• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 605 z 632
  • 1
  • 603
  • 604
  • 605
  • 606
  • 607
  • 632
 #1183946  autor: hoegaarden
 09 gru 2024, 12:03
green90000 pisze:
09 gru 2024, 11:57
hoegaarden pisze:
09 gru 2024, 11:53
A w "Mój Orange" wyświetla Ci się usługa "5G Pass"?
5G Pass
Koszt 5,00 zł
Status Wyłączony

Z kolei, Netmonster twierdzi, że mam NR NSA: Available, EN-DC: Available.
Więc raczej po prostu 5G nie jest jeszcze aktywne na tym numerze.
Proponuję zgłosić przez chat. U mnie podziało, po ~1.5h od zgłoszenia pojawiła się usługa 5G Pass w Mój Orange, wtedy robisz restart i powinno być już OK.
 #1183951  autor: kamaz222
 09 gru 2024, 15:00
A u mnie chat nie pomógł i nie mam 5G, choć konsultant napisał, że mam niby powinienem mieć aktywowane bezpłatne 5G

Ale mam takie pytanie dlaczego pomimo zaznaczenia opcji VoLTE wygląda jakby ta funckja była nieaktywna (podczas rozmowy zasięg przechodzi na 2g/3g)? Ta sytuacja występuje tylko na karcie Orange, bo na karcie Play bezproblemowo załącza się VoLTE i jest zasięg 5G.

Czy blokada VoLTE może być po stronie operatora? Czy to może być wina karty. Czy może wina telefonu?

btw w aplikacji Netmonitor karta z Orange pokazuje 5G (RESTRICTED), natomiast na karcie PLAY pokazuje 5G (NON RESTRICTED)
 #1183956  autor: Burito
 09 gru 2024, 15:51
hoegaarden pisze:
09 gru 2024, 11:06
U mnie 5G aktywowało się ~1.5 godziny po zgłoszeniu w BOK przez chat. W aplikacji Mój Orange pojawiła się usługa "5G pass", więc również po tym można poznać, że jest włączona.
Speedtest z iPad: 853 Mbps download, 109 Mbps upload, 20ms ping.
A to nie miało być z automatu dla wszystkich aktywowane 09.12.2024 r. ?
 #1183961  autor: Zygzuso
 09 gru 2024, 18:12
MariuszY pisze:
09 gru 2024, 10:19
Dlatego dziwi mnie, że włożenie dowolnej z ośmiu kart nie skutkuje włączeniem 5G. Netmonster twierdzi, iż łapię zasięg, ale status niezmiennie "Disconnected". Czyżby każda z moich kart znalazła się w ogonie procesu aktywacji :?:
Samo się nie włączy 5G pass na pewnych kartach, gdy nawet w modemie, który jest zawsze połączony i nie zaskoczy wybranie modemband. Taka konfiguracja techniczna sieci.
 #1183971  autor: 3G
 09 gru 2024, 22:43
kamaz222 pisze:
09 gru 2024, 15:00
Ale mam takie pytanie dlaczego pomimo zaznaczenia opcji VoLTE wygląda jakby ta funckja była nieaktywna (podczas rozmowy zasięg przechodzi na 2g/3g)? Ta sytuacja występuje tylko na karcie Orange, bo na karcie Play bezproblemowo załącza się VoLTE i jest zasięg 5G.

Czy blokada VoLTE może być po stronie operatora? Czy to może być wina karty. Czy może wina telefonu?
Jaki telefon? Może jest spoza oficjalnej listy Orange - wtedy jasne, że usługi VoLTE/VoWiFi nie będą działać.

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #1183975  autor: Burito
 10 gru 2024, 09:33
Dziś 10 grudnia 2024 r. a Orange się wyrobił z włączeniem pakietu 5G Pass na dwóch moich numerach. Podejrzewam, że nie tylko na moich.

Mam w Orange Free na Kartę 3 numery, na jednym z nich regularnie korzystałem z płatnego pakietu 5G Pass to mi go włączono bezpłatnie w dniu 22 listopada 2024 r.
Na pozostałych dwóch numerach niestety do dziś nie mam włączonego pakietu 5G Pass.
 #1183978  autor: kamaz222
 10 gru 2024, 10:37
3G pisze:
09 gru 2024, 22:43
kamaz222 pisze:
09 gru 2024, 15:00
Ale mam takie pytanie dlaczego pomimo zaznaczenia opcji VoLTE wygląda jakby ta funckja była nieaktywna (podczas rozmowy zasięg przechodzi na 2g/3g)? Ta sytuacja występuje tylko na karcie Orange, bo na karcie Play bezproblemowo załącza się VoLTE i jest zasięg 5G.

