Re: [PLAY] Kolejne podwyżki w prepaid od 15.08.2020
Post:09 lip 2020, 11:06
Powoli opuszczać play czas zacząć...
Telekomunikacja jak na dłoni
https://www.telepolis.pl/forum/
To widzę że mamy w tym temacie podobne spostrzeżenia, może da to też innym do myślenia że w biznesie nie ma próżni i wszystko musi się zbilansować, a durne darmowe promocje mogą się później "odbijać czkawką" wszystkim.iphoneski pisze: ↑08 lip 2020, 23:47Play mógł zabrać się za budowanie sieci już dawno gdy można było coś z klientów wyciągnąć a do tego preferencyjny MTR, o którym wspomniałeś. Zamiast to inwestować przej... znaczy stracili na bezsensowne pompowanie bazy bezużytecznymi klientami, którzy korzystali z darmowych albo prawie darmowych opcji bez opamiętania. I teraz mamy to co mamy - po pierwsze ubijanie wielu promocji, po drugie odpływ klientów (mały względem całości bazy ale jednak) co kwartał a po trzecie podwyżki, które są koniecznością.
Dzień dobry,
dziękujemy, że korzystasz z oferty na kartę w Play, cieszymy się, że jesteś z nami.
Piszemy do Ciebie z ważnymi informacjami dotyczącymi ofert na kartę (oferty głosowej i oferty internetu mobilnego), które świadczymy pod marką Play i Red Bull MOBILE.
15 sierpnia 2020 roku zmienią się ceny połączeń, SMS i MMS do krajowych sieci komórkowych i stacjonarnych. Dotyczy to cen, które określiliśmy we wszystkich Cennikach tych ofert – za wyjątkiem tych połączeń i SMS-ów, które opisaliśmy tam jako Bezpłatne.
Nowe ceny opisaliśmy w poniższej tabeli:
USŁUGA CENA ZA USŁUGĘ
Cena minuty krajowego połączenia głosowego i wideo do wszystkich krajowych sieci komórkowych i stacjonarnych (w tym w ramach Sieci Telekomunikacyjnej P4) oraz połączenia głosowego w roamingu międzynarodowym wewnątrz Strefy Euro oraz ze Strefy Euro do Polski.
Zmiana ceny dotyczy wszystkich ofert oprócz Oferty Play na Kartę odNOWA i Oferty Play na Kartę Rok Ważności Konta. 0,35 PLN
Cena minuty krajowego połączenia głosowego i wideo do wszystkich krajowych sieci komórkowych i stacjonarnych (w tym w ramach Sieci Telekomunikacyjnej P4) oraz połączenia głosowych w roamingu międzynarodowym wewnątrz Strefy Euro oraz ze Strefy Euro do Polski.
Zmiana ceny dotyczy wyłącznie Oferty Play na Kartę odNOWA i Oferty Play na Kartę Rok Ważności Konta. 0,39 PLN
Cena krajowej wiadomości SMS do wszystkich krajowych sieci komórkowych i stacjonarnych (w tym w ramach Sieci Telekomunikacyjnej P4) oraz wiadomości SMS w roamingu międzynarodowym wewnątrz Strefy Euro, oraz ze Strefy Euro do Polski.
Zmiana ceny dotyczy wszystkich ofert oprócz Oferty Play na Kartę odNOWA. 0,20 PLN
Cena krajowej wiadomości MMS do wszystkich krajowych sieci komórkowych (w tym w ramach Sieci Telekomunikacyjnej P4), MMS na e-mail oraz wiadomości MMS w roamingu międzynarodowym wewnątrz Strefy Euro oraz ze Strefy Euro do Polski. 0,40 PLN
Opłata za brak aktywności na koncie dla Cennika Oferty Play na Kartę odNOWA 3,00 PLN
Ten list ma charakter informacyjny – nic nie musisz robić. Jeśli jednak nie akceptujesz powyższych zmian, to do 15 sierpnia 2020 r. możesz wypowiedzieć Umowę z tego powodu. Nie przysługuje nam wtedy prawo do żądania zwrotu ulgi (jeżeli została Ci przyznana przy zawarciu umowy).
Dzięki nowym cenom będziemy mogli przygotować dla Ciebie jeszcze lepsze usługi i promocje.
Pamiętaj też, że w większości naszych taryf na Kartę możesz bezpłatnie włączyć darmowe połączenia i SMS-y w ramach sieci Play. Aktualną listę taryf, które obejmuje ta promocja, znajdziesz na www.play.pl.
Pozdrawiamy Zespół Play
Nic nie wyrażałem. Konto PLAY na starcie ma wyłączone wszystkie zgody. Dla pewności po dodaniu każdego numeru, sprawdzam czy wyłączone. Kiedyś jak przenosiłem numer, to w salonach z automatu wszystko zaznaczają i muszę od razu wyłączać, jak tylko numer się przeniesie. Teraz mało co się logowuje do play24 na www, bo tak ciągle proszą o zaznaczenie zgód, duzym banerem
To zrozumiałe, że zbieranie adresów pocztowych prowadzi do generowania kosztów ale skąd brak interesu w pozyskiwaniu adresów mailowych ? Przecież w przypadku klientów posiadających adres przesiadka na maila to dla operatora oszczędność ale Plus nie daje swoim klientom szans, żeby wskazali maila, bo ich system takiej opcji nie przewiduje.