Strona 2 z 7

Post:21 maja 2014, 17:15
autor: garfield-
Niestety mój numer przeniesiony w lipcu 2013 do VM , też nie ma możliwości zalogowania się do plusa :( Orange - ok

Post:06 cze 2014, 21:39
autor: Multimek
Jak to jest teraz z tym romingiem po przeniesieniu? Nadal mamy 4 sieci?;)

Post:28 cze 2014, 20:34
autor: lee
Witam

Wygląda na to że virgin zmienia dostęp do sieci w roamingu

Nie wiem czy już ktoś o tym wspominał teraz główny partner roamingowy to tmobile

Natomiast jeżeli potrzebujecie mieć dostęp do orange jest możliwa opcja zmiany priorytetów sieci

Inaczej możecie w ogóle nie mieć opcji logowania do orange ponieważ play zaczyna blokować tą sieć tak jak to miało miejsce na kartach stricte llayowych

Pozdro

Post:29 lip 2014, 22:15
autor: mi80
zwariowany.kurczak pisze:dla karty PLAY sieć T to macierzysta, dla Karty Virgin każda inna sieć niż PLAY to roamingi ikona "R" na wyświetlaczu :)
Ciekawe info. Ja przy okazji przestrzegam przed automatycznym wyborem operatora (jeśli korzysta się z transmisji danych) - przy przełączaniu między sieciami, po każdym przełączeniu telefon nawiązuje sesję internetu, przez co zużywając niecałe 100 kB naliczyło mi ponad 1MB (bo telefon skakał z sieci do sieci i stukał w każdej po 100 kB).

Post:30 lip 2014, 17:51
autor: darek638
zwariowany.kurczak, przed chwilą porównałem na stronie i w telefonie i nie ma róznicy. Idiotyzm...

Kod zdrapka

Post:01 sie 2014, 03:12
autor: Qazik
ma ktos wykorzystany kod doladowujacy ze zdrapki taki za 100zl i moglby mnie poratowac i mi go przeslac (najlepiej taki niedawno uzyty)? potrzebuje do potwierdzenia zakupu i rozliczenia a swoj wpisalem i zdrapke przez nieuwage wyrzucilem.

Re: [Virgin Mobile] FAQ

Post:08 lut 2015, 09:31
autor: Traker
Poruszę inny temat, a mianowicie historii doładowań. Brakuje tego. Fajnie byłoby gdyby była taka możliwość, a nie jedynie kontakt z CMOK. Wiadomo, że różnie się doładowuje konta. Raz mniej, raz więcej itp itd... Może ktoś coś wie czy jakieś plany w tym kierunku są ???

Re: [Virgin Mobile] FAQ

Post:08 lut 2015, 17:51
autor: Ryszard Lubicz
Mam pytanie - mam gdzieś kartę z przeniesionym numerem do Virgin. Numer przeniesiony z 2 miesiące temu. Interesuje mnie ile zapłacę za minutę połączenia? Nic tam nie było ustawiane. 0,29 czy 0,19?
Pytam bo jeszcze nie korzystałem a zamierzam.

Re: [Virgin Mobile] FAQ

Post:08 lut 2015, 18:01
autor: bazooka
Zgodnie z czasem zapoczątkowania tego wątku, wszystko nowo aktywowane, przenoszone to nowa taryfa:
http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 22&t=77093
Odpowiedź brzmi: bez aktywowanych jakichkolwiek pakietów zapłacisz 29gr/min

Re: [Virgin Mobile] FAQ

Post:21 lut 2015, 11:17
autor: Flash999
Trzeba trochę odświeżyć FAQ:
ad 1.
Startery Virgin kosztują teraz 5 zł, są jeszcze niedobitki z 8 zł
ad 2.
Numer do Virgin można przenieść niektórych w salonach sprzedaży, tutaj lista:
https://virginmobile.pl/gdzie-moge-kupi ... iesc-numer
ad 14.
Roaming Plusa nawet dla przenoszonych jest już zablokowany - nie da się stwierdzić czy dla wszystkich, przenosiłem nr dwa tygodnie temu i logowanie na moim numerze jest niemożliwe.

Warto byłoby też wspomnieć o pakietach #WSZYSTKO.

Re: [Virgin Mobile] FAQ

Post:26 maja 2015, 09:03
autor: zzibi2
Jako Ciekawostka / Hint na Internet

1. Kupujemy najwyższy pakiet interentu.
2. Dzień przed zakończeniem robimy doładowania (10zł) które doda nam 100BM i przedłuża termin pakietu internetowego o kolejne 30 dni (pozostałe MB nie przepadają).
Pewnie zamiast doładowania wykupienie innego mniejszego pakietu da ten sam skutek.

W taki sposób można sobie pomóc jak ktoś ma wątpliwość jaki pakiet kupić (to działa na starej taryfie, nie wiem jak z nowymi).