Czy blokada VoLTE może być po stronie operatora? Czy to może być wina karty. Czy może wina telefonu?
Jaki telefon? Może jest spoza oficjalnej listy Orange - wtedy jasne, że usługi VoLTE/VoWiFi nie będą działać.
Poco X5 PRO 5G.

WAŻNE aktuazliacja

Przed momentem zakupiłem za 5zł, 5G Pass... i po chwili karta przełączyła się na zasięg 5G.

Dziwne bo wczoraj koleś na czacie napisał mi, że powinienem mieć aktywny bezpłatny zasieg 5G. Ale za nic nie dało się przełączyć na 5G, a dzisiaj po zakupie 5G Pass za 5zł po kilku sekundach jest zasięg 5G.

O co w tym chodzi?
 #1183979  autor: Remington
 10 gru 2024, 10:47
Chodzi o rzecz trudną do zrozumienia - zamiast obniżyć cenę za 5G Pass do 0 zł i albo zrobić go bezterminowym, albo cyklicznym, pozostawili stary za 5 zł, a wielu osobom mimo terminu darmowego dostępu nie włączyli.
 #1183980  autor: Burito
 10 gru 2024, 10:48
kamaz222 pisze:
10 gru 2024, 10:37
3G pisze:
09 gru 2024, 22:43
kamaz222 pisze:
09 gru 2024, 15:00
Ale mam takie pytanie dlaczego pomimo zaznaczenia opcji VoLTE wygląda jakby ta funckja była nieaktywna (podczas rozmowy zasięg przechodzi na 2g/3g)? Ta sytuacja występuje tylko na karcie Orange, bo na karcie Play bezproblemowo załącza się VoLTE i jest zasięg 5G.

Czy blokada VoLTE może być po stronie operatora? Czy to może być wina karty. Czy może wina telefonu?
Jaki telefon? Może jest spoza oficjalnej listy Orange - wtedy jasne, że usługi VoLTE/VoWiFi nie będą działać.
Poco X5 PRO 5G.

WAŻNE aktuazliacja

Przed momentem zakupiłem za 5zł, 5G Pass... i po chwili karta przełączyła się na zasięg 5G.

Dziwne bo wczoraj koleś na czacie napisał mi, że powinienem mieć aktywny bezpłatny zasieg 5G. Ale za nic nie dało się przełączyć na 5G, a dzisiaj po zakupie 5G Pass za 5zł po kilku sekundach jest zasięg 5G.

O co w tym chodzi?
Skoro zapłaciłeś za pakiet 5G Pass to ci udostępnili zasięg 5G. Tylko pytanie po co jak do wczoraj mieli wszystkim włączyć to za darmo.
Remington pisze:
10 gru 2024, 10:47
Chodzi o rzecz trudną do zrozumienia - zamiast obniżyć cenę za 5G Pass do 0 zł i albo zrobić go bezterminowym, albo cyklicznym, pozostawili stary za 5 zł, a wielu osobom mimo terminu darmowego dostępu nie włączyli.
Reklamacja i po sprawie.
Ostatnio zmieniony 10 gru 2024, 10:50 przez Burito, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1183983  autor: darekka
 10 gru 2024, 11:01
Widać system jak i u mnie na kilku numerach nie odpalił automatycznie 5Gpass więć jeśli ktoś za niego zapłącił reklamować musi aby zwrot kasy zrobili i aby włąćzyli po swojej stronie darmowy dostęp do 5G.

Ale dziś trafiłem na "tempom szczałe", która nijak nie pojmuje, zę od wczoraj ma być darmowe 5GPass dla wszytskich, bo ona widzi 5zeta na 31dni.

