DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 74 z 124
  • 1
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 76
  • 124
 #1124753  autor: Karlos20
 25 lis 2021, 12:42
YttyXXU: pamiętaj, że zamysłem dodatkowego SIM / eSIM to wspomaganie / współdzielenie usług z głównej karty SIM, np. gdy potrzebujesz dostępu do neta na dodatkowym urządzeniu. Dodatkowy SIM / eSIM nie ma wjazdu do roamingu międzynarodowego, o czym operator lojalnie informuje. I jakoś oburzenia tym faktem nie widzę.
Dodatkowo nie ma gwarancji, że na dodatkowej karcie będą w pełni działać usługi z głównej karty, bo są ograniczenia (softowe czy techniczne lub od widzimisię np. Apple). Poza tym chyba nie rozumiesz działania tejże karty.
Przytoczę kilka wpisów ze stronki flex.orange.pl/pomoc :
PROBLEM: Mam dodatkową kartę eSIM w AppleWatch, ale na mój zegarek nie przychodzą wiadomości SMS.
INFO: Apple Watch wspiera odbieranie i wysyłanie wiadomości tylko przez usługę iMessage z włączoną usługą iCloud. Oznacza to, że na Apple Watch z dodatkową kartą SIM:
możesz odbierać i odpowiadać na SMS/MMS na zegarku, dopóki iPhone jest włączony i ma połączenie z internetem, nawet gdy jest z dala od zegarka,
gdy iPhone jest wyłączony lub nie ma połączenia z internetem, nie możesz odbierać i odpowiadać na SMS/MMS na zegarku. Zawsze możesz odbierać i odpowiadać na wiadomości iMessage na zegarku.
PYTANIE: Jak działa dodatkowa karta SIM?
INFO: Dodatkowa karta SIM działa tak samo jak Twoja karta główna, czyli wybrane przez Ciebie usługi są aktywne (wykonywanie i odbieranie połączeń, SMS-ów, MMS-ów i korzystanie z Internetu albo wyłącznie transmisja danych).Czyli jak to wygląda w praktyce (jeżeli wybiorę kartę SIM do wszystkiego)? Kiedy ktoś do Ciebie zadzwoni to oba urządzenia będą dzwonić jednocześnie. Ty decydujesz, które odbierzesz. Tak samo w przypadku SMS-ów i MMS-ów. Jeśli to Ty chcesz zadzwonić lub wysłać SMS-a – możesz to zrobić z urządzenia, które akurat masz pod ręką. Osoba, do której dzwonisz zobaczy ten sam numer telefonu :) A, i jeśli chcesz korzystać ze swojej dodatkowej karty SIM w routerze lub iPadzie, rekomendujemy uruchomienie na niej wyłącznie usług internetowych.
PYTANIE: Czy dodatkowa karta SIM działa również w roamingu?
ODPOWIEDŹ: Ze względu na brak wsparcia dla tego rozwiązania u naszych operatorów zagranicznych, karta dodatkowa nie działa za granicą. Jeśli Twoja karta SIM została w Polsce, dla Twojego bezpieczeństwa odbieranie połączeń, MMS-ów i SMS-ów będą na niej wyłączone – dopóki nie wrócisz do kraju.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1124756  autor: YttyXXU
 25 lis 2021, 12:54
Niezgodzę się z Wami. Obecnie większość klientów ekstra eSim to posiadacze smartwatchy. Jeden numer jeden użytkownik.
Trzy scenariusze, prowadzę rozmowę z klientemA, już 10 min
Dzwoni do mnie klientB już trzeci raz i słyszy:
Scenariusz 1.
Sygnał zajętości - myśli, jezzu ile on gada, nic zadzwonie jeszcze raz za chwile. AKCEPTOWALNE

Scenariusz 2.
Informacje iż mam wyłączony telefon - myśli, no nie, gość jest chyba na urlopie - NIEAKCEPTOWALNE

Scenariusz 3.
