DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 94 z 124
  • 1
  • 92
  • 93
  • 94
  • 95
  • 96
  • 124
 #1140984  autor: Karlos20
 05 sty 2023, 10:10
advert: masz 2 opcje, albo jako nowe konto w apce, albo numer dodatkowy w ramach istniejącego. "Odpięcie" numeru głównego NIE zrywa łańcuszka numerów dodatkowych, gdyż są one przypisane do konta apki Flex. Ustawienia płatności na koncie apki są globalne i są one usuwane wraz z likwidacją ostatniego numeru w aplikacji.

iphoneski: przecież transfer numeru z innej sieci potrwa dłużej online, niż w salonie. Bez sensu, salon nadal wygrywa.

Remington: wydaje mi się, że migracja będzie możliwa, gdy będziemy mieli zawieszony plan, z dostępem do czatu Flexa, choć ten komunikat o tym nie wspomina. Poczekajmy do 9go i sprawdzimy jak to działa.

Informuję o powrocie akcji "3 miesiące po 1 zł" dla przenoszących numer z innej sieci do Flexa (jeśli jeszcze w nim nie byli) z kodem SIEMAFLEX. Nowość! Promka tym razem trwa do odwołania. >> https://flex.orange.pl/dokumenty/Regula ... 36aefd.pdf
Ostatnio zmieniony 05 sty 2023, 10:17 przez Karlos20, łącznie zmieniany 1 raz.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1140985  autor: iphoneski
 05 sty 2023, 10:14
Remington pisze:
05 sty 2023, 09:34
Ciekawe tylko czy migracja zadziała bez aktywnego planu, inaczej jej koszt wyniesie min. 30 zł.
Bez planu nie pójdzie, ale przecież bez przerwy masz jakieś kody na początkowe miesiące we Flexie. Więc możesz wydać złotówkę za pierwszy miesiąc, posiedzieć ten miesiąc i przenieść się do karty przed jego końcem.
 #1140989  autor: Karlos20
 05 sty 2023, 10:45
Na czacie zapytałem o okoliczności migracji - o to czego się dowiedziałem:
> Migracja odbędzie się tylko przy aktywnym planie.
> Chęć migracji zgłaszamy na czacie, a jeśli ktoś ma więcej, niż 1 numer na koncie apki, wskazujemy numer do migracji (uwaga: konsultanci mogą mylić migrację wewnętrzną z przeniesieniem numeru z innej sieci).
> Jakiekolwiek niewykorzystane środki przepadają - koszty planu nie zostaną zwrócone.
> Karty-klony są tracone. Jeszcze nie wiadomo, czy po migracji zachowamy eSIM (jest w OFNK, więc może zostać zachowany - trzeba to potwierdzić 9go stycznia).
> Powrót do Flexa z OFNK nadal możliwy - poprzez apkę Flex.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1140992  autor: Karlos20
 05 sty 2023, 11:08
Remington: chętnie to sprawdzę, poświęcę 15 zł na Flexa, migrując pewną kartę z OFNK i potem zmigruję z powrotem. Bo faktycznie są z tym kwiatki, IMS jest we Flexie, w OFNK - nie jest to takie oczywiste (na jednym numerze jest, na innym nie ma).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1140994  autor: iphoneski
 05 sty 2023, 11:24
@Remington:
No tak, kod to akcja tylko na 1 numer. Ale właśnie o takie sytuacje mi chodziło, gdy człowiek ma swój własny 1 numer i chce go bez wychodzenia z domu przerzucić. Sytuacje, gdy ktoś ma milion kart i przenosi je co 5 minut pomijam :)
 #1141276  autor: Karlos20
 09 sty 2023, 10:35
Jestem po rozmowie migracyjnej na czacie Flex. Opiszę co zrobić:
1. Witamy się z botem i prosimy frazą "połącz mnie z doradcą" o zgłoszenie się konsultanta Flex.
2. Prosimy konsultanta o migrację z Flex do Orange Free Na Kartę. Jeśli mamy kilka numerów na koncie, podajemy konkretny numer do migracji.
3. Konsultant ostrzeże o utracie środków i zaproponuje migrację przed końcem ważności aktywnego planu. Zgadzamy się mimo to na migrację i jej następstwa.
4. Czekamy na info od doradcy o zakończeniu migracji w systemie Flex, potrwa to ok 5-10 minut. Przyjdzie email z potwierdzeniem migracji.
5. Rozłączamy się z czatem i usuwamy profil usera w sekcji Karty SIM (jeśli to jedyny numer we Flexie, ekran apki zmieni się w opcję dla zamówienia nowego numeru).
6. Włączamy na ok 5 sekund a potem wyłączamy tryb samolotowy.
7. Sprawdzamy stan konta kodem *124*# (gdy migracja dojdzie do skutku, zobaczymy zerowy stan konta ważny 30 dni - kod nie poda nazwy taryfy [będzie tylko kropka]).

