DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 66 z 96
  • 1
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 96
 #1136516  autor: neotele
 26 wrz 2022, 20:56
Play ciągle, bezprawnie, blokuje możliwość złożenia wypowiedzenia w trybie natychmiastowym w związku z ich nowym cennikiem.
Tym razem napisali mi coś takiego.
Dzień dobry!
...
Data ważności połączeń wychodzących na numerze xxxxxxxx to NN września 2023 roku. Zachęcam do wykorzystania środków uzbieranych na koncie do wskazanej daty.

Wypowiedzenie zostało przyjęte. Usługa zostanie wyłączona ostatniego dnia ważności połączeń przychodzących czyli NN września 2023 roku.

Dokonanie doładowania oraz wydłużenie ważności połączeń wychodzących/przychodzących uznawane jest jako odwołanie oświadczenia o wypowiedzeniu umowy.

O zwrot środków, może Pan się ubiegać w ciągu 30 dni od upływu okresu ważności połączeń przychodzących/okresu ważności konta lub przeniesienia numeru do innego operatora. Opłata manipulacyjna za zwrot środków wynosi 20 zł odejmiemy ją od kwoty, którą mamy zwrócić.

Taka informacja jest podana w Cenniku Pana Oferty Play na Kartę odNOWA, w punkcie 2. "Zasady rozliczania usług w Ofercie Play na Kartę odNOWA".

Z poważaniem

Aleksandra Filipowicz
Obsługa Klienta Play
Na chama próbują przeciągnąć sprawę, licząc chyba, że klient się zniechęci (otóż NIE szanowni Państwo w Play), odejdzie lub oni wcześniej wyczyszczą mu konto, zgodnie z nowym zbójeckim cennikiem.

Tym razem wyciągnęli nowy "argument" z rękawa, że niby "Dokonanie doładowania oraz wydłużenie ważności połączeń wychodzących/przychodzących uznawane jest jako odwołanie oświadczenia o wypowiedzeniu umowy".
Inaczej mówiąc, wykonanie wymuszonej płatnej czynności (aby nie płacić "haraczu") jest rzekomo odwołaniem wypowiedzenia!

Dałem im ostatnią szansę.
Jeśli nie przyjmą wypowiedzenia w trybie natychmiastowym, to sprawa o uniemożliwianie klientom wypowiedzenia Umowy trafi do UKE i UOKiK.
 #1136522  autor: Remington
 26 wrz 2022, 22:09
Pisz do obu podkreślając, że nie jest to przypadek jednostkowy tylko dotyczy to ogółu klientów (potwierdzi to mnogość odmownych odopowiedzi jakie otrzymujesz). Coś takiego wystarczy by jeden lub drugi regulator podjął interwencję po jednym zgłoszeniu.

Choć tu UOKiK może się wypiąć odsyłając do UKE, bo chodzi wprost o regulacje z prawa telekomunikacyjnego, a nie przepisów konsumenckich czy ogólnych. Ale napisać warto.
 #1136525  autor: R.Mandano
 27 wrz 2022, 00:12
neotele pisze:
26 wrz 2022, 20:56
Play ciągle, bezprawnie, blokuje możliwość złożenia wypowiedzenia w trybie natychmiastowym w związku z ich nowym cennikiem.
Tym razem napisali mi coś takiego.
Dzień dobry!
...
Data ważności połączeń wychodzących na numerze xxxxxxxx to NN września 2023 roku. Zachęcam do wykorzystania środków uzbieranych na koncie do wskazanej daty.

Wypowiedzenie zostało przyjęte. Usługa zostanie wyłączona ostatniego dnia ważności połączeń przychodzących czyli NN września 2023 roku.

