DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 81 z 125
  • 1
  • 79
  • 80
  • 81
  • 82
  • 83
  • 125
 #1129370  autor: iphoneski
 18 mar 2022, 10:35
A musi być mowa w regulaminie o braku wsparcia dla staroci? Kineskopowy telewizor też nie wspiera już telewizji naziemnej, a moje dwudziestoletnie radiobudzik nie wspiera DAB+. Nikt nie będzie tracił czasu na optymalizowanie aplikacji pod ośmioletnie zabytki.
 #1129685  autor: Karlos20
 24 mar 2022, 22:55
koszalineo: na czacie takie rzeczy zgłaszamy.

A teraz coś miłego: GB za GOLE!
Co za mecz! Emocje do ostatniej minuty! 🙌 Dziś nasza drużyna w meczu towarzyskim zremisowała 1:1 ze Szkocją. Z tej okazji łapcie od nas extra 2 GB 😊
Jeśli jesteś użytkownikiem Flexa zgarnij dodatkowe 2 GB, wpisując KARNY93 w aplikacji, w zakładce „Kody promocyjne”. Na jednym numerze można aktywować tylko jeden dodatkowy pakiet GB za gole. Aktywacji można dokonać w ciągu 24 godz. od publikacji tego posta. Promocyjne GB ważne 3 dni od daty aktywacji, obowiązują tylko w kraju.
GB za Gole łączą się z saldem PROMO GB, czyli np. z 250 GB na 180 dni.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1129763  autor: iphoneski
 28 mar 2022, 11:55
Co za tępaki na tym czacie pracują. Ludziom nie działa 5G automatycznie po zmianie planu i muszą składać reklamacje, więc piszę na czat z prośbą o zweryfikowanie tego na moim numerze, bo za kilka dni wyjeżdżam i będzie mi potrzebne, a teraz nie mam jak sprawdzić. I dostałem odpowiedź, że najpierw musi mi nie działać, a dopiero potem mogę to zgłaszać do techników. Czyli muszę wyjechać, nie mieć zasięgu, zgłosić, a zanim naprawią ja zdążę 4 razy wrócić, czyli nic mi po tej naprawie. Czy tylko dla mnie jest to paranoja?
 #1129841  autor: Marny71
 30 mar 2022, 05:38
To będzie dziewiąty mundial z udziałem naszej reprezentacji. Z tej okazji Orange rozdaje 9 GB danych za friko!

Żeby skorzystać z bonusu, należy wysłać SMS o treści KATAR pod numer 233 (opłata za SMS-a zgodna z cennikiem planu taryfowego klienta). 

Jeśli jesteś użytkownikiem Orange Flex, zgarnij dodatkowe 9 GB, wpisując KATAR w aplikacji, w zakładce „Kody promocyjne”.
 #1129857  autor: harys
 30 mar 2022, 15:54
iphoneski pisze:
28 mar 2022, 11:55
Co za tępaki na tym czacie pracują. Ludziom nie działa 5G automatycznie po zmianie planu (.....). Czy tylko dla mnie jest to paranoja?
Ja przejechałem całą Warszawę i też 5G nie złapałem w planie 35. Pani na czacie kazała SIM wymienić. Co do Twoich wniosków to może poprostu gdzieś tam musi się najpierw czerwona lampka zaświecić żeby zobaczyć czy nie działa.
 #1129858  autor: iphoneski
 30 mar 2022, 16:26
I ruszyło ci po wymianie?
Nie wiem czy musi. W Plusie miałem ten sam problem, zadzwoniłem do obsługi i zanim skończyłem zdanie gość miał już sprawdzone, że coś tam się im nie aktywowało. Rozwiązanie problemu trwało moment, a tu pewnie zajmie z tydzień, a zanim w ogóle ktoś tyłek ruszy, będę pół godziny tłumaczył, że potrafię obsługiwać smartfona.
 #1130363  autor: advert
 14 kwie 2022, 10:36
Cześć,
Uruchomiłem testowo drugą kartę SIM (e-SIM) do drugiego telefonu - opcja połączeń i transmisji danych. Od tej pory jest minimalne sekundowe opóźnienie od momentu odbioru połączenia do momentu usłyszenia mnie przez rozmówcę. Tą drugą kartę już zablokowałem i niestety problem nadal występuje. Próbowałem restartu i włączenia trybu samolotowego - bez zmian. Można jakoś przywrócić stan sprzed tych zmian? Na czacie nie ma możliwości usunięcia tej drugiej karty.
 #1130366  autor: iphoneski
 14 kwie 2022, 11:14
Niestety jedyna opcja to przeniesienie się gdzieś na dzień i powrót. Flex ma coś zepsute i chyba sami nie ogarniają co, bo ten problem jest od początku i pojawia się losowo u niektórych użytkowników. A najlepsze jest to, że jak wrócisz do Flexa i ponownie weźmiesz tą kartę, to problem może cię nie dotknąć ;)
 #1130385  autor: fwitkowski17
 15 kwie 2022, 10:19
kermirz pisze:
15 kwie 2022, 09:22
1. Czy uzbierane GB przejda mi rowniez?
Krótko mówiąc: nie
2. Czy we flexie rowniez GB nie przepadaja i sie sumuja?
GB w ramach oferty się nie kumulują, natomiast promocyjne GB (np. GB za gole czy 250 GB dla studenta) - już tak
 #1130390  autor: Karlos20
 15 kwie 2022, 12:07
kermirz: jeśli już długo (kilka lat) korzystasz z Orange Na Kartę, zmiana na Flexa nie jest opłacalna, jeśli Tobie zależy na necie, promocjach i wydłużaniu ich ważności.
Chyba, że jesteś fanem mediów społecznościowych, słuchania muzyki, oglądania treści video i chciałbyś pod tym kątem konsumować neta nawet na drugim urządzeniu, wówczas Flex nie ma sobie równych.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1130496  autor: advert
 20 kwie 2022, 10:36
iphoneski pisze:
14 kwie 2022, 11:14
Niestety jedyna opcja to przeniesienie się gdzieś na dzień i powrót. Flex ma coś zepsute i chyba sami nie ogarniają co, bo ten problem jest od początku i pojawia się losowo u niektórych użytkowników. A najlepsze jest to, że jak wrócisz do Flexa i ponownie weźmiesz tą kartę, to problem może cię nie dotknąć ;)
Niestety wymiana SIM nie pomogła. Mogę przenieść ten problemow numer gdzieś na jeden dzień i wrócić z nim do FLEX, tylko jest to numer główny w rodzinie. Co w tej sytuacji się stanie z konfiguracją numerów rodzinnych?
 #1130504  autor: Karlos20
 20 kwie 2022, 13:25
advert: nic się nie zmieni, numery w opcji Rodzina nadal są na koncie, bo należą do Ciebie. Póki plany są opłacane, nic się takiego nie dzieje. Będziesz mieć kontrolę nad tymi numerami osobno pod warunkiem posiadania aplikacji.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
  • Strona 81 z 125
  • 1
  • 79
  • 80
  • 81
  • 82
  • 83
  • 125
  • 1
  • 79
  • 80
  • 81
  • 82
  • 83
  • 125