Z drugiej strony nowy regulamin w pkt 4 „5G w prezencie w Orange na kartę”z 5 listopada 2024 https://dokumenty.orange.pl/bw/dokument ... 1eb4a43111
wymaga spełnienia pewnych wymogów aby dostac darmowe 5Gpass w wersji bezterminowej i nie podaje max terminu wskazywanego w komunikatach czyli 9grudnia. Więc aby dostać darmowe 5GPass to jednak wymogi trzeba spełnić zgodnie z pkt 4, a nie liczyć na darmowe bez warunków!
NAJPROŚCIEJ aby dostać darmowe i bezterminiwe 5G to TRZEBA MIEĆ SPRZĘT Z 5G i użyć w nim karty! i dopiero jeśli ten warunek spełnimy możemy domagać się darmowego 5GPass!
Komunikaty operatora może lekko niejednoznaczne choć nigdzie nie napisali, ze dla wszystkich bez warunków dają bezterminowe i darmowe 5GPass a do tego regulamin jest decydujący i jasno podaje warunki otrzymania.
https://biuroprasowe.orange.pl/informac ... od-orange/
https://www.orange.pl/view/tujest


Żeby trudniej było to funkcjonuje równolegle wersja płatna 5zł https://dokumenty.orange.pl/bw/dokument ... 4faa2d0838
Ostatnio zmieniony 10 gru 2024, 11:41 przez darekka, łącznie zmieniany 10 razy.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1183985  autor: Burito
 10 gru 2024, 11:11
@Remington i słusznie, bo skoro Orange chwalił się wszem i wobec, że udostępni zasięg 5G dla wszystkich, a okazuje się, że to była podpucha i chęć uzyskania rozgłosu. Ktoś dał ciała i tyle ....
 #1183986  autor: darekka
 10 gru 2024, 11:25
Nie siejcie zamętu bo wystarczy regulamin przeczytać ze zrozumieniem!
Tu moje rozkminy viewtopic.php?f=22&t=83319&p=1183983#p1183983

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1183987  autor: Burito
 10 gru 2024, 11:47
@darekka nie ma to zastosowania. Mam telefon obsługujący technologię 5G i od dawna działa w nim karta sim z OFNK i brak aktywacji pakietu 5G Pass.

Drugi telefon też obsługuje technologię 5G i 22 listopada 2024 r. aktywowano mi na nim darmowo 5G Pass.

Zresztą to po co w artykułach i na bilbordach piszą, że włączą 5G dla wszystkich do 9 grudnia 2024 r. ?
 #1183988  autor: darekka
 10 gru 2024, 11:49
Burito pisze:
10 gru 2024, 11:47
@darekka nie ma to zastosowania. Mam telefon obsługujący technologię 5G i od dawna działa w nim karta sim z OFNK i brak aktywacji pakietu 5G Pass.

Drugi telefon też obsługuje technologię 5G i 22 listopada 2024 r. aktywowano mi na nim darmowo 5G Pass.

Zresztą to po co w artykułach i na bilbordach piszą, że włączą 5G dla wszystkich do 9 grudnia 2024 r. ?
no i Twój przypadek jest do zgłoszenia ponieważ masz sprzęt 5G, zapewne użyłeś w nim czegoś na karcie po 5 listopada a 5G nie wpadło choć regulaminowo MUSI. Zgłoszenie na czacie/reklamacji bo warunki regulaminu pkt 4 spełniłeś.

W reklamach informują, ze włączają 5G wszystkim i jest to prawda ale masz regulamin na warunkach, któego dostać można darmowe 5G dla wszystkich(dla tych co mają sprzęt 5G).

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1183989  autor: pingpong123a
 10 gru 2024, 12:05
darekka pisze:
10 gru 2024, 11:49
W reklamach informują, ze włączają 5G wszystkim i jest to prawda ale masz regulamin na warunkach, któego dostać można darmowe 5G dla wszystkich(dla tych co mają sprzęt 5G).
Jak dla wszystkich, skoro są warunki i jeszcze jest lista wybranych telefonów w tym regulaminie?
korzystanie z urządzenia obsługującego technologię 5G w Orange (lista urządzeń wspierających 5G w Orange jest dostępna na www.orange.pl),
 #1183990  autor: aupol
 10 gru 2024, 12:19
Włączyłem dziś 5G Pass i od razu przełączyło mnie na 5G. Pytanie czy mam pisać reklamację w sprawie pobranych 5zł i czy po miesiącu będe miał nadal dostęp do 5G?
  • Strona 605 z 632
  • 1
  • 603
  • 604
  • 605
  • 606
  • 607
  • 632
  • 1
  • 603
  • 604
  • 605
  • 606
  • 607
  • 632