O zwrot środków, może Pan się ubiegać w ciągu 30 dni od upływu okresu ważności połączeń przychodzących/okresu ważności konta lub przeniesienia numeru do innego operatora ... .
Pani Ola z Play zupełnie odleciała w kosmos. Odpisała, że - mimo złożenia wypowiedzenia - Play przez kolejny rok będzie pobierać nowe opłaty, a po upływie roku masz 30 dni na wniosek o zwrot pozostałęj nadpłaty.
:lol:
Jak widać, Pani Ola z powodzeniem mogłaby pracować jako sekretarka prezesa KS Tęcza ...
:-D :-D :-D
 #1136555  autor: neotele
 27 wrz 2022, 12:28
Remington pisze:
26 wrz 2022, 22:09
Pisz do obu podkreślając, że nie jest to przypadek jednostkowy tylko dotyczy to ogółu klientów...
Choć tu UOKiK może się wypiąć
Skoro operator najpierw odmawia konsumentom przyjęcie natychmiastowego wypowiedzenia umowy w wyniku wprowadzenia nowego, niekorzystnego dla klienta cennika, a potem przyjmuje "natychmiastowe" wypowiedzenie z terminem rocznym, to sądzę, że UOKiK ma tu pole do działania.
 #1136556  autor: Remington
 27 wrz 2022, 13:17
Szansa jest, ale nie zdziw się jeśli nie wyjdzie. Gdy ja poskarżyłem się do UOKiK, że Play ma na stronie błędne regulaminy pakietów roamingowych (wprost błędne, bo pomieszane były taryfy, a niektórych pakietów w ogóle w regulaminach nie było, poza tym podczas zakupu podstawiany był link do regulaminu innego pakietu) i to jednoznacznie wprowadzało w błąd dowolnego konsumenta, UOKiK nie wyraził zainteresowania twierdząc, że kwestie regulaminów telco to do UKE. Za to UKE, że operator nie ma obowiązku wywieszać wszystkich regulaminów na stronie. Dalej mi się nie chciało im tłumaczyć i w efekcie błędne regulaminy nadal są i mylą czytających.
 #1136610  autor: stiwipl
 28 wrz 2022, 23:27
Czy tą kartę SIM da się zarejestrować bez wizyty w oddziale? Po wpisaniu numeru w aplikacji mam: "Twoja karta zostanie zarejestrowana w Play w ciągu godziny, wróć do nas niedługo."

Specjalnie zamówiłem ten starter online, żeby nie stać w kolejce w salonie, a widzę że bez wizyty się chyba i tak nie obejdzie.
 #1136619  autor: koszalineo941268
 29 wrz 2022, 10:03
Da się, jeśli masz inną kartę, którą aktywowałeś "tradycyjnie" (pokazując sprzedawcy dowód osobisty).

"aby zarejestrować kolejny numer w PLAY SMS-em, należy wysłać darmową wiadomość pod numer 676, w treści wpisując: ZAREJESTRUJ. numer telefonu, który chcemy zarejestrować i kod PUK"
https://www.play.pl/nowy/play-expert/po ... e-na-karte
 #1136645  autor: leokier
 29 wrz 2022, 19:32
Pakiet za 15 zł na 100 min obejmuje tylko połączenia do innych sieci, a więc nie łapią się na niego połączenia na numery z sieci P4.

Wygląda więc na to, że jeśli komuś zależy na połączeniach do P4 to będzie musiał wydać średnio 2,50 zł/miesiąc (na przemian doładowanie za 5 zł i zakup jakiegoś pakietu za 5 zł w kolejnych miesiącach).

Dobrze to rozumiem?
 #1136646  autor: Karlos20
 29 wrz 2022, 19:43
leokier: skąd taka pewność? Pakiet minut jest na wszystkie sieci komórkowe i stacjonarne, rozliczany sekundowo. Kto ma Stan Darmowy i zadzwoni do Play (numery podpięte do tej sieci), to tych minut nie wykorzysta, bo do P4 jest za darmo i SD ma tutaj pierwszeństwo. Zawsze tak było i jest, również w innych taryfach i usługach wraz ze SD.

Poza tym regulamin, z tego co czytałem - jak to w stylu Play, został napisany "na kolanie", bo mówi o saldzie minut do wszystkich sieci (saldo *104#), co sugeruje, że bez SD pakiet będzie obejmował również połączenia do P4.

Warto ten fakt sprawdzić.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1136647  autor: Remington
 29 wrz 2022, 19:52
W Play24 ten pakiet tak właśnie widać, jako do innych sieci. Też dzisiaj zwróciłem na to uwagę, gdy ujrzałem 0:00 minut do wszystkich sieci.
 #1136649  autor: zoltan666
 29 wrz 2022, 20:08
Fragment z regulaminu usługi:
"W ramach usługi Użytkownik może aktywować pakiet 100 minut („Pakiet”) do wykorzystania na krajowe połączenia
głosowe do innych niż P4, krajowych sieci komórkowych i połączenia głosowe do innych niż P4, krajowych sieci
stacjonarnych realizowane z Sieci Telekomunikacyjnej P4 z wyłączeniem połączeń na numery specjalne, infolinie
i audioteksty zawarte w Cenniku Oferty Play na Kartę odNOWA."

A przy aktywacji pakietu jest informacja:
"100 min do innych sieci i na numery stacjonarne
Szczegóły oferty
Pakiet 100 minut do wykorzystania na rozmowy ze wszystkimi krajowymi sieciami komórkowymi oraz na numery stacjonarne. Pakiet jest ważny bezterminowo."

