DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 14 z 124
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 124
 #1087144  autor: Matrin
 04 sty 2020, 18:46
Przeniosłem numer do Orange Flex kilkanaście godzin temu i już żałuję. Nie mogę wykonywać połączeń, do mnie można dzwonić. Nie pobrano opłaty za plan pomimo prawidłowo podpiętej karty płatniczej (testowe 1PLN pobrało bez problemu), wisi mi komunikat, że już za minutkę aktywacja. A teraz najlepsze, konsultant na czacie twierdzi, że przekazał problem do działu technicznego i powinien dostać odpowiedź w przeciągu 72h :D Coś czuję, że szybciej zdążę przenieść ten numer do innego operatora niż oni zdążą mi włączyć usługę.
 #1087148  autor: iphoneski
 04 sty 2020, 20:40
To skoro złotówka przeszła to zobacz jakie masz limity na karcie do operacji w sieci. Ja kiedyś ustawiłem sobie 15 zł a potem się dziwiłem że żadna usługa się nie opłaciła w terminie.
 #1087163  autor: Camis
 04 sty 2020, 23:31
Matrin pisze:
04 sty 2020, 18:46
Przeniosłem numer do Orange Flex kilkanaście godzin temu i już żałuję. Nie mogę wykonywać połączeń, do mnie można dzwonić.
Ja przeniosłem koło 17 i wszystko od początku śmiga ok. Żadnych problemów jak do tej pory.
 #1087169  autor: Matrin
 05 sty 2020, 01:55
iphoneski pisze:
04 sty 2020, 20:40
To skoro złotówka przeszła to zobacz jakie masz limity na karcie do operacji w sieci. Ja kiedyś ustawiłem sobie 15 zł a potem się dziwiłem że żadna usługa się nie opłaciła w terminie.
Limity mam wystarczające. Dodam, że w ostatnich dwóch tygodniach testowałem tę usługę na nowym numerze i płatności szły bez problemu. Problem się zaczął gdy przeniosłem swój nr do flex.
 #1087170  autor: iphoneski
 05 sty 2020, 08:30
Trochę słabo zrobiłeś że przeniosłeś numer akurat w okresie świątecznym, ja zawsze wybieram poniedziałek/wtorek w normalnym pracującym tygodniu bo wtedy ktoś kompetentny pracuje i może rozwiązać problem.
 #1087314  autor: Karlos20
 06 sty 2020, 11:31
Matrin: Sprawdź saldo/limity na karcie płatniczej. Musisz się upewnić, że masz na saldzie minimum 25 zł, żeby aktywować Plan i kartę SIM z Flexa.
Czat Orange Flex działa całą dobę i na 100% jest osoba, która mogłaby ten problem dla Ciebie rozwiązać. Na razie sprawdź parametry karty płatniczej w bankowości elektronicznej swojego banku. Możesz ją odpiąć z apki, a potem jeszcze raz ją dodać, Bez obaw, apka będzie czekać na poprawność danych z karty i jeśli wszystko będzie w porządku, simka zacznie działać.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1087389  autor: Matrin
 07 sty 2020, 07:42
@Karlos20 To wszystko już sprawdziłem, na dwóch kartach. Limity i środki zapewnione, po prostu apka nie pobiera opłaty za plan, testowe złotówki są pobierane, ale nie są zwracane jak wcześniej, też jakiś błąd. Nawet dwa razy przyszły mi automatyczne wiadomości z przypomnieniem o płatności, oczywiście zawarty w nich przycisk "ponów płatność" nie działa. Sprawdzałem też w banku, nie ma żadnych odmów, po prostu nie przychodzi żądanie płatności z Orange. Na czacie nie ma żadnej kompetentnej osoby, jedyne czego można się dowiedzieć to, że problem został przekazany do działu technicznego, który to dział jak dotąd nie raczył się nad problemem pochylić. No cóż, przejdę się dziś do salonu Orange i zobaczę czy tą drogą uda się coś osiągnąć. Jak nie to nie będę miał innego wyjścia niż zabrać numer do innej sieci i odradzać wszystkim tę fuszerkę.
 #1087419  autor: Matrin
 07 sty 2020, 13:11
mbank i dwie różne karty, z jednej z nich regularnie są opłacane rachunki w Play jak i były opłacane usługi Orange Flex zanim przeniosłem numer. Regularnie nią płacę w necie za różne rzeczy i nigdy nie było i nie ma problemu. Nie czytasz uważnie, wszystko było dobrze gdy używałem nowego numeru w ramach testowania usług Orange Flex, działały płatności z tej samej karty, testowa złotówka też wróciła bardzo szybko, 1-2h. Odkąd zrezygnowałem z nowego numeru i przeniosłem swój numer nie działa pobieranie opłat i nie jest to z pewnością wina karty. Karty podpinałem łącznie kilka razy, za każdym razem brało złotówkę, te pobierane od chwili przeniesienia numeru już nie wróciły, pomimo upłynięcia kilku dni. Zakładam, że w wyniku tego samego błędu. Nie twierdzę, że ktoś mnie okradł na kilka złotówek tylko, że jest zabugowana apka/usługa po stronie Orange i przez to nie mogę korzystać z mojego numeru. Niewracające złotówki tylko potwierdzają, że coś jest nie tak.
 #1087426  autor: Remington
 07 sty 2020, 13:28
Czytam uważnie :) i o wszystkim co znów napisałeś pamiętałem. Jednak przyczyn może być wiele, ale skoro to mBank, to wszystkie raczej po stronie Orange. Pytałem, bo może mają jakieś zabezpieczenie, żeby jedna karta do zbyt wielu numerów nie mogła być podpięta, albo nie była podpinana zbyt często itp. Taka blokada może być też na koncie danego numeru i blokować na nim każdą kartę. Warto spróbować z kartą innego banku wtedy się dowiesz. To tylko jedne z wielu możliwości, ale moim zdaniem słusznie adresujesz swoje zastrzeżenia, że chodzi o Orange i system/partnera obsługującego im płatności.

