że coś mogło to być związane z bankiem (przelewy między bankiem a operatorem płatności, który obsługuje Flexa), a operator nie mógł początkowo dostrzec problemu.
Widzę usilne wybielanie biednego operatora. Jakoś gdy sprawdzałem usługę na nowym numerze to płatności i aktywacja numeru były natychmiastowe. Dwa tygodnie później zmieniły się się zasady księgowania płatności i z "natychmiast" zmieniono na "4 dni"? I tylko u jednego klienta? No, na pewno.
Remington pisze: ↑07 sty 2020, 17:33
Szkoda, że @Matrin zignorował moje pytania ws. odrzuconych przenosin. Albo nie czytał uważnie
.
Nie było żadnej mojej pomyłki na wniosku. Nie pamiętam czy ten numer był kiedyś w Orange, mam go już kilkanaście lat, mógł być. Wykazu UKE nie sprawdzałem, bo nie było takiej potrzeby, pisałem wyraźnie, że numer został skutecznie przeniesiony do Orange i do mnie można było się cały czas dodzwonić, tylko ja nie mogłem wykonywać połączeń, bo operator nie potrafił obciążyć prawidłowo podpiętej i działającej karty.
ps. testowych kilku złotówek nadal nie oddali.