• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 10 z 11
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
 #1183732  autor: happypiotr
 05 gru 2024, 21:10
Nie opiniuję NJU ani Orange. Ani też innych ofert NJU. Na kartę czy abonament. Przeciwnie, uważam osobiście, że NJU na kartę, jest bardzo atrakcyjną i godną polecenia ofertą. Wręcz wybitną! NJU Abonament także jest godny polecenia. Natomiast NJU Subskrypcję, nawet wrogowi nie polecam.

I do tych. Co uważają (i/lub niechcący bagatelizują), że aby skorzystać z oferty NJU Subskrypcja, i aby podstawowe rzeczy dowiedzieć się, trzeba pierw czytać regulaminy pdf, dokumenty pdf ze strony. Bo przecież tam jest wszystko. Lub przejrzeć forum, bo ktoś tak mówi i tak jest, więc tak musi być. Spuszczam jedynie ze smutkiem kurtynę.

I po fakcie, kiedy już skorzystało się z tej subskrypcji. Nie wiadomo jakie zgody wyraziło się, a jakie nie. Bo nic nie wiadomo. Ani w trakcie, ani też na swoim koncie. I co się stanie, kiedy zrezygnuje się ze subskrypcji (oczywiście straci się numer). To jest już wielka niestaranność operatora NJU w ofercie Subskrypcja.
Przy okazji, w mojej ocenie, manipulacją jest, nacisk w tej ofercie na aspekt aplikacji, przecież tam nic nie ma.

A już całkowitym absurdem jest, dopytywanie się później różnych rzeczy konsultantów. Tych rzeczy, których nie było jasno przedstawionych. Bo co pozostaje innego, jak zrodzi się wiele pytań. Bezradność. No i też pod warunkiem, że w ogóle komuś przyjdą na myśl pytania.

Jeżeli ci, co uważają, że w tym nie ma problemu, to proszę postawić się w skórze zwykłych ludzi. I nie bez kozery.
Osobami tymi są osoby starsze, w średnim wieku (oferta jest bardzo łatwa i szybka, przejście zajmuje 3 minuty!).
A ludziska w wieku 20 lat? Nie muszą być pasjonatami gsm lub geekami, aby wszystko wiedzieć.

Bo nie muszą być specjalistami! Ty jesteś specjalistą i ty.. I Ty na forum. Oferta powinna być tak przedstawiona, aby każdy miał jasność. Całkowicie każdy. Na pierwszym miejscu, zwięźle, czysto i wyraźnie. Jakie są najważniejsze aspekty.
Ale nie tylko marketingowe superlatywy i korzyści, ze spojrzenia od strony operatora dla klienta. A takie, jakie są ważne rzeczy dla przyszłej osoby co skorzysta, naprawdę ważne.
Nie każdy sobie poradzi, jak Ty.

Bo, w mojej ocenie, stanowczo stwierdzam, ta oferta jest również działaniem na krzywdę. I tak nie powinno być!
Mam nadzieję, że przedstawienie tej oferty ulegnie zmianie. Bo naprawdę warto i w to wierzę.

Pozwolę sobie na dygresję. Ale jednocześnie ściśle związaną z wątkiem.
Autor @Remington dość znacząco posługiwał się istotą korespondencji na czacie z konsultantem.
Warunki naszej umowy przedstawianie na czacie (dopowiem, już po czasie, kiedy jesteśmy związani umową). OK @Remington. Rozumiem. Może taka odpowiedź na czacie mieć podstawę prawną. Całkowite wariactwo.
To jak być teoretykiem lub pisać, bo można tak pisać. Bo czemu nie, napiszę.
Czy trochę nie zostałeś zmanipulowany lub oderwany od rzeczywistości? A powiem dlaczego.

To jak wygrać w sądzie, kiedy było się potrąconym na pasach. To ja miałem pierwszeństwo. Leżąc w szpitalu połamany. Przecież też miałeś rację, taką konsultant dał odpowiedź. Jest wygrana.

Z całym szacunkiem do czatu i konsultantów, czyli specjalistów w kontakcie z nami. Naprawdę z wielkim szacunkiem.
W bardzo istotnych dla nas sprawach, jak dotyczących przykładowo zgód marketingowych czy innych też warunków, nie można całkowicie polegać na tym, co przeczytamy w odpowiedziach na czacie. To przecież nasze życie.
Co kiedy konsultant okaże się niekompetentny, co kiedy to jego pierwszy dzień w pracy i jutro się zwolni, co kiedy ma zły dzień lub choruje, co kiedy zwyczajnie się pomyli. Zresztą, pytania retoryczne. Przecież każdy jest człowiekiem.

Nie można całkowicie polegać, w mojej ocenie, na takich odpowiedziach na czacie. A tak sugeruje @Remington.

Do tego służą właśnie nasze konta na stronie internetowej, aplikacjach w telefonie. Aby mieć wgląd we wszystkie nasze dane, zgody, warunki, umowy, itd.

Proszę nie wchodzić w tym momencie w skrajności. Bo pozostanie papier. Bo tu można wrócić do przykładu z potrąceniem na pasach. System informatyczny jest systemem. I dane dotyczące nas, powinny być udostępnione na naszym koncie, powinniśmy mieć do nich wgląd (i tak jest). Nie wyłącznie do odczytywania przez konsultantów i tym samym podatne na błąd czynnika ludzkiego.