Złotówek nikt Ci nie zabrał, tylko zablokowali jak robią to na każdą autoryzację płatności lub wypłaty i one się same odblokują. Z anulowaniem blokad przez sprzedawcę bywa różnie, ale blokada ma na pewno swój termin ważności da się go nawet gdzieś podejrzeć w systemie mBanku.
 #1087431  autor: Matrin
 07 sty 2020, 14:00
Właśnie jestem po rozmowie z konsultantem mbanku. Chciałem się upewnić, że to nie jest wina karty czy systemu transakcyjnego. Nie było żadnych żądań obciążenia karty ze strony Orange. po prostu z ajkiegoś powodu Orange nie pobiera opłaty z prawidłowo działającej karty. Szkoda, że ponad 3 doby od zgłoszenia problemu na czacie nikt się nie raczy tym zająć. Mam teraz trochę czasu, przejdę się do salonu, mam nadzieję, że uda mi się coś załatwić.
 #1087436  autor: Karlos20
 07 sty 2020, 14:48
Matrin: gdyby to była fuszera, to bym się do tej sieci nie przeniósł. Sprawdź parametry karty płatniczej, może uaktualnij samą apkę Orange Flex. Sprawdź też kartę płatniczą z innego banku. Niemożliwa jest taka sytuacja, żeby nie można było poprawnie dodać karty płatniczej i żeby nie pobrało opłaty za 1 miesiąc planu, skoro twierdzisz, że środki były na saldzie. Przerabiałem to dwukrotnie - najpierw jako nowy numer z Orange - usługi aktywowały się w kilka minut i to z podpiętej karty płatniczej PREPAID. Drugi przypadek to MNP z abo Play i karta Visa z Banku Millennium. Również bez kłopotów.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1087443  autor: Matrin
 07 sty 2020, 15:05
Czytacie w ogóle posty, na które odpowiadacie? Po stronie karty/banku jest wszystko w porządku, pisałem o tym we wcześniejszych postach.