W takim razie nie mając Stanu darmowego i środków na koncie do P4 nie zadzwonię?
 #1136650  autor: leokier
 29 wrz 2022, 20:34
Karlos20 pisze:
29 wrz 2022, 19:43
leokier: skąd taka pewność? Pakiet minut jest na wszystkie sieci komórkowe i stacjonarne, rozliczany sekundowo.
Pewności nie mam, stąd moje pytanie na forum. Tak jak Remington zauważyłem w Play24 00:00 minut do wszystkich.
zoltan666 pisze:W takim razie nie mając Stanu darmowego i środków na koncie do P4 nie zadzwonię?
Jeśli w ciągu ostatniego roku doładowałeś konto na w sumie conajmniej 30 zł to możesz skorzystać z kredytu: https://www.play.pl/nowy/uslugi/kredyt-na-karte
 #1136683  autor: Remington
 30 wrz 2022, 17:08
@zoltan666
Wskazałeś zapisy jednoznacznie wskazujące, że pakiet nie dotyczy połączeń na numery komórkowe i stacjonarne P4.

Jakoś/ć regulaminów to u naszych opów (szczególnie Play i TM) dno i metr mułu, więc trzeba było przetestować... Tym razem regulamin mówił prawdę: za połączenie na numer w Play liczą środki z salda konta, a nie z pakietu minut. Czyli bez SD przy pustym koncie prawdopodobnie połączenie nie dojdzie do skutku (tego nie mam niestety jak sprawdzić w praktyce).

Wątpliwość jest za to gdzie indziej. Skoro SD jest darmowy, to nawet mając go aktywnego może on nie działać w roamingu UE. Wtedy połączenia i SMS do innych sieci schodziłyby z pakietów, za to do Playa mogły być liczone po 45 groszy za minutę i 29 groszy za SMS. Drogo jeśli to prawda. Sprawdzał to ktoś organoleptycznie?
 #1136684  autor: R.Mandano
 30 wrz 2022, 17:11
Masz rację. Coś mi się powyginało w okularach ...
:lol:

Faktycznie - pkt 3 regulaminu tej Usługi jest napisana przy założeniu istnienia SD w ramach sieci P-4.
A skoro od 03-10 znika SD w klasycznej formie (czyli za darmo) - to i powinni przeredagować w/w Regulamin.
:lol:
No, ale to "Szatniarz z Misia", więc wszystkiego można się spodziewać ...
:lol:
 #1136688  autor: atlantydas
 30 wrz 2022, 18:08
Bedzie dzialal mi pakiet 100minut za 15zł jesli na koncie bede mial 0.00zł
Remington pisze:
30 wrz 2022, 18:47
dopiero teraz ;) Czy jesli zostalo mi okolo 25 min z pakietu 100minut,. To czy moge wlaczyc kolejny pakiet 100 minut i bedzie razem 125 min bo cos mi sie wydaje ze minuty sie nie sumuja?
Użytkownik może mieć aktywną dowolną ilość Pakietów w tym samym czasie. Środki przyznawane
w ramach poszczególnych Pakietów sumują się

taki algorytm wymyslilem aby miec sd i unikac oplaty za brak aktywnosci albo zeby miec aktywne polaczenia wychodzace
1msc doladowanie 5zł sd
2msc doladowanie 5zł sd
3msc doladowanie 5zł sd
4msc zakup pakietu 100min za 15zł sd
Później mamy 0zł na koncie i brak sd . Korzystamy wtedy z pakiet 100 minut
..
Ostatnio zmieniony 30 wrz 2022, 20:19 przez atlantydas, łącznie zmieniany 9 razy.
 #1136697  autor: Remington
 30 wrz 2022, 18:47
atlantydas pisze:
30 wrz 2022, 18:08
Bedzie dzialal mi pakiet 100minut za 15zł jesli na koncie bede mial 0.00zł
...
Później mamy 0zł na koncie i brak sd . Korzystamy wtedy z pakiet 100 minut

Oczywiście przeczytałeś kilka ostatnich postów? Wygląda na to, że będzie działał, ale tylko do innych sieci.
 #1136719  autor: atlantydas
 01 paź 2022, 07:35
powinien dzialac, bo byłoby to troche bez sensu ,,man wykupiony pakiet 100min ale nie moge dzwonic do p4 bo brak srodkow''
 #1136723  autor: columbo
 01 paź 2022, 13:14
@Remington
Żeby była jasność. Zadzwoniłeś na nr Play z karty odnowa bez SD i z pakietem 100 min. - i rozmowa została rozliczona z konta głównego?
Jeśli tak, to się w głowie nie mieści i trzeba powiedzieć play adios.
  • Strona 66 z 96
  • 1
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 96
  • 1
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 96