Słuszna uwaga, dzięki! Spróbuję dowiedzieć się czegoś przez facebooka (podobno to najskuteczniejsza/najszybsza forma kontaktu z VM).
Aktualizacja
Na FB dostałem odpowiedź:
Dla wszystkich numerów czekamy cały czas na powrót dokumentacji. Jak sprawa będzie realizowana, nasi spece od MNP będą Cię informować o postępach w sprawie
Czyli Gregrin miał rację
Aktualizacja 2
Dostałem smsa od VM:
Dziękujemy za odesłanie kompletu podpisanych dokumentów. Proces przeniesienia numeru został rozpoczęty, czekaj na dalsze informacje.
Nie wiem, czy ktoś się zajął sprawą po mojej interwencji na FB, czy to może zwykły zbieg okoliczności (wersja podana przez Gregrina - oznaczałoby to, że każda osoba przenosząca numer do VM otrzymywałaby takiego smsa w piątek).
Aktualizacja 3
Ok. 17 dostałem smsa od VM, źe dotychczasowy operator wyznaczył termin przeniesienia numeru na 16.12.2017
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Wydawało mi się, że przekazywanie numerów odbywa się tylko w dni robocze (pn-pt), ale widocznie się myliłem.
Aktualizacja 4
16.12 rano otrzymałem 2 smsy (na numer "kontaktowy", nie ten przenoszony): potwierdzenie, że numer został przeniesiony oraz że został zarejestrowany.
W poniedziałek aktywowałem starter VM, data ważności ustawiła się na 18.01.2018, po chwili przyszedł sms z informacją, że aktywowany został darmowy pakiet 10GB z ważnością 17.01.2018.