Sygnał wolny - myśli no nie gość mnie ignoruje ABSOLUTNIE nieakkceptowalne

Sytłuacja była by ok, gdyby zamiast sygnału wolnego była informacja, iż "Abonent obecnie prowadzi rozmowę, czekaj aby uzyskać połaczenie" - zdaje się tak jest w Plusie
Tu w flexie nie ma takiej zapowiedzi i de facto nie da się tego połączenia i tak odebrać nawet gdybym chciał a nie chce, bo przecież prowadze ważną rozmowę z klientem A

Nie, nie przekonacie mnie, że brak sygnału zajętości to akceptowalna sytuacja.
 #1124757  autor: Karlos20
 25 lis 2021, 13:00
Nadal nie kumasz o co chodzi w dodatkowym SIM, eSIM. Przy połączeniu przychodzącym oba urządzenia dzwonią jednocześnie i to Ty decydujesz na którym odbierasz połączenie. Naturalną jest sytuacja, w którym Ty odbierzesz połączenie np. na Apple Watchu, więc drugi telefon milknie, stąd może pojawić się komunikat o niedostępności w innym scenariuszu połączenia. Oznacza to, że jeśli Twój numer jest zajęty, nie odbierzesz go na dodatkowym SIM, a w tej sytuacji usłyszysz komunikat o niedostępności. Problem rozwiąże usługa połączeń oczekujących.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1124758  autor: iphoneski
 25 lis 2021, 13:00
Karlos20 pisze:
25 lis 2021, 12:42
Dodatkowy SIM / eSIM nie ma wjazdu do roamingu międzynarodowego, o czym operator lojalnie informuje. I jakoś oburzenia tym faktem nie widzę.
Nie ma oburzenia właśnie dlatego, że operator informuje. A gdzie jest informacja o braku powiadomień SMS o próbie połączenia, braku poczty głosowej przy dodatkowej karcie itp? To jest druga dyskusja o dodatkowej karcie (która została przez Orange źle zrobiona), a ty próbujesz być adwokatem diabła. Zatrudnili cię w tym Orange czy jak?
@YttyXXU
Tak jak pisałem wyżej: wystarczy oddzwonić. Nikt ci głowy nie urwie, bo nie odebrałeś. A jeśli klient jest w stylu tych co płaci, jest twoim panem i se rząda to lepiej z takiego pana ze słomą w butach zrezygnować - szkoda nerwów.
 #1124759  autor: Karlos20
 25 lis 2021, 13:03
iphoneski: nie pracuje dla Orange, sorrry.
Nie wiem, czemu nie dostajesz powiadomień SMS o próbach połączeń? Sam się z tym borykałem rok temu, ale ten kłopot sprytnie ogarnąłem i te SMSy otrzymuje, pomimo posiadania dodatkowego SIMa z opcją voice+SMS/MMS+net.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1124761  autor: YttyXXU
 25 lis 2021, 13:08
ALe ja doskonale wiem, dlaczego technicznie jest informacja o wyłączonym telefonie (smarthwatch de facto jest odłączony od sieci, bo jest przez bt połączony z netem przez telefon) nie musisz mi tego tłumaczyć więc sieć nie ma się gdzie dodzwonić.
Problem polega na tym, że myślisz jak technik a ja staram się myśleć jak moja żona. I problem Orange jest to że to moja żona jest ich klientem a nie ich dział techniczny.
I nie, ekstra eSim z tym samym numerem telefonu jestem przekonany został stworzony z miślą o smartwatchach a nie routerach.
 #1124763  autor: Karlos20
 25 lis 2021, 13:45
iphoneski pisze:
25 lis 2021, 13:06
Nie jestem jedyny, który ich nie dostaje, więc to nie jest mój problem a operatora. Jeśli ogarnąłeś to pochwal się jak a kilka osób z forum będzie ci wdzięcznych.