Re: [Virgin Mobile] FAQ

Post:21 sie 2015, 18:12
autor: jogus48
mam pytanie, jeśli w ciągu 30 dni nie wykorzystam całego pakietu internetowego, jaki jest zawarty w jednym z pakietów samoodnawialnych, to czy jeśli taki pakiet mi się odnowi, to czy internet się sumuje? i czy sumują się minuty w pakiecie #Pełenluz?

Re: [Virgin Mobile] FAQ

Post:21 sie 2015, 18:20
autor: M4rio
Nie. Pakiety nie sumują się.

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:19 lis 2015, 22:59
autor: Maks SIM
Mam nowość - Virgin zmienia Pocztę Głosową na opcje z możliwością nagrania powitania.

Re: [Virgin Mobile] FAQ/NOWINKI

Post:20 lis 2015, 14:14
autor: KC-KARLOS
Żadna nowość, od dawna jest taka opcja, tylko Play udostępnił nowy, kolejny numer Poczty Głosowej Standard, ze względu na błędy w usłudze, na niektórych numerach Abonentów P4, pod numerami dostępowymi +48790200200 / *200 / *201.
Nową opcją jest tylko powiadomienie o odsłuchaniu wiadomości (menu główne > 2 opcje osobiste > 3).

Re: [Virgin Mobile] FAQ/NOWINKI

Post:20 lis 2015, 20:58
autor: Maks SIM
Karlos20 Poczta głosowa w Virgin nigdy nie funkcjonowała pod numerem 790-200-200,
Nigdy nie było możliwości ustawienia powitania i powiadomień - ponieważ w Virgin poczta głosowa była w wersji LITE ( wiadomość otrzymywana przez MMSa )
Poczta głosową pod numerem 790-200-200 jest dostępna w Play, FaktMobile...
Odkąd mam numer w Virgin próba połączenia z numerem 790-200-200 oraz 799-595-505 kończyła się komunikatem:
"Przepraszamy Twoje połączenie z wybranym numerem nie może być zrealizowane z tego numeru"
.
Udało mi się dowiedzieć, że w systemie PLAY trwają prace
nad pocztą VirginMobile od 14 listopada2015r. czego efektem jest w ostatnich dniach testowy dostęp do poczty Virgin w wersji standard.

Re: [Virgin Mobile] FAQ/NOWINKI

Post:21 lis 2015, 12:39
autor: DanielR
Maks SIM jako, że jestem zainteresowany właśnie "normalną" Pocztą Głosową i to jest jedna z rzeczy, których do tej pory brakowało mi w VM, mam kilka pytań.
1. Do kiedy będą trwały testy tej poczty, czy już się może zakończyły?
2. Czy to jest ostateczny numer, czy docelowo będzie jakiś inny?
3. Czy nowa poczta zastępuje starą (w tym w Play), czy będzie działała równolegle ze starą?
4. Czy nowa poczta będzie dostępna w całej ofercie sieci P4. Tj. (oprócz VM) w Play i markach FM, RBM, itp.?
Jeśli znacz potwierdzone odpowiedzi na któreś z pytań, z góry wielkie dzięki! :wink:

Re: [Virgin Mobile] FAQ/NOWINKI

Post:21 lis 2015, 14:13
autor: Maks SIM
DanielR
ad.1.Nie wiem do kiedy będzie okres testowy.
ad.2, ad.4. Numer 799-595-505 jest dedykowany tylko dla VirginMobile
ad.3.hi:) dobre pytanie:) bo pewnie spróbowałeś i wiesz, że na razie jest "fajny mix" :D ,

DanielR to ja też mam do Ciebie pytanie: czy Tobie udało się aktywować P.G.Virgin?:)

Re: [Virgin Mobile] FAQ/NOWINKI

Post:21 lis 2015, 14:45
autor: DanielR
Nie, jeszcze nie. Tak tylko, testowo zadzwoniłem sobie wczoraj na ten numer. Ale przekierowań nie robiłem.

Re: [Virgin Mobile] FAQ/NOWINKI

Post:21 lis 2015, 22:19
autor: KC-KARLOS
Wybaczcie, ale *200 czyli 790 200 200 działa w każdej sieci i submarce działającej w ramach sieci P4. Ze względów technicznych mogą nie działać dodatkowe funkcjonalności Poczty Głosowej pod tym numerem, stąd nowy numer dostępowy dla Virgin.
Sprawdzałem: nowy numer dla Virgin działa bez problemu w sieci Play i jest taryfikowane jako POŁĄCZENIE BEZPŁATNE - POCZTA GŁOSOWA.

W Virgin można aktywować usługe PG Standard logując się do Klubu Virgin, a następnie po otrzymaniu SMSa o zleceniu włączenia usługi, zadzwonić pod *200 albo nowy numer dostępowy.
Po za tym możliwe, że nowy numer przekierowań i PGS przejdzie na nową, własną platformę billingową, która tworzy VIRGIN, aby co nieco odciążyć tą Playową.