Info dodatkowe:
> po migracji straciłem na Realme 7 5G VoLTE (zrzuca na 3G), we Flexie VoLTE działało
> nie działa VoWiFi na tym telefonie (we Flexie działalo)
> po otrzymaniu SMSa po połączeniu się z netem, włączyli lejek 64 kbps (brak dodatkowych kosztów)
> numer automatycznie podpina się do konta Mój Orange
> Okres Aktywny 30 dni, Okres Pasywny 372 dni
> automatycznie uruchamia się Orange Poczta Głosowa i roaming m/n
> jeśli numer już był w OFNK i po migracji do Flexa wróci ponownie do OFNK - jego staż jest zerowany, więc może otrzymać po 33 dniach od migracji 10 zł doładowania za zgody marketingowe.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1141279  autor: Karlos20
 09 sty 2023, 10:53
surface123: spoko, ale opisałem skutki takiej migracji. Jeśli czegoś na numerze będę potrzebował, odpalę to. Info, co dalej po migracji będzie dalej biegło w wątku o bonusach i taryfie OFNK.

Masakra z tym Flexem, fajnie, że dali opcję migracji, ale odbije im się tym czkawką... Po migracji za jedyne 5 zł doładowania i 2 darmowym SMS można rozpocząć wyciskanie soku pomarańczowego... no-limity na 31 dni + 37,5 GB bonusu po doładowaniach i pierwszej transzy 300GB przez rok + 115 GB (z promki starterowej). Flexowcy nie dostają NIC, aby ich powstrzymać przed migracją (te 6x po 50 GB co miesiąc bez kumulacji wyglądają żałośnie)....

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1141289  autor: Karlos20
 09 sty 2023, 13:13
simi79: co to znaczy numer nieaktywny? Numer zawieszony z powodu nieopłacenia / nieodnowienia / rezygnacji z planu?
Numer najlepiej przenieść, gdy masz możliwość dzwonienia i odbierania, czyli gdy plan jest aktywny - tyczy się migracji do innej sieci, czy opcji wewnętrznej (z Flex do OFNK).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1141295  autor: Karlos20
 09 sty 2023, 15:25
simi79: to się zdziwisz, jeśli migracja się nie uda, gdyż usługi masz zablokowane z powodu braku planu. Była o tym mowa kilka dni temu przed wprowadzeniem migracji.

surface123: wracając do IMSa - po kilku minutach jest blokowany, więc czat nie pomoże, tylko... powrót do Flexa. Więc nadal jest celowa "degradacja", o której wspominał Remington. Oby to zmienili, gdy wyłączą 3G...

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1141296  autor: simi79
 09 sty 2023, 15:53
Karlos20 pisze:
09 sty 2023, 15:25
simi79: to się zdziwisz, jeśli migracja się nie uda, gdyż usługi masz zablokowane z powodu braku planu. Była o tym mowa kilka dni temu przed wprowadzeniem
Nie martwi mnie to, numer po 6 miesiącach przepadnie i tyle. Zlecając przeniesienie miałem świadomość że powinien być aktywny.
 #1141309  autor: iphoneski
 09 sty 2023, 20:28
W karcie masz więcej neta, nawet kilkaset GB za średnio 30 zł miesięcznie jak dobrze zakombinujesz. Ale nie masz dodatkowych kart, zniżek w klubie, 5G w cenie i aplikacja Flexa jest lepiej pomyślana. Dlatego zależy co potrzebujesz - jak chcesz dużo neta za małe pieniądze to karta, a jak interesują cię nowoczesne dodatki to Flex. Ja tam wolę Flexa: 30GB przeważnie wystarcza a dodatkowa karta do komputera i Apple TV na wyjazdach robi niesamowitą robotę.
 #1141340  autor: szatequ
 10 sty 2023, 11:59
Czy komuś udało się uruchomić usługę „ktoś dzwonił”? Taka odpowiedz otrzymałem na czacie: „ Witamy, sprawdziliśmy zgłoszenie techniczne. Potwierdzamy brak wysyłki powiadomień w ramach usługi Ktoś Dzwonił przy połączeniach głosowych w technologii LTE. Prace nad dostosowaniem działania usługi są w toku ale obecnie nie jesteśmy w stanie podać terminu ich zakończenia. Otrzymywanie powiadomień w ramach usługi będzie możliwe po wyłączeniu połączeń głosowych w technologii LTE (o ile telefon na to pozwala). Przepraszamy za niedogodności. Pozdrawiamy, Orange Flex.”

Niestety w iPhonie 12 nie ma możliwości wyłączenia VoLTE.
 #1141346  autor: Karlos20
 10 sty 2023, 13:29
U mnie ta usługa działa poprawnie. Czy sprawdzałeś poprawny numer służący do przekierowań do tej usługi?

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1141422  autor: IC_Current
 11 sty 2023, 13:51
kowjanko pisze:
10 sty 2023, 13:19
Czy dalej niczego nie weryfikują przy studenckiej promocji?
Dalej nie weryfikują. Dodatkowo można uruchomić kilka pakietów na jednym numerze, po wcześniejszej generacji kodu na innym numerze w sieci FLEX.
  • Strona 94 z 124
  • 1
  • 92
  • 93
  • 94
  • 95
  • 96
  • 124
  • 1
  • 92
  • 93
  • 94
  • 95
  • 96
  • 124