DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 16 z 20
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 20
 #1100531  autor: Wosiu96
 02 sie 2020, 12:04
Cześć, mam parę pytań odnośnie nexta
1. Czy za granicą mamy nielimitowane połączenia/sms oraz paczkę internetu czy 500 sms ileś tam minut i 500Mb internetu?
2. Czy działa vowifi oraz volte? Jak tak to czy vowifi również za granicą?
3. Czy można przenieść numer nexta do PnK bez problemu?
 #1100535  autor: Karlos20
 02 sie 2020, 12:19
Cześć Wosiu96.
1. Minuty i SMSy do Strefy UE są bezpłatne do max 4 miesięcy nieprzerwanego korzystania w roamingu, potem są dopłaty, zgodne z cennikiem > https://www.play.pl/resources/pdf/2020/ ... 6.2020.pdf
Limit GB w ofercie to 4,77 GB, po wykorzystaniu dopłata 18,88 zł za 1GB.
2. Z tego co wiem, to te usługi są już dostępne.
3. Niestety nie, najłatwiej i najszybciej przenieść na 1-2 doby do innej sieci, a następnie wrócić do Play. Możesz skontaktować się z Obsługą Klienta Play, ale proces może potrwać długo, dlatego polecam przeskoczenie do innej sieci na chwilę.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1102410  autor: Karlos20
 03 wrz 2020, 15:17
ultragreen: jeśli nie zadziała VoLTE i VoWiFi na Twojej karcie SIM, polecam wysłać SMSa o treści START na 282 (SMS darmowy). Po otrzymaniu potwierdzenia usługi NA NUMERZE (włączenie WiFi Calling, uruchamia dodatkowo usługę VoLTE), uruchom ponownie telefon i wejdź w Ustawienia > Sieć komórkowa > Opcje danych kom. > Głos i dane i zaznacz "LTE, VoLTE wł". A przy WiFi Calling: włącz WiFi, potem przejdź do opcji Sieć komórkowa > Rozmowy przez Wi-Fi i włącz funkcję.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1102414  autor: Karlos20
 03 wrz 2020, 17:08
ultragreen: napisz na czacie do konsultanta w aplikacji Play Next. Potwierdzisz info czy masz dostępne WiFi Calling i VoLTE.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1102468  autor: Karlos20
 04 wrz 2020, 12:47
To czemu kłamią, że udostępnili ww. usługi kilka miesięcy temu?

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1102797  autor: Mokrot
 09 wrz 2020, 20:00
A ja szczerze odradzam twór o atrakcyjnej nazwie Play Next. Miałem prywatny numer w Orange Flex i zachciało mi się zmienić operatora na Play. 04.09.2020 dostałem Maila o tytule “Dziś w nocy przeniesiemy Twój numer do Play NEXT!”.
Po północy kolejny mail: “Gotowe. Jesteś w Play NEXT!”
No i właśnie tutaj zonk, bo numeru nadal w play nie ma. Dzwoniąc do mnie komunikat “Nie ma takiego numeru”.
Ja po włożeniu karty z play mam komunikat “Nieobsługiwana karta SIM”.
Zgłoszenie o tym poszło 05.09.2020 z samego rana. Przez weekend wykonałem parę telefonów, oczywiście nic sensownego się nie dowiedziałem. 07.09.2020 dzwoniłem na infolinię i uzyskałem informację że 09.09.2020 otrzymam dopiero informację co dalej z usługą, lub jeśli nie 09.09 to dopiero 12.09 (czyli dowiem się dopiero czy i kiedy naprawią). Do tej chwili zero informacji co dalej.
Pani z infolinii nie potrafiła mi pomóc, nie potrafiła przełączyć do działu technicznego, odpowiedzialnego za usunięcie problemu (podobno nie ma takiej możliwości). Na moje pytanie czy w takim razie mogę przenieść ten numer do innej sieci, bo nie mogę pozwolić sobie na kolejny tydzień bez aktywnego numeru - dostałem odpowiedź negatywną.

Reasumując, nie mam usługi, nie wiadomo kiedy zostanie naprawiona, uwiązali mnie bez możliwości zmiany operatora.

Po wpisach ludzi na facebooku, zauważyłem że nie jestem odosobnionym przypadkiem. Tragedia.
Mogę coś z tym zrobić? Jest może jakaś miła duszyczka która pomoże w temacie?
Chce uruchomić tą kartę i jak najszybciej uciec z tej sieci, bo to jest nieporozumienie :(
 #1102808  autor: marcin19883
 09 wrz 2020, 23:00
Mokrot pisze:
09 wrz 2020, 20:00
Dzwoniąc do mnie komunikat “Nie ma takiego numeru”
Numer wisi, tak samo miałem kiedyś w Virgin. Naprawili to po tygodniu.
po włożeniu karty z play mam komunikat “Nieobsługiwana karta SIM”
Uszkodzona karta SIM lub telefon.
 #1102821  autor: Mokrot
 10 wrz 2020, 11:33
Telefon sprawny, bo po przełożeniu działającej karty z Plusa, działa. Co do uszkodzonej karty, nowa wyjęta z "pudełka". Ale wątpię że to wina karty, skoro twierdzą że to bardzo skomplikowany problem...
Ostatnio zmieniony 10 wrz 2020, 11:38 przez f0ku5, łącznie zmieniany 1 raz. Powód: nie cytuj całego posta, jeśli odpowiadasz tuż pod nim
 #1102856  autor: Remington
 10 wrz 2020, 20:50
Mokrot pisze:
10 wrz 2020, 20:03
Nie wyznaczało, nie byłem związany z orange umową na czas określony.

Wyznaczało, bo zawsze operator-dawca wyznacza termin w jakim zwolni numer. Oczywiście powinien być on zgodny z tym co podałeś we wniosku o przeniesienie.

Jakiego operatora podaje dla tego numeru baza UKE?
https://bip.uke.gov.pl/numeracja/dostawca-uslug/
 #1102862  autor: Remington
 11 wrz 2020, 07:50
To w tej kwestii wszystko jasne.

Zastanawia mnie jednak komunikat jaki widzisz na ekranie. Wygląda na generowany lokalnie przez telefon, bez kontaktu z siecią. Czy taki sam jest gdy go włączysz w trybie samolotowym (najpierw samolot, potem włożenie karty lub restart telefonu). Takie coś jest np. gdy telefon ma simlock.
  • Strona 16 z 20
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 20
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 20