Doładowywałem dzisiaj dwa numery cyklicznie przez doładowania play (payu) i brak maila potwierdzającego cykliczność, jak to teraz wyłączyć, karte usunąłem z payu. Druga sprawa, brak bonusu GB na jednym numerze, ale to chyba przez to że pare minut wcześniej taryfę zmieniłem.
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Moderator: Moderatorzy
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Mając konto w T-Mobile Usługi Bankowe można zlecić doładowanie automatyczne numeru w sieci T-Mobile. Ustawiamy kwotę doładowania i wybieramy opcje "Utrzymaj ważność konta" lub "Minimalne saldo konta telefonicznego". Trzeba zaakceptować zgodę, aby bank miał dostęp do salda i ważności konta telefonicznego. Bank doładowuje numer w ostatnim dniu ważności konta lub gdy saldo konta spadnie poniżej wybranej przez nas kwoty. Dodatkowo otrzymujemy +20% kwoty doładowania na konto główne.
Pytanie do użytkowników doładowań przez PayU:
ponieważ nie podajemy operatora - ten parametr jest ustalany przez jakąś "sztuczną inteligencję" - mieliście do czynienia z sytuacją, gdzie pieniążki nie dotarły tam, gdzie powinny?
Zwłaszcza w aspekcie tej sfory MVNO plusa-aero2-premium mobile etc..
ponieważ nie podajemy operatora - ten parametr jest ustalany przez jakąś "sztuczną inteligencję" - mieliście do czynienia z sytuacją, gdzie pieniążki nie dotarły tam, gdzie powinny?
Zwłaszcza w aspekcie tej sfory MVNO plusa-aero2-premium mobile etc..
Тетраоксид ксенона и перксенаты — одни из самых сильных окислителей
Odświeżę trochę temat.
U kogo można ustawić doładowania cykliczne T-Mobile np co 125 dni ???
U kogo można ustawić doładowania cykliczne T-Mobile np co 125 dni ???
mBank też na pewno.
Najzabawniejsze jest to, że także TMUB w regulaminie przewiduje taką możliwość, ale... w systemie już nie.
Najzabawniejsze jest to, że także TMUB w regulaminie przewiduje taką możliwość, ale... w systemie już nie.
Ale mbank chyba wymaga do zrobienia cyklicznego doładowania SMS weryfikacyjny z numeru który chcemy doładować cyklicznie czy nie ?
Edit.
W regulaminie mBank widzę doładowania co zadane okresy czasowe a nie wybraną ilość dni...
Edit.
W regulaminie mBank widzę doładowania co zadane okresy czasowe a nie wybraną ilość dni...
Ostatnio zmieniony 25 maja 2020, 22:49 przez surface123, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie. TMUB wymaga, ale tylko do automatycznych doładowań TM.
Chcę włączyć doładowania cykliczne (DC) w play za pomocą katy debetowej VISA na 1 dzień każdego miesiąca. Nie można ustawić DC na stronie doladowania.play.pl, więc pozostaje mi PayU. Mam w związku z tym kilka pytań:
1) Jeśli 1 sierpnia nie będę posiadał środków na karcie to co się stanie:
a) Płatność zostanie odrzucona i najbliższe DC zostanie wykonane 1 września.
b) Płatność zostanie odrzucona 1 sierpnia, ale próba DC będzie ponawiana przez najbliższe kilka dni (powiedzmy przez następne 3 dni) i zrealizowana w przypadku pojawienia się środków na karcie.
c) DC zostaną automatycznie zakończone i będzie trzeba ponownie włączyć DC w systemie doładowań PayU.
2) Czy jest możliwość ustawienia w PayU, aby pierwsze doładowanie nie przychodziło w momencie włączania DC tylko w dniu, na który zostało ustawione DC, w moim przypadku 1 sierpnia?
3) Czy istnieje może jakiś sposób na włączenie DC na stronie doladowania.play.pl i otrzymywanie bonusowych GB za DC kartą VISA?
1) Jeśli 1 sierpnia nie będę posiadał środków na karcie to co się stanie:
a) Płatność zostanie odrzucona i najbliższe DC zostanie wykonane 1 września.
b) Płatność zostanie odrzucona 1 sierpnia, ale próba DC będzie ponawiana przez najbliższe kilka dni (powiedzmy przez następne 3 dni) i zrealizowana w przypadku pojawienia się środków na karcie.
c) DC zostaną automatycznie zakończone i będzie trzeba ponownie włączyć DC w systemie doładowań PayU.
