DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 179 z 202
  • 1
  • 177
  • 178
  • 179
  • 180
  • 181
  • 202
 #1119421  autor: darekka
 26 lip 2021, 15:07
Ja w tej chwili mam złożone 2 reklamacje na 2 numery z omawiana usterką.

Co do Twoich oczekiwań to możesz oczekiwać zwrotu opłat 1zł. za każdy dzień usterki ale reszta "rekompensaty" to już tylko dobra wola operatora, bo musi powstać jakaś realna strata(utrudniony kontakt, przymus ograniczenia komunikacji itp. można przy odrobinie dobrej woli uznać za taką stratę) aby ją realnie rekompensować i tu może być problem z dowodem na tę stratę...sam liczę na pozytywne podejście operatora ale kto wie.

P.S.Co do moich zapowiedzi ponownego padu usługi na 1 z tych 2 numerów z dnia 23 lipca nie potwierdziło się to-system w dniu następnym pobrał opłate i usługa działa.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1