Nic dodać, nic ująć. Podobnie z obsługą aplikacji przez czytniki ekranu dla osób niewidomych – "Wiemy o problemie, pracujemy nad rozwiązaniem". I tak już od ponad roku, czyli w praktyce olane, bo rozwiązanie jest dość proste w realizacji. Dziś jedyne co robią to właśnie jakieś śmieszne motywy na święta albo rozdawanie setek gigabajtów, które większości po prostu przepadają, bo nikt tyle nie potrzebuje.
Nie zgozę się też, że w nju są zadowoleni – sporo ludzi od dawna pyta kiedy eSIM, kiedy 5G, kiedy odświerzenie. Zwiększyli pakiety, ludzie niby się ucieszyli, a jak pytałem po co im to zwiększenie to odpowiadali "Właściwie po nic, ale skoro dają to fajnie" i taki właśnie pożytek z tych wszystkich gigabajtów. Sam siedzę we Flex, bo żadna inna oferta nie daje mi drugiej karty do routera i ESIM ale jestem coraz bardziej rozczarowany brakiem rozwoju tej oferty. Gdy ją wybierałem nie robiłem tego z powodu kodów na zbędne dane a właśnie z powodu nowoczesności i innowacji, których już od dawna nie ma.