Jest kilka opcji, aby to ogarnąć.
1. Przeniesienie na chwilę numeru z Flexa do innej sieci oraz jego powrót do Flexa (OSTATECZNOŚĆ).
2. Nieposiadanie dodatkowej karty SIM / eSIM.
3. U mnie sprawdza się opcja eSIM jako główna karta + dodatkowy SIM z opcja voice+SMS/MMS+net.
4. Ustawienie numeru technicznego, potrzebnego do przekierowań połączeń i otrzymywania SMS o nieodebranym połączeniu, gdyż funkcja przekierowania połączeń DZIAŁA we Flexie bez dodatkowych kosztów przy aktywnym planie.
Ustawiamy to kodami:
**61*48500111333# przy scenariuszu "nie odbiera".
**62*48500111333# przy scenariuszu "nieosiągalny".
**67*48500111333# przy scenariuszu "zajęty" (choć to u mnie nie działa, lecz powiadomienia SMS przychodzą, a rozmówca usłyszy że jestem niedostępny, zamiast tego, że numer prowadzi rozmowę),
a czasem pomaga dezaktywacja wszystkiego kodem ##002# bądź osobno kodami ##61# lub ##62# lub ##67#
Jeśli coś mi jeszcze przyjdzie do głowy, uzupełnię to.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1124769  autor: iphoneski
 25 lis 2021, 15:15
Czyli nie ma dobrego sposobu. Dla mnie dobre rozwiązanie problemu jest wtedy, gdy mogę to ogarnąć jednym kodem, alvo kontaktując się z operatorem. Nie mam ani czasu ani ochoty na zmienianie operatora na dzień, używanie jakichś dodatkowych numerów do usługi, która powinna działać od tak na moim jednym numerze - nie jestem dzieckiem w podstawówce ani emerytem z całym wolnym dniem. Płacę za usługę i oczekuję należytego wykonania tej usługi. A skoro tak to trzeba jasno przyznać, że dodatkowa karta Flex to usługa niedopracowana zamiast pisać bajki i obchodzić problem naokoło.
 #1124775  autor: Karlos20
 25 lis 2021, 16:55
Zawsze można skontaktować się z czatem, ale szansa na naprawę nie jest duża. Fakt, jej funkcjonalności nie są w pełni dopracowane (mogliby dać opcje np. zmiany formy działania dodatkowej SIM z opcji tylko internet na voice+SMS/MMS+net i odwrotnie, bez konieczności jej wymiany, co też pozwoli chronić środowisko przy standardowym SIM), ale dają ją za darmo, zamiast płacić 9 zł/mies. Nie chodzi o oszczędności po stronie operatora, ale o wygodę klienta. A grom userów dodatkowego SIMa używa głownie do internetu.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1124805  autor: bora1410
 26 lis 2021, 12:38
@Karlos20 jesteś w takim razie dużym szczęściarzem.
Porozmawiałem dziś sobie na czacie o wyżej wymienionym problemie. U mnie sytuacja jest taka, że zamówiłem dodatkową kartę, ale nie aktywowałem jej. Miałem kupić zegarek do biegania, ale ostatecznie kupiłem Garmina i tam wiadomo że LTE brak to i karta nie była potrzebna. Więc nawet nie aktywowałem karty i widnieje na koncie jako zablokowana. Zgłosiłem się do Flexa że nie dochodzą mi połączenia podczas wyłączonego telefonu. Odpowiedź jaką usłyszałem to:
- że problem jest im znany
- że w przypadku posiadania dwóch kart sim usługa nie działa
- że nawet jak ktoś by chciał zablokować dodatkową kartę to nic to nam nie da, bo na koncie musi być tylko jedna karta sim.