2) Czy jest możliwość ustawienia w PayU, aby pierwsze doładowanie nie przychodziło w momencie włączania DC tylko w dniu, na który zostało ustawione DC, w moim przypadku 1 sierpnia?
3) Czy istnieje może jakiś sposób na włączenie DC na stronie doladowania.play.pl i otrzymywanie bonusowych GB za DC kartą VISA?
Ostatnio zmieniony 16 lip 2020, 23:35 przez scisly, łącznie zmieniany 1 raz.
Przepraszam za post pod postem. Znam już odpowiedzi na moje pytania, ale bez gwarancji.
Na pytanie 1) odpowiedź podobno prawidłowa to b). Będą próby realizacji doładowania w ciągu kilku dni od ustawionego terminu w przypadku braku środków.
Pytanie 2) odpowiedź - nie ma takiej możliwości.
Pytanie 3) odpowiedź - nie ma takiej możliwości.
Na pytanie 1) odpowiedź podobno prawidłowa to b). Będą próby realizacji doładowania w ciągu kilku dni od ustawionego terminu w przypadku braku środków.
Pytanie 2) odpowiedź - nie ma takiej możliwości.
Pytanie 3) odpowiedź - nie ma takiej możliwości.
Próbuję od paru dni włączyć doładowania cykliczne (DC) z płatnością kartą na stronie doladowania.payu.pl na 2 numerach z sieci Play. Doładowania jednorazowe przechodzą bez problemów. Próbowałem włączyć DC na różnych sprzętach z przeróżnych przeglądarek, ale pojawia się za każdym razem wiadomość "Wystąpił błąd systemu. Spróbuj ponownie za chwilę.".
Na moim koncie PayU też miałem problemy z ustawieniem DC w lipcu, ale jakimś cudem się udało. Na moim koncie występuje ciekawa przypadłość. Gdy wybieram nową kartę płatniczą to DC nie przechodzą, ale gdy wybiorę swoją zapisaną kartę na stronie doladowania.payu.pl to DC jest możliwość ustawić. Wnioskuję, że najpierw karta musi być zapisana na koncie w doladowania.payu.pl, aby później móc jej używać do DC. Szkopuł w tym, że na dwóch nowych kontach, które ostatnio stworzyłem karta płatnicza nie jest zapisywana w systemie. Oczywiście na payu.pl karty płatnicze zostały wcześniej wprowadzone przeze mnie od systemu.
Móżecie sprawdzić czy u siebie też macie takie problemy przy próbie włączenia DC?
Na moim koncie PayU też miałem problemy z ustawieniem DC w lipcu, ale jakimś cudem się udało. Na moim koncie występuje ciekawa przypadłość. Gdy wybieram nową kartę płatniczą to DC nie przechodzą, ale gdy wybiorę swoją zapisaną kartę na stronie doladowania.payu.pl to DC jest możliwość ustawić. Wnioskuję, że najpierw karta musi być zapisana na koncie w doladowania.payu.pl, aby później móc jej używać do DC. Szkopuł w tym, że na dwóch nowych kontach, które ostatnio stworzyłem karta płatnicza nie jest zapisywana w systemie. Oczywiście na payu.pl karty płatnicze zostały wcześniej wprowadzone przeze mnie od systemu.
Móżecie sprawdzić czy u siebie też macie takie problemy przy próbie włączenia DC?
A co support PayU na to?
Wymieniłem z konsultantami PayU już kilka maili i odnoszę wrażenie, że nie znają swojego systemu. Wynajdują oni różne wytłumaczenia dlaczego doładowania cykliczne z płatnością kartą nie działają. Zastanawiam się jeszcze czy play może blokować DC? Wszystkie blokady premium na numerach mam oczywiście powyłączane.
Play raczej nie. Albo błąd w PayU, albo coś z kartą. Masz na niej pieniądze i dostępny limit na zakupy internetowe?
Na karcie mam pieniądze, a limitu dziennego na zakupy internetowe nie przekraczam, więc pewnie to nie w tym problem. Z bankiem też się kontaktowałem i blokad ani innych limitów na karcie nie mam. Może ktoś u siebie sprawdzić możliwość włączenia doładowań cykl. poprzez PayU z płatnością kartą?
Dziś ponownie spróbowałem ustawić doładowania cykliczne na doladowania.payu.pl i jakimś cudem się udało. Od ostatniej nieudanej próby ustawienia doładowań cykl. nic nie zmieniałem w przeglądarce, na komputerze, w banku i u operatora, więc wnioskuję, że system PayU robił problemy.
