Co mam zrobić? (zabrało mi kasę z konta)-simplus team 7
Post:27 sty 2007, 19:02
autor: misiekbr
Witam serdecznie!
Posiadam telefon Nokia 6800 w simplusie (team 7).
Mam "gorący" problem. A dokładnie: Podczas ostatniej rozmowy, w pewnym momencie została ona przerwana, na wyświetlaczu w lewym górnym rogu pojawił sie napis-"włóż kartę sim". Po chwili komunikat zniknął, lecz nie mogłem ponownie wykonać rozmowy ponieważ stan konta wyświetlił się, że wynosi 0,01zł. Konto mam ważne do 8 marca 2007r. , było doładowane kartą 50 zł i w tym momencie, podczas rozmowy miałem na koncie 29zł.
Więc zabrało mi "za nic" 29 zł. Proszę o natychmiastową pomoc, ponieważ potrzebuję korzystać z telefonu. Mam zamiar odzyskać pieniądze!
Z góry dziękuje za odpowiedź! Proszę o szybką odpowiedź, co mam zrobić!
Pozdrawiam
Michał B.
Post:27 sty 2007, 19:27
autor: Kaczy
Kontakt z 2601 lub 601 102 601.
Post:27 sty 2007, 19:31
autor: D@rio
Kaczy pisze:Kontakt z 2601 lub 601 102 601.
eee tam. Po co? On ma AoC. Musi poczekać na aktualizację konta.
Post:27 sty 2007, 19:34
autor: Kaczy
misiekbr pisze:Proszę o natychmiastową pomoc, ponieważ potrzebuję korzystać z telefonu. Mam zamiar odzyskać pieniądze!
D@rio pisze:eee tam. Po co? On ma AoC. Musi poczekać na aktualizację konta.
Koledze się śpieszy, więc moja metoda jest szybsza. Z doświadczenia wiem, że nawet mając ponad 2,44 zł do zwrotu to sms`y zwrotne nie przychodzą od razu. Czasami (w skrajnych przypadkach) po paru dniach

Post:27 sty 2007, 19:39
autor: D@rio
Kaczy pisze:
Koledze się śpieszy, więc moja metoda jest szybsza. Z doświadczenia wiem, że nawet mając ponad 2,44 zł do zwrotu to sms`y zwrotne nie przychodzą od razu. Czasami (w skrajnych przypadkach) po paru dniach
aaa..

no tak - to racja

...czasami się czeka 24h na zwrot. Różnie to jest.
Post:27 sty 2007, 19:43
autor: maciup
popros kogos o teleprzelew kliku nwet 3zl,bo nie wiadomo czy sie na debet nie wladowałes a potem zmien platforme na nowa *101*11*99# i...w sumie po problemie bo w czasie "rzeczywistym"bedziesz miał roliczane połaczenia jedyny defekt brak wyswietlania stanu konta na wyswietlaczu a jedynie za pomoca kodu *100# powinno zaaktualizowac twoje konto
Post:27 sty 2007, 19:55
autor: oprych
maciup pisze:a potem zmien platforme na nowa *101*11*99# i...w sumie po problemie bo w czasie
może i po TYM problemie faktycznie będzie, jednakże napewno pojawi się wiele innych

Post:27 sty 2007, 20:13
autor: misiekbr
Dzięki za odpowiedzi.
Czyli w końcu co mam zrobić?
Post:27 sty 2007, 20:18
autor: Marketing
Znajomemu zabrało też i dopóki nie doładował to nie oddało stara platforma dostaję często czkawki. Teoretcznie pieniądze nie giną ale czasami są kłopoty!
Lepiej na to przejść *101*11*99#
oprych pisze:może i po TYM problemie faktycznie będzie, jednakże napewno pojawi się wiele innych

Ostatnio jakoś nie ma.
Post:27 sty 2007, 20:28
autor: misiekbr
To wygląda jakoś dziwnie. Skasowało mi dodatkowo spis połączeń (ostatnich, przychodzących, wychodzących).
potem zmien platforme na nowa *101*11*99# i...
Zmieniam platformę, czyli co?
Post:27 sty 2007, 20:44
autor: D@rio
misiekbr, no bo telefon Ci "przywieche złapał" i Ci błąd wygenerował to skasowało. Generalnie, musisz popracować nad dociskiem karty SIM to więcej takich wpadek nie będzie
Ja tam bym nie zmieniał platformy. Mówcie co chcecie ale poczcciwą AoC dażę sympatią i bardzo lubię ten "zabytek" telekomunikacyjnej techniki

ale jak chcesz...
Post:29 sty 2007, 21:41
autor: misiekbr
sprawa zakończona pomyślnie!