I tu jest sedno sprawy.
Daleko idącym nieporozumieniem jest to, jak operator NJU w ofercie Subskrypcja przerzuca odpowiedzialność. Że brak właśnie takich danych na naszym koncie. A przede wszystkim, w przedstawieniu oferty na stronie.
Przerzucana jest odpowiedzialność na konsultantów na czacie, musimy ich wypytywać.

W moim przypadku było już właśnie po fakcie. Nie spodziewałem się, że oferta jest tak nieprzejrzysta i tak dalece odstępująca od standardów.
To był szok. Nie wierzyłem.
W jedną godzinę po aktywacji tej subskrypcji, poszedłem przenieść numer, aby się chronić. I mieć spokój z tym poziomem i wrócić do normalności.
 #1185140  autor: KC-KARLOS
 03 sty 2025, 11:10
arek810316: polecam szybciej, aby zagwarantować sobie te 3 miesiące.
Czy z powrotem nie będzie problemu - to zależy od żądnych prowizji abonamentowej sprzedawców i ich podejścia. W każdej sieci w salonach ludzi zbywają co do przenosin na kartę, a w Plusie w punktach dealiskich potrafią wcisnąć niezgodną z zasadami opłatę 12,30 zł za wydanie karty, która jest darmowa na potrzeby MNP, byleby zaraportować kulejącą sprzedaż.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1185145  autor: arek810316
 03 sty 2025, 11:36
Z tą opłata to dowiedziałem się na własnej skórze ale swoje powiedziałem i nie skasowali. Chodzi mi o to czy nju nie będzie robiło problemów jak będę rezygnował z subskrypcji i będę chciał przenieść numer do innej sieci,żeby numeru czasem nie stracić.. Przenoszę numer teraz do nju to przez ich aplikację?
 #1185147  autor: KC-KARLOS
 03 sty 2025, 11:51
arek810316: żadnych problemów nie będzie, bez obaw. Promocja jest tak prosta, że... warto skorzystać.
Składasz wniosek w aplikacji, dostajesz kartę SIM kurierem lub przychodzi eSIM mailem, aktywujesz ofertę w aplikacji bez potrzeby zasilania salda czy podpinania karty płatniczej. Korzystasz 3 miesiące za friko totalne, bez użerania się z zachłannymi sprzedawcami. Rezygnujesz kiedy chcesz. Bajka.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1185151  autor: KC-KARLOS
 03 sty 2025, 12:03
arek810316: nic nie musisz płacić.
Nju subskrypcja to prepaid czyli oferta na kartę, nie ma wypowiedzeń itp. Ty ustalasz kiedy odejdziesz do innej sieci. Aby nie mieć przerw w działaniu numeru ustal sobie datę przeniesienia na 1-2 dni przed końcem 3go miesiąca działania subskrypcji - wszystko zależy na jaki dzień wyznaczysz przeniesienie do nju subskrypcji. Wyznacz najpierw ten termin i przejdź do nju, wtedy ogarniesz termin ewentualnego odejścia.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1185167  autor: KC-KARLOS
 03 sty 2025, 15:29
arek810316: jeśli w tym dniu włączysz pierwszy miesiąc subskrypcji, to tak. Aplikacja nju powiadomi Cię o zbliżającym się terminie.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1186121  autor: arek810316
 17 sty 2025, 09:50
Przeniosłem jeden numer do nju subskrypcji i mam 3x0 . W ostatnim miesiącu będę przenosił numer do innej sieci . Mam jeszcze jeden numer który nie brał udziału w tej promocji czy jak tamten numer przeniose to mogę przy następnym numerze skorzystać z tej promocji na ten sam e-mail?
 #1186122  autor: KC-KARLOS
 17 sty 2025, 09:53
arek810316: Pewnie. Masz jeszcze 4 numery, które z tego samego konta i numeru PESEL mogą skorzystać z promocji 3x0.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1186129  autor: KC-KARLOS
 17 sty 2025, 10:46
arek810316: nie, w czasie ważności promocji.
W przypadku Flexa nie ma tam 3x0 a 3x1 i tylko na pierwszy numer z innej sieci niż Orange, na ten sam PESEL.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1186142  autor: arek810316
 17 sty 2025, 11:17
KC-KARLOS: chodziło mi o to czy jak przeniose ten numer co mam teraz w nju subskrypcja do innej sieci i nie będę miał np przez parę dni żadnego numeru na moim koncie to czy mogę skorzystać po tych paru dniach przerwy oczywiście kiedy będzie jeszcze obowiązywać promocja ale z innym numerem pod tym samym e-mailem?
We flexie nawet jak promocja będzie jeszcze obowiązywać i raz skorzystam a wrócę do nich z innym numerem na ten sam PESEL to się złapie jeszcze czy tylko 1 raz na pesel ?
 #1186144  autor: KC-KARLOS
 17 sty 2025, 11:21
chodziło mi o to czy jak przeniose ten numer co mam teraz w nju subskrypcja do innej sieci i nie będę miał np przez parę dni żadnego numeru na moim koncie to czy mogę skorzystać po tych paru dniach przerwy oczywiście kiedy będzie jeszcze obowiązywać promocja ale z innym numerem pod tym samym e-mailem?
arek810316: Tak, wtedy też skorzystasz z promocji.
W przypadku Flexa, ponowny powrót - niezależnie czy z innej sieci, czy jako nowy numer powoduje obowiązek zapłaty 100% kwoty za plan (wyłącznie 1x na PESEL).

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
  • Strona 10 z 11
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11