- no i ogólnie że mają to w dupie, że to nie działa
Tyle się dowiedziałem. Dla mnie to jakieś nieporozumienie i nie wiem czy nie będę uciekał. Do taj pory pasowało mi wszystko w ofercie (no może poza połączeniami międzynarodowymi i rozliczaniem ich), ale brak powiadomień to akurat dla mnie duży problem. Nie mam pojęcia jak ktoś ma firmę i taka usługa mu nie działa.
 #1124811  autor: Karlos20
 26 lis 2021, 14:09
bora1410: skorzystaj z krótkich kodów to chociaż odpalisz powiadomienie SMS o próbach połączeń. To akurat działa na głównym SIM, który ma podpiętą kartę dodatkową. Czasem jeden kod wszystko załatwi niż niejeden konsultant.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1125253  autor: mumiok
 09 gru 2021, 11:10
chcę przenieść jeden numer z abonamentu z T-M na Flex (głównie chodzi mi o stosunek ceny do pakietu danych roamingowych) bo przez 3-4 dni w tygodniu przebywam na terenie Niemiec i Holandii, czasem Belgia

jeżeli wykorzystamy pakiet GB w roamingu to dostajemy komunikat, jest blokada transmisji i nie ponosimy żadnych kosztów? aplikacja Flex wtedy działa mimo wykorzystania pakietu jak chcemy coś zmienić, ustawić?
 #1125255  autor: Karlos20
 09 gru 2021, 11:16
mumiok: tak, dokładnie tak jest. Pamiętaj, że dodatkowe płatne pakiety, np GB w Polsce czy Passy dają dodatkowego neta w UE, ok. 0,6GB za każde wydane 5 zł, więc korzystniej niż w suchym pakiecie 0,5GB za 8 lub 1GB za 12.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1125259  autor: Karlos20
 09 gru 2021, 11:33
mumiok: Passy są tylko do wykorzystania w Polsce, ale jeśli są w opcji płatnej, to z wydanej kwoty za usługę, otrzymujesz limit GB do wykorzystania w roamingu UE.
> Cennik Roamingowy do 31.12.2021 >> https://cms-doptools-pl.s3.eu-central-1 ... 131dd7.pdf
Oraz do nowego Cennika Roamingowego od 01.01.2022 (powiększone limity GB w UE) >> https://cms-doptools-pl.s3.eu-central-1 ... 19a193.pdf
Z usług dodatkowych nie wyświetli się w apce ilość GB do zużycia - tylko z podstawy planu + dokupionych paczek 1GB (3 zł), 5GB (10 zł) oraz 10GB (15 zł).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1125287  autor: Karlos20
 09 gru 2021, 18:46
Już od paru miesięcy tak jest. W taki sposób są zwracane niewykorzystane środki z salda Flex.
Tak samo saldo na usługi Premium, aby zwrócić na konto bankowe niewykorzystaną kasę, musisz przekierować je na saldo Flex, a następnie zlecić wypłatę podając numer rachunku bankowego.

Zwrot środków z aktywowanego planu z tego samego źródła, gdzie opłacono za usługi - z salda Flex (BLIK) lub z podpiętej karty płatniczej (przelew zwrotny, transakcja kartą), bez podawania numeru konta, jest realizowany tylko w jednym przypadku - rezygnacji z Flexa w ciągu 14 dni od aktywacji Planu (wiąże się to z natychmiastową utratą numeru telefonu) i dotyczy to wyłącznie nowego numeru lub przeniesionego z ofert Orange.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1125290  autor: _Schron_
 09 gru 2021, 18:56
.. przeniosłem dwa numery do Orange Flex parę miesięcy temu. Na jednym numerze skorzystałem z kodu Flex3, na drugim już się nie dało. Oba numery dawno zabrane do innych sieci.
Czy rejestrując nowy starter Orange i wybierając Flex zadziała kod Flex 3 ?
Pytam z ciekawości, bo pewnie ktoś próbował ;)
  • Strona 74 z 124
  • 1
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 76
  • 124
  • 1
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 76
  • 124