Strona 195 z 209
Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3
Post:03 sty 2024, 18:22
autor: KC-KARLOS
Ron: robiłem testy na innym prepaidzie podpiętym do Play - rozłączało co 2h, używałem dużo przez tydzień prawie cały czas, nie było blokady. A wszystko jest sterowane przez tą samą platformę billingową Play.
Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3
Post:03 sty 2024, 18:49
autor: Ron
@Karlos20: podziękował
Szancun. W tym roku w okresie czasu wolnego koniec grudnia i nowy rok, nie "słychać" w sieci Virgin o blokadach jak to było przed rokiem
Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3
Post:03 sty 2024, 20:22
autor: KC-KARLOS
Ron: blokad jest mniej, bo mniej gadamy tradycyjnie, wolimy poprzez internet dzięki komunikatorom (voice i video).
Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3
Post:04 sty 2024, 11:54
autor: asdaf
Konsul też miał problemy z włączeniem Gigaczadu ale w końcu się udało. Z mojej strony warunki były spełnione.
Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3
Post:05 sty 2024, 17:30
autor: Stefek_bbb
Karlos20
Napisales ostatnio
"Virgin zarejestrujesz tymi samymi kanałami, co w Play"
stad pytanie do ciebie lub innych
Majac zarejestrowany nr w Virgin:
1. Mozna dorejestrowac kolejny :
a) tylko przez virgin (infolinia)
b) czy mozna tez przez play (czat, infolinia itd.)
2. Czy dorejestrowujac kolejny nr
jak w pkt.1b - starter moze byc zarowno play jak i virgin.
3. W play tlumacza ze maja tylko podglad platformy virgin, zadnych zmian nie moga dokonac - prawda to ?
Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3
Post:06 sty 2024, 13:50
autor: Ron
asdaf pisze: ↑03 sty 2024, 13:36
Aktywowałem nową kartę. Doładowałem ją 10 zł. Teraz chciałem uruchomić pakiet Gigaczad w wersji pierwszorazowej. Po użyciu kodu otrzymuje informację że jest to niemożliwe a po szczegóły odsyłają na stronę play.pl. W aplikacji w ogóle nie ma takiej możliwości. Macie może jakieś pomysły co może być powodem takiego zachowania?
Miałem identyczny problem i tez aktywował konsultant na czacie.
Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3
Post:06 sty 2024, 14:08
autor: KC-KARLOS
Stefek_bbb: numer dorejestrujesz na infolinii lub innymi kanałami dostępnymi w Play (np. na czacie w Play24 jak i w samej aplikacji), najprościej gdy masz bankowość internetową lub mobilną w Banku Millennium (nie ma tam limitu numerów do dorejestrowania).
Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3
Post:06 sty 2024, 16:57
autor: Stefek_bbb
Dzieki Karlos20
ok. tylko nadal mam 2 problem.
Czy majac zarejestrowany nr w Virgin, poprzez kanaly play moge dorejestrowac zarowno starter playa jak i virgin, bo juz 2 konsultantow playa powiedzialo mi ze maja tylko podglad danych z virgin ale nie moga nic edytowac
Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3
Post:06 sty 2024, 18:34
autor: Remington
Oni mają osobne call center niż Play, więc to chyba do niego trzeba zadzwonić.
Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3
Post:07 sty 2024, 13:07
autor: Hosto
Remington pisze: ↑06 sty 2024, 18:34
Oni mają osobne call center niż Play, więc to chyba do niego trzeba zadzwonić.
Dokładnie mnie też w salonie Playa niekompetentni odesłali na call center Virgin Mobile i dopiero tam lepiej ogarniali temat Virgin.
Centrum Obsługi Klienta +48 799 555 222 lub *222.
https://virginmobile.pl/pomoc-techniczna
Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3
Post:11 sty 2024, 09:01
autor: marcinek243
Hosto pisze: ↑10 gru 2023, 14:09
Radzę uważać na BOK Virgin Mobile po przejęciu przez Play.
Chciałem potestować tę sieć i przenieść z Fakt do Virgin przez Czat Play.
Pierwszy nieuk stwierdził, że można i "przeniósł" po czym przestały działać kody zarówno Fakt jak i Virgin do obsługi numeru.
Ponowna wizyta na czacie Play zakończyła się info, że oferty na kartę przenoszą tylko w salonie
a nr sobie wisi pomiędzy obiema sieciami.
