Strona 90 z 97

Re: [Play<-->Fakt<-->RBM i Play<-->RBME] Zmiana ofert

Post:12 sty 2019, 09:07
autor: marcz123456
Jakiś za 60 zł jest. Co takiego jest w tej taryfie?

Re: [Play<-->Fakt<-->RBM i Play<-->RBME] Zmiana ofert

Post:12 sty 2019, 12:22
autor: 24bis24
marcz123456 pisze:
11 sty 2019, 22:43
Nie ma. To starter cykliczny z yutuberami.
Na czym ma polegać cykliczność tego startera?

Re: [Play<-->Fakt<-->RBM i Play<-->RBME] Zmiana ofert

Post:13 sty 2019, 16:22
autor: amigo007
Witam mam pytanie co do skumulowanego pakietu internetowego w taryfie RBM Energy. Miałem grubo ponad 100 GB skumulowane na jednym numerze. Niestety przez zwykłą niepamięć, spóźniłem się z doładowaniem 1 dzień. Ważność konta głównego jak i bonusu mi się skończyła. Przepadło te ponad 100 GB. Składałem reklamację z prośbą o przywrócenie tego pakietu. Niestety reklamacja odrzucona, nie da rady tego przywrócić. Rzeczywiście nie mogą mi tego przywrócić? Próbować jeszcze jedną reklamację, czy nie ma najmniejszych szans na przywrócenie tych gigabajtów?

Re: [Play<-->Fakt<-->RBM i Play<-->RBME] Zmiana ofert

Post:13 sty 2019, 16:41
autor: adbadbad
Nie ma szans. Zero. To Ty nawaliłeś, nie oni.

Re: [Play<-->Fakt<-->RBM i Play<-->RBME] Zmiana ofert

Post:13 sty 2019, 18:57
autor: amigo007
Konkretnie to numer innej osoby w rodzinie. Nie mam cały czas do niego wglądu. Jest też coś takiego jak gest dobrej woli, mogliby przecież zrobić wyjątek dla stałego klienta. Ten transfer kumulował się koło 2 lat. Trochę szkoda tego. Jak doładowywałem tamten numer za 50zł, to nie zdarzyło się przegapić ważności konta (100 dni). Jednak ostatnie 2 doładowania robiłem za 25zł, więc tylko 30 dni ważności konta. Tak więc według was nie ma żadnych szans na przywrócenie tych promocyjnych środków? Może jakiś wyższy rangą konsultant (może na forum play) dałby radę to przywrócić?

Re: [Play<-->Fakt<-->RBM i Play<-->RBME] Zmiana ofert

Post:28 sty 2019, 18:46
autor: Kamil7878
Witam czy jest bezpośredni kod do przejścia do Rmb5, próbuje przejść z różnych taryf przez *163# ale brak opcji Rmb5?

Re: [Play<-->Fakt<-->RBM i Play<-->RBME] Zmiana ofert

Post:28 sty 2019, 18:52
autor: bolek2004
Nie ma bezpośredniego kodu. Do rbm5 przejdziesz poza rbm7 tylko z Faktu. Także jak chcesz do rbm5 to najpierw fakt, a potem *163# i będzie tam ta taryfa do wyboru.

Re: [Play<-->Fakt<-->RBM i Play<-->RBME] Zmiana ofert

Post:28 sty 2019, 19:21
autor: Kamil7878
@bolek2004 👍

Re: [Play<-->Fakt<-->RBM i Play<-->RBME] Zmiana ofert

Post:30 sty 2019, 09:59
autor: MPUltra
Być może będę przenosił się z nju mobile do fakt. Do jakiej taryfy play mam się/ma mnie konsultant przenieść aby potem przejść do fakt (jak nie będzie starterów, najlepiej kodem ussd albo play24, bez infolinii)

Re: [Play<-->Fakt<-->RBM i Play<-->RBME] Zmiana ofert

Post:30 sty 2019, 10:19
autor: abberline
Po przeniesieniu do Play migrujesz przy pomocy kodu USSD ze strony Fakt Mobile.

Re: [Play<-->Fakt<-->RBM i Play<-->RBME] Zmiana ofert

Post:30 sty 2019, 10:59
autor: bolek2004
No właśnie to nie jest takie oczywiste, bo nie z każdej taryfy play da się przejść do Fakt. Najlepiej to zmień na pnk rwk. Z niej na bank przejdziesz do fakt kodem.

Re: [Play<-->Fakt<-->RBM i Play<-->RBME] Zmiana ofert

Post:30 sty 2019, 11:04
autor: abberline
Po przeniesieniu do Play karta aktywuje się z taryfą Play na Kartę Start. Bezpośrednio z niej można przejść do Fakt. Przenosiłem w grudniu 2 numery w ten sposób.

Re: [Play<-->Fakt<-->RBM i Play<-->RBME] Zmiana ofert

Post:30 sty 2019, 11:13
autor: bolek2004
No to jeśli z tej po przeniesieniu działa to dobrze. Akurat nie sprawdzałem migracji z tej taryfy. A z playowych nie wszystkich da się migrować do Fakt jak wiadomo.

Re: [Play<-->Fakt<-->RBM i Play<-->RBME] Zmiana ofert

Post:09 lut 2019, 15:32
autor: 24bis24
marcz123456 pisze:
12 sty 2019, 09:07
Jakiś za 60 zł jest. Co takiego jest w tej taryfie?
na obecną chwile już nic nie ma

Re: [Play<-->Fakt<-->RBM i Play<-->RBME] Zmiana ofert

Post:09 lut 2019, 23:57
autor: Marek_G
Dzisiaj chciałem zmigrować kartę (do której mam ograniczony dostęp) z Faktu do Formuły w Play24 ale mam w zakładce Zmiana oferty "Nie udało się pobrać danych. Spróbuj ponownie później." od dawna występuje ten błąd? Czy to może u mnie jednostkowy przypadek.
Mogę to zrobić kodem *163*10#? Muszę poinstruować osobę która ma moją kartę jak to zrobić a skomplikowane manipulacje kodami mogą być dla niej za trudne.

Re: [Play<-->Fakt<-->RBM i Play<-->RBME] Zmiana ofert

Post:10 lut 2019, 00:13
autor: jarekt
Przez Play24 nie da się migrować z Faktu (albo lista taryf jest pusta albo pojawia się ten błąd co Tobie).
Tylko: infolinia, kod, MZT (*163#) lub zgłoszenie z wnioskiem o zmianę taryfy.

Re: [Play<-->Fakt<-->RBM i Play<-->RBME] Zmiana ofert

Post:22 lut 2019, 09:09
autor: Durek
Pozmieniali coś i teraz przy przejściu z FM do RBM5 ustawia się tylko 14 dni ważności ?

Re: [Play<-->Fakt<-->RBM i Play<-->RBME] Zmiana ofert

Post:22 lut 2019, 09:33
autor: 24bis24
Prawidlowo

Re: [Play<-->Fakt<-->RBM i Play<-->RBME] Zmiana ofert

Post:22 lut 2019, 18:55
autor: macqmacq
I tego szkoda!... :(

Re: [Play<-->Fakt<-->RBM i Play<-->RBME] Zmiana ofert

Post:27 lut 2019, 17:47
autor: 24bis24
teraz można przez aplikacje mobilną