Byłem właśnie w salonie Orange, gdzie odmówiono mi jakiejkolwiek pomocy przekierowując na czat w apce. Gdy powiedziałem, że czat w apce nic nie pomógł to skierowano mnie na infolinię Orange, gdzie dowiedziałem się, że nie jestem klientem Orange tylko innego operatora o nazwie Orange Flex i mam sobie iść na ich bezużyteczny czat. Poirytowany wszedłem od razu po tych rozmowach do salonu innego operatora i złożyłem wniosek o przeniesienie numeru w najbliższym możliwym terminie tj. 08.01.2020.

W trakcie pisania tego posta dostałem sms, że Orange zgłosił problem z przeniesieniem mojego numeru i mój wniosek o przeniesienie został anulowany. No zaraz mnie szlag jasny trafi !!!
 #1087444  autor: Karlos20
 07 sty 2020, 15:15
Orange Flex to co innego, więc jak w wypadku nju mobile nie załatwisz spraw w salonie Orange poza otrzymaniem nowej karty SIM. Tylko czat.
Wniosek został anulowany, bo numer, który przenosiłeś nie został aktywowany w Orange, jeśli go uruchomisz w aplikacji, wówczas numer zgłosi się w systemach Orange. Załatw sprawę z aplikacją, sprawdź czy masz aktualną wersję apki. Spróbuj dodać kartę płatniczą z innego banku lub fintechu. I tak niczym nie ryzykujesz.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1087445  autor: tytoos
 07 sty 2020, 15:16
Przydałoby się dowiedzieć o przyczynę odrzucenia wniosku, jeśli masz jeszcze siłę ;)
A czy ten przenoszony numer był kiedykolwiek wcześniej w Orange?
 #1087446  autor: Remington
 07 sty 2020, 15:21
Jaki typ umowy podałeś nowemu operatorowi? Flex to prepaid, może popełniłeś błąd?

Tego się spodziewałem jeśli chodzi o salon. Oni ledwo co potrafią coś w prepaidzie zrobić (i też nie wszędzie), a co dopiero w nowej czysto internetowej ofercie.

Konsultantowi mBanku nie wierz i ile możesz sprawdź sam. Listę odrzuconych zapytań możesz sam sprawdzić w systemie internetowym przeglądając dane karty.
 #1087448  autor: Matrin
 07 sty 2020, 15:43
Sprawdziłem listę blokad i odmów sam, i zgadza się z tym co mówił konsultant mbanku.

Odbyłem kolejną jałową konwersację na czacie, podczas której konsultant twierdził, że dział techniczny odpisał, żebym ponowił próbę płatności bo dział techniczny zapewnia, że tym razem się uda. Oczywiście bez zmian. Następnie na pytanie dlaczego Orange blokuje przeniesienie mojego numeru do innego operatora, był łaskaw mnie okłamać, że nie blokują. Wkleiłem mu treść sms, na dowód, że udziela mi nieprawdziwych informacji, to się zaczął mętnie tłumaczyć, że on w systemie nic nie widzi. Normalnie jak w cyrku. A ja już czwarty dzień nie mogę wykonywać połączeń z własnego numeru.
 #1087450  autor: babciagienia1p
 07 sty 2020, 16:05
Matrin pisze:
07 sty 2020, 15:05
No zaraz mnie szlag jasny trafi !!!

Sprawdź w wykazie UKE do jakiego operatora jest przypisany Twój numer.
https://archiwum.uke.gov.pl/dostawca/index.php
Może to jest jakiś trop, jeśli chodzi o problemy z przeniesieniem. We wniosku o przeniesienie musi być, jako dawca, wpisana konkretna spółka z wykazu UKE. Trzeba pilnować pracowników salonu. Zdarzają się pomyłki, bo np. T-Mobile (jako biorca numeru) korzysta z jakiejś nieaktualnej bazy danych.
Link dostałam dzięki uprzejmości @Remington.
  • Strona 14 z 124
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 124
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 124