Witam
Od dawna (kilka lat) korzystam z DC za pośrednictwem PayU na trzech numerach w Play. Dzisaj zauważyłem, że doładowanie zaplanowane na 25 dzień każdego m-ca nie zostało zrealizowane w sierpniu chociaż nie wyłączałem DC. Dziwna sprawa bo nie znalazłem żadnej informacji o awarii w PayU, nie dostałem też maila, że zlecenie zostało odrzucone a środki na karcie były i nadal są dostępne.
Mam jeszcze dwa doładowania w 3 dniu m-ca i w sierpniu zostały zrealizowane. Zobaczymy co będzie we wrześniu.
Od dawna (kilka lat) korzystam z DC za pośrednictwem PayU na trzech numerach w Play. Dzisaj zauważyłem, że doładowanie zaplanowane na 25 dzień każdego m-ca nie zostało zrealizowane w sierpniu chociaż nie wyłączałem DC. Dziwna sprawa bo nie znalazłem żadnej informacji o awarii w PayU, nie dostałem też maila, że zlecenie zostało odrzucone a środki na karcie były i nadal są dostępne.
Mam jeszcze dwa doładowania w 3 dniu m-ca i w sierpniu zostały zrealizowane. Zobaczymy co będzie we wrześniu.
Moze mieli jakaś awarie
Okazało się jednak, że odpowiedź na 1 pytanie jest inna niż wcześniej udzielił mi konsultant PayU. Prawidłową odpowiedzią jest a). Przy braku środków na karcie debetowej przykładowo w dniu 1 sierpnia następna próba doładowania poprzez PayU będzie wykonana po miesiącu, czyli 1 września, jeśli oczywiście będą środki na karcie debetowej. Będzie tylko jedna próba wykonania doladowania przez PayU w danym miesiącu, a nie jak mi się wcześniej sugerowano będą np. 3 próby w 3 kolejnych dniach.scisly pisze: ↑16 lip 2020, 20:47Chcę włączyć doładowania cykliczne (DC) w play za pomocą katy debetowej VISA na 1 dzień każdego miesiąca. Nie można ustawić DC na stronie doladowania.play.pl, więc pozostaje mi PayU. Mam w związku z tym kilka pytań:
1) Jeśli 1 sierpnia nie będę posiadał środków na karcie to co się stanie:
a) Płatność zostanie odrzucona i najbliższe DC zostanie wykonane 1 września.
b) Płatność zostanie odrzucona 1 sierpnia, ale próba DC będzie ponawiana przez najbliższe kilka dni (powiedzmy przez następne 3 dni) i zrealizowana w przypadku pojawienia się środków na karcie.
c) DC zostaną automatycznie zakończone i będzie trzeba ponownie włączyć DC w systemie doładowań PayU.
2) Czy jest możliwość ustawienia w PayU, aby pierwsze doładowanie nie przychodziło w momencie włączania DC tylko w dniu, na który zostało ustawione DC, w moim przypadku 1 sierpnia?
3) Czy istnieje może jakiś sposób na włączenie DC na stronie doladowania.play.pl i otrzymywanie bonusowych GB za DC kartą VISA?
Play twierdzi
https://www.play.pl/uslugi/platnosci-z-mastercard/
że istnieje możliwość cyklicznego doładowania kartą Mastercard.
Mi się nie udało takiej opcji uzyskać. Zalogowanie do PayU nie daje możliwości włączenia cyklicznych płatności.
W związku z tym pytanie.
Czy komuś udało się uzyskać cykliczne doładowania w Play w ramach doladowania.play.pl? Ew. czy jest jakiś inna opcja na cykliczne doładowania z bonusem?
Banki oczywiście oferują opcje cyklicznych doładowań ale na ogół bez ich premiowania.
https://www.play.pl/uslugi/platnosci-z-mastercard/
że istnieje możliwość cyklicznego doładowania kartą Mastercard.
Mi się nie udało takiej opcji uzyskać. Zalogowanie do PayU nie daje możliwości włączenia cyklicznych płatności.
W związku z tym pytanie.
Czy komuś udało się uzyskać cykliczne doładowania w Play w ramach doladowania.play.pl? Ew. czy jest jakiś inna opcja na cykliczne doładowania z bonusem?
Banki oczywiście oferują opcje cyklicznych doładowań ale na ogół bez ich premiowania.