DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 20 z 124
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 124
 #1091622  autor: iphoneski
 13 mar 2020, 21:11
surface123 pisze:
13 mar 2020, 21:00
Mam umowę do 15 października w Orange, kiedy mogę najwcześniej przenieść do Flexa ? Kobieta z infolini się upierała że dopiero po zakończeniu umowy...
Na 6 miesięcy przed końcem umowy, policz sobie :)

@piotrek1111
Nie o ten limit chodzi - ten w sklepach to limit operacji stacjonarnych a do Flex musisz sprawdzić limit operacji internetowych.
 #1092019  autor: iphoneski
 21 mar 2020, 09:31
Takie pytanie, jeśli ktoś skorzysta z mojego kodu do Flex to od razu dostanę powiadomienie w aplikacji czy dopiero po miesiącu gdy przyjdzie 50 zł?
 #1092029  autor: Duke
 21 mar 2020, 11:47
Tak.
Od razu dostaniesz powiadomienie o treści: "Ktoś właśnie dołączył do Flex z Twoim kodem. Wystarczy że zostanie z nami ponad miesiąc - wtedy dostaniecie po 50 zł w prezencie."
 #1092037  autor: Karlos20
 21 mar 2020, 12:42
iphoneski: otrzymasz 2 powiadomienia. Najpierw, że ktoś z użyciem Twojego kodu dołączył do Flexa, a za miesiąc jeśli polecony user odnowi na drugi miesiąc dowolny plan, otrzymacie 50 zł na saldo Flex z możliwością zwrotu na konto bankowe.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1092581  autor: columbo
 31 mar 2020, 16:48
Czy jest jakiś okres wypowiedzenia? Czy można zrezygnować w bieżącym okresie z jego ostatnim dniem? W sumie pytam w kontekście tej promocji 2msc dla uczniów.
Czy podpinanie karty jest konieczne? Można ją potem kompletnie usunąć?
 #1092584  autor: Karlos20
 31 mar 2020, 17:16
columbo - oferta jest prepaidowa i nie zawiera okresu wypowiedzenia, korzystasz z opłaconego Planu do końca jego ważności. Warto podkreślić, że po wygaśnięciu Planu, Orange czeka jeszcze 6 miesięcy, aby wznowić subskrypcję nowego Planu, w innym wypadku numer przepadnie. W czasie braku subskrypcji nie możesz dzwonić i odbierać połączeń (tylko alarmowe).
Dodatkowo - jeśli w ciągu PIERWSZYCH 14 dni od aktywacji pierwszego Planu wycofasz się z niego, rozwiążesz umowę natychmiastowo, a koszty będą w 100% zwrócone na konto bankowe. Tracisz tym samym numer telefonu.

W ofercie polecam podpiąć kartę płatniczą, gdyż w przypadku rezygnacji z pakietu/Planu w ciągu 14 dni, środki zostaną zwrócone. Przykład: doładuje saldo na usługi premium na kwotę 5 zł. Jeśli stwierdzę, że z nich nie skorzystam, zlecam ich zwrot.
Możesz też zapłacić za pierwszy Plan - BLIKiem, wtedy aby korzystać z usług, musisz jak w prepaidzie doładować saldo Flex. Żeby odzyskać niezużyte środki, polecam zmienić formę płatności na kartę płatniczą. Formy płatności możesz sobie spokojnie zmieniać.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1092670  autor: Karlos20
 01 kwie 2020, 14:49
Remington: Gdy rezygnujemy - Zwrot kasy za opłacony plan następuje automatycznie w ciągu pierwszych 14 dni od aktywacji Planu i oznacza likwidację numeru telefonu (jak wiecie z Flexa nie ma odwrotu i aby uratować numer trzeba go przenieść do innej sieci). Możecie napisać na czacie, jakie jest postępowanie gdy chcemy przenieść numer do innej sieci.
Przypomnę, że ten fakt zwrotu kasy przetestowałem tylko raz, kolejny raz będzie niemożliwy, bo główny numer telefonu mam we Flexie i nie mam zamiaru go obecnie przenosić do innej sieci, ani zakładać grupy na koncie.

marcin19883: jeśli anulujemy subskrypcję po pierwszych 14 dniach, subskrypcja będzie jeszcze aktywna do końca jej ważności, a następnie numer zostanie zamrożony na 6 miesięcy.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1092956  autor: Karlos20
 06 kwie 2020, 22:25
gregmar: możliwe, że jest to błąd. Flex Rodzina będzie możliwa do aktywacji, jeśli na koncie będzie znajdował się przynajmniej 1 numer telefonu. Likwidacji konta możesz dokonać, kontaktując się z czatem Flexa.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1092962  autor: gregmar
 07 kwie 2020, 07:29
Też tak się nad tym zastanawiałem, że to może być błąd. Jak wejdę w numer rodzinny to normalnie pozwala mi wybrać plan itp., ale nie ryzykowałem.
W zasadzie to szkoda, że w głównym planie nie ma mniejszego planu, bez GB np. dla starszej osoby, która tylko dzwoni.
 #1092990  autor: iphoneski
 07 kwie 2020, 20:26
Nie ma, bo plan bez internetu trochę kłóci się z założeniami Flex. To ma być oferta internetowa, głównie dla młodych i ma być obsługiwana przed internet.
 #1093005  autor: Karlos20
 08 kwie 2020, 13:26
Zauważyliście intrygującą nowość w aplikacji?
Wejdźcie na swój profil > Kody promocyjne.

Możliwe, że również obecni klienci po rzuceniu określonych kodów dostaną jakieś ciekawe prezenty od Flexa, zobaczymy... Zalecam czujność :)

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1093007  autor: iphoneski
 08 kwie 2020, 13:48
Ciekawe co tam będzie, może w ten sposób rozwiązali problem pakietów, które w tradycyjnym Orange aktywowaliśmy smsem. Trochę ludzi narzekało na FB pomarańczowych że Flex nie umożliwia aktywacji GB za gole itp.
  • Strona 20 z 124
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 124
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 124