DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 10 z 20
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 20
 #1034718  autor: garfield-
 09 lis 2018, 23:03
no właśnie, tak się zastanawiam, bo nie aktywowałem karty jeszcze po przeniesieniu numeru, żeby nie rozpoczynać "biegu" - tylko czy to ma sens ...
 #1034731  autor: marcin19883
 10 lis 2018, 00:16
Chyba już więcej nie skorzystam z Play Next, bo promocja dla przenoszących numer się kończy 15 listopada :shock: Czyli po tej dacie nie będzie darmowych miesięcy. Wiedziałem, że szybko zwiną interes, bo to straty generuje :lol:
 #1038152  autor: marcinb
 10 lis 2018, 10:21
Słuchajcie. Zlecamy przeniesienie. Czekamy na kuriera. Nie mieścimy się w czasie do 15 listopada z otrzymaniem karty. Mamy ją np. dopiero 17 XI. Nie zeskanujemy kodu QR. Czyli numer się przeniesie (kiedy? z datą odbioru karty od kuriera?) ale nie będzie aktywny?

Spis dwukartowców
Taryfa: Play Fresh + ZM
 #1038905  autor: adbadbad
 10 lis 2018, 11:31
Numer się przeniesie na drugi dzień od momentu zeskanowania kodu QR. Do tego momentu będzie aktywny numer w obecnej sieci. Z tym że może się proces przeniesienia opóźnić na poniedziałek ze względu na to, iż jest weekend. Po zeskanowaniu otrzymasz wiadomość kiedy numer będzie przeniesiony. A za Play NEXT będziesz płacić normalnie 45zl/mc (jeśli nie zdążysz włączyć subskrypcji do 15 listopada), nie będziesz mieć darmowego 3 lub 6-miesiecznego okresu (za nowy numer lub przeniesienie z innej sieci).
 #1039850  autor: bobiwr
 10 lis 2018, 12:59
Czy zeskanowanie kodu QR karty, w przypadku przenoszenia numeru, to jeszcze nie włączenie subskrypcji?
Karta nie obudzi się z numerem tymczasowym?
A co gdy przeniesienie, z rożnych względów, nie dojdzie do skutku?
 #1040115  autor: adbadbad
 10 lis 2018, 13:23
Zeskanowanie kodu QR powoduje wlaczenie subskrypcji w ciagu (realnie) 30 minut (ale tylko przy wybraniu nowego numeru). Inaczej jest przy przenoszeniu numeru. Po zeskanowaniu kodu QR, numer jest przenoszony na drugi dzien i subskrypcja tez jest wlaczana na drugi dzien (bo numer musi byc w sieci aby wlaczyc subskrypcję).
Na karcie nie ma numeru tymczasowego.
 #1042507  autor: pewues
 10 lis 2018, 20:16
Będę próbował jeszcze się załapać. Numer mogę przenieść z dwóch sieci: Virgin i T-Mobile. Czy może ktoś z doświadczenia wie, z której sieci numer przenosi się szybciej?

Żeby teraz mieć jeszcze szansę, to będę próbował przenieść się z obu jednocześnie plus zamówię jeszcze awaryjną nową kartę - jeśli żaden z tamtych się nie przeniesie do 15.11, to odpalę chociaż te 3 darmowe miesiące.

Tylko teraz pytanie, żeby przez to nie zepsuć okazji - czy macie pewność, że promocyjna subskrypcja nie odpali się na tym nowym numerze sama po zwrocie im podpisanych dokumentów? Bo sam oczywiście wstrzymam się z ręczną aktywacją poprzez skanowanie kodu aż do 15.11. Pytam o to w kontekście nowego regulaminu z 31.10.2018, w którym to zastrzegli, że promocyjną subskrypcję można włączyć tylko 1 raz na osobę. W domyśle zapewne na pierwszym aktywowanym numerze. A byłoby nieciekawie przez to stracić 6 miesięcy na rzecz 3...
 #1049298  autor: adbadbad
 13 lis 2018, 14:34
Śmieszne to jest. Każdy z konsultantów mówi inaczej. Widząc to co napisał @norbi071, ponowiłem pytanie na czacie. Oto co mi odpisał konsultant:

Obrazek

Czyli są już 3 wersje:
1) liczy się data włączenia subskrypcji
2) liczy się data złożenia wniosku o przeniesienie
3) liczy się data podpięcie karty płatniczej
 #1049315  autor: pewues
 13 lis 2018, 16:22
Dokładnie, nadal nie ma 100% pewności co się liczy. Wcześniej mi 2 razy pisali, że liczy się odpalenie subskrypcji (zeskanowanie karty), a nawet przeniesienie numeru. Teraz z kolei twierdzą, że zmienili zdanie i liczy się data złożenia wniosku o polecenie (a więc też podpięcia karty, bo bez tego nie da się tego sfinalizować). Ale to dobrze, mamy więc większą szansę na powodzenie w załapaniu się na promocję. A w razie problemów podstawy do reklamacji.
 #1049338  autor: ign123
 13 lis 2018, 18:14
Z czystej ciekawości spojrzałem w Regulamin Oferty Promocyjnej „Subskrypcja za 0 zł na start”:
I. Warunki korzystania z Oferty Promocyjnej
1. W ramach niniejszej oferty:
1.1. Każdy, kto przeniesie swój numer telefonu do Play i zawrze Umowę w ramach oferty Play NEXT:
1.1.1. otrzyma darmowych sześć pierwszych Miesięcy subskrypcyjnych oraz
1.1.2. nie poniesie kosztu Opłaty startowej.
Z powyższego wynika, że aby otrzymać profity numer musi zostać przeniesiony, a umowa zawarta - oczywiście oba te zdarzenia muszą nastąpić w okresie obowiązywania promocji (czyli do 15.11), bo to jest warunek konieczny wzięcia udziału w promocji.

W "Regulaminie świadczenia Usług Telekomunikacyjnych dla Użytkowników Play NEXT" jest zdefiniowany moment zawarcia umowy:
III. Umowa, Rejestracja
Umowa zostaje zawarta z chwilą dokonania Aktywacji. Aktywacja możliwa jest jedynie w ciągu 10 dni liczonych od daty odebrania zamówionej Karty SIM/USIM od Partnera. Po tym terminie Karty SIM/USIM nie będzie można aktywować.
I na koniec definicja "Aktywacji" wg w/w regulaminu:
Aktywacja - czynność Użytkownika polegająca na zeskanowaniu za pomocą Telefonu kodu QR Karty SIM/USIM Operatora lub wpisaniu numeru Karty SIM/USIM Operatora w Aplikacji mobilnej Play NEXT
Dla mnie wszystko jest jasne, a konsultanci jak zwykle opowiadają przeróżne bajki - nie wiem, czy opowiadane przez nich historie mogą być podstawą reklamacji - wg mnie wiążący jest regulamin promocji. Pożyjemy, zobaczymy ;)
 #1049351  autor: 2000adam
 13 lis 2018, 18:55
Nowy numer odebrany i aktywowany dostałem 4 m-ce promocyjne . 1 miesiąc za zaproszenie i 3 promocyjne. Połączenia i sms działają ale nie mam internetu.Czy internet działa tylko na sieci macierzystej? Ktoś wie jak uruchomić internet?
  • Strona 10 z 20
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 20
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 20