Chyba twoja sprawa coś poruszyła bo chciałem zmienić ofertę ale nawet w salonie stracili możliwość przenoszenia play-virgin. Wysłali zgłoszenie o brakującej możliwości przeniesienia. Jedyne czego się dowiedziałem od infolinii to że mają zakaz i jakby to zrobił to by już ze mną nie rozmawiał. Jedyna zaproponowana droga jak na razie to po staremu MNP do innej sieci na 1 dzień.
Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3
Post:11 sty 2024, 09:11
autor: Remington
Play dawno informował, że w salonie i na call center migrować można tylko w kierunku Virgin -> Play, ale powrót nie będzie możliwy. Jest to więc ograniczenie znane i nie nowe. Zapewne jakieś uwarunkowania systemowe za tym stoją.
Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3
Post:11 sty 2024, 10:21
autor: Ron
Virgin-Play na kartę można?
Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3
Post:11 sty 2024, 10:32
autor: Remington
Taka była oficjalna informacja. Ale tylko salon i call center.
Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3
Post:11 sty 2024, 12:21
autor: PiotrG-dz
Remington pisze: ↑11 sty 2024, 10:32
Taka była oficjalna informacja. Ale tylko salon i call center.
A z Play na kartę do Virgin na kartę też można przez call center?
Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3
Post:11 sty 2024, 15:11
autor: Remington
Skoro powrót z Play niemożliwy, to raczej nie.
Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3
Post:11 sty 2024, 17:03
autor: Ron
Na czacie mi napisali, że tylko salon.
Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3
Post:15 sty 2024, 23:31
autor: zalezok
Potrzebuję sensownego wykorzystania skarbonki 50+zł na karcie VM w postaci możliwie jak najwięcej internetu na możliwie jak najdłużej do wykorzystania.
> karta jest z oferty 2012, wcielona do play i zamieniona na taryfę ChcęWszystko
> karta jest w postaci minisim i działa na niej tylko 3G/H, nie loguje się do LTE
> numer doładowuję raz do roku za 5zł i trzeba go utrzymać (jest podawany do banków, podczas rejestracji itp.)
> na karcie jest bezwarunkowy dostęp do internetu ale z prędkością 32kbps co czyni go nieużywalnym nawet do komunikatorów i maili tekstowych.
Chcę tą kwotę wykorzystać na internet do modemu USB lub udostępniając internet z telefonu.
Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3
Post:16 sty 2024, 07:47
autor: MariuszY
zalezok pisze:Potrzebuję sensownego wykorzystania skarbonki 50+zł na karcie VM w postaci możliwie jak najwięcej internetu na możliwie jak najdłużej do wykorzystania.
...
Chcę tą kwotę wykorzystać na internet do modemu USB lub udostępniając internet z telefonu.
@zalezok - Nic sensowniejszego od mini3 z pakietami dodatkowego neta nie znajdziesz
na dłuższy czas. Problem w tym, że będzie to najwyżej kilka GB/mies. Jedyne racjonalne wykorzystanie zgromadzonej kasy dla uzyskania pożądanego efektu to
przeniesienie numeru do Orange. Po przeniesieniu numeru wystąp o zwrot niewykorzystanych środków z doładowań. Z 50+ złotych na koncie Play zabierze ci 20zł, a resztę zwracają na konto. Po przeniesieniu numeru dają rok ważności konta (nie zawsze wchodzi z automatu), a za odzyskane 30+zł doładujesz numer, co da tobie kilkadziesiąt GB i z kolei za tę kasę przedłużysz ważność wszystkiego (o kolejny rok). Możesz uzyskać (wraz z innymi bonusami) duuużo więcej neta, nawet na 2 lata. Szczegóły opisywane wielokrotnie tu
viewforum.php?f=81 i tu
viewtopic.php?f=22&t=83319.
Re: [Virgin Mobile] - Dyskusja ogólna o ofercie prepaid cz.3
Post:17 sty 2024, 17:54
autor: zalezok
MariuszY pisze:Po przeniesieniu numeru wystąp o zwrot niewykorzystanych środków z doładowań. Z 50+ złotych na koncie Play zabierze ci 20zł, a resztę zwracają na konto.
Dziękuję za odpowiedź ale powyższy fragment jest niezrozumiały.
Numer przeniosę
do orange ale o zwrot 30+zł mam wystąpić do play?