Strona 1 z 1
Przeciążenie w plusie....
Post:13 paź 2006, 11:33
autor: esiek
witam ....
co sądzicie o przeciążeniu plusa po 16? trudno sie dodzwonic ;/ dali oferte dosyc ze gorszą niz była wczesniej, to jeszcze trudno z niej skorzystac ;/
Post:13 paź 2006, 11:44
autor: Kaczy
Nie ma co się dziwić. Dużo osób ją aktywowało i sieć się zapycha.
Dodatkowo w Mixie jest promocja na rozmowy po 18, więc kolejna liczba osób obciąża sieć.
Post:13 paź 2006, 12:05
autor: esiek
Post:13 paź 2006, 14:18
autor: Opportunist
Mysle, ze terazto jeszcze nic... pamietacie jak bylo Happy Hours

Post:15 paź 2006, 09:28
autor: plusteczek
To nie przeciążenie.Tylko awaria systemu bilingowego w prepaidach! Za takie uciażliwości dostałem 20zł przeprosin,jak zgłosiłem reklamacje do BOK
Post:15 paź 2006, 09:39
autor: Michu
U mnie cierpliwość powoli się kończy. Rekompensate mogą sobie w pewna czesc ciala wsadzic. Telefon jest po to zeby dzialal. Rozumiem, jesli pierwszy raz zdarzylaby sie taka sytuacja (zlosliwosc rzeczy martwych, no mozna zrozumiec), ale nie tyle miesiecy!!! Dobrze, ze dni temu reanimowalem tak taka, bo pewnie bede zmienial siec - kolejny raz;)
W jakich miastach?
Post:15 paź 2006, 11:24
autor: sq3cps
Napiszcie krótko, w jakich miastach i jak często macie problemy z Simplusem po godzinie 16:00? Czy objawia się to tylko odrzucaniem inicjowanego połączenia?
Post:15 paź 2006, 16:51
autor: D@rio
Michu pisze:U mnie cierpliwość powoli się kończy. Rekompensate mogą sobie w pewna czesc ciala wsadzic. Telefon jest po to zeby dzialal. Rozumiem, jesli pierwszy raz zdarzylaby sie taka sytuacja (zlosliwosc rzeczy martwych, no mozna zrozumiec), ale nie tyle miesiecy!!! Dobrze, ze dni temu reanimowalem tak taka, bo pewnie bede zmienial siec - kolejny raz;)
od początku Ci mowiłem weź TakTak'a w Erze

to nie chciałeś mnie posłuchać...
Re: W jakich miastach?
Post:17 paź 2006, 00:45
autor: jniedz
sq3cps pisze:Napiszcie krótko, w jakich miastach i jak często macie problemy z Simplusem po godzinie 16:00? Czy objawia się to tylko odrzucaniem inicjowanego połączenia?
Kraków; zajętość lub komunikat "sieć której nr wybrałeś jest w tym momencie niedostępna" (numer wywoływany z puli TP S.A.); zrywanie aktywnego połączenia; również próba dodzwonienia się z telefonu stacjonarnego skutkuje sygnałem zajętości ale tu problemem może być zbyt wąska lub max obciążona "rura" na LPSS.
Nie jestem w stanie ocenić skali problemu ale sądząc po komentarzach po niektórymi newsami na TELEPOLIS występuje w różnych częściach Polski.
Jeżeli pracujesz w Polkomtelu to apeluję abyście dokładnie rozpoznali problem oraz dokonali analizy obciążenia LPSS szczególnie w okresach "szczytów wieczornych".
pzdr
Post:17 paź 2006, 07:34
autor: esiek
Strzegom - woj. dolnośląskie

godziny wieczorne..... na szczescie jest juz lepiej....
to samo sie działo co jest napisane wyżej....
Post:17 paź 2006, 22:21
autor: sq3cps
Obecnie mam ten problem w Szczecinie, np. dzisiaj między godz. 19:30 a 20:00.
Post:18 paź 2006, 08:38
autor: Rokko
Ja jakos nie mam tego problemu. Z mojego abonamentowego bez problemu dodzwaniam sie na simplusa matki i na telefony paru kumpli, ktorzy tez maja na karte.Jakos na szczescie omijaja nas te plagi egipskie Plusa.
Post:18 paź 2006, 10:08
autor: sq3cps
Rokko: Ja z abonamentowego też nie mam problemów z uzyskiwaniem połączeń, natomiast z Simplusa (na te same numery) już problemy występują.
Po zgłoszeniu tego problemu przez BOK Polkomtela otrzymałem odpowiedź:
Serdecznie przepraszamy Pana za utrudnienia w korzystaniu z usług naszej sieci.
Uprzejmie wyjaśniamy, iż problem ten jest nam znany. Zapewniamy, iż nasi specjaliści pracują nad jego rozwiązaniem. Prosimy o wyrozumiałość.
Bez dalszego komentarza...
Post:18 paź 2006, 11:50
autor: Rokko
sq3cps pisze:Rokko: Ja z abonamentowego też nie mam problemów z uzyskiwaniem połączeń, natomiast z Simplusa (na te same numery) już problemy występują.
Po zgłoszeniu tego problemu przez BOK Polkomtela otrzymałem odpowiedź:
Serdecznie przepraszamy Pana za utrudnienia w korzystaniu z usług naszej sieci.
Uprzejmie wyjaśniamy, iż problem ten jest nam znany. Zapewniamy, iż nasi specjaliści pracują nad jego rozwiązaniem. Prosimy o wyrozumiałość.
Bez dalszego komentarza...
Urocze zachowanie naszego operatora

No ale jak sie cos sypie, to ich specjalisci sobie nie poradza.
Post:18 paź 2006, 15:05
autor: D@rio
to jest standardowa odpowiedź wysyłana każdemu...kto zgłasza ten problem

Post:18 paź 2006, 15:15
autor: Michu
ha! to tu Was zaskocze. Wczoraj dzwonilem do BOK simplusa i pani konsultantka powiedziala ze problemy juz 3 dni temu zostaly usuniete a teraz mi sie tylko wydaje ze sie dodzwonic nie moge. Nie mialem na czym zapisac jej imienia i nazwiska..... %$#@ nienawidze tej sieci!
Teraz juz wiem co to znaczy drozej w orange ale bez problemow.
Tak D@rio wiem to byl blad! Ogromny błąd!
Post:18 paź 2006, 21:58
autor: oprych
Haha no rewelacyjna odpowiedź, najlepiej zrobić z kogoś wariata, cały simplus

Post:18 paź 2006, 22:06
autor: Irek
Michu pisze:Wczoraj dzwonilem do BOK simplusa i pani konsultantka powiedziala ze problemy juz 3 dni temu zostaly usuniete a teraz mi sie tylko wydaje ze sie dodzwonic nie moge.
Następnym razem proponuję użyć dyktafonu jeśli masz takowy w swoim aparacie.
Post:20 paź 2006, 09:17
autor: sq3cps
W moim odczuciu trochę się poprawiło, już bez większych problemów można inicjować połączenia.
Post:20 paź 2006, 09:39
autor: RafalM
U mojego ojca najwięcej połączeń inicjuje się pomiędzy 18-21 i co? Jajko. Dzwoni do Celnika na przejściu kom. prywatny w Plusie i ? Połączenie nie może być zrealizowane. Może ktoś mi powie co się dzieje, bo się pogubiłem! Chyba na własny koszt S+ z pracy przeniosę do Ery i skończą się wieczne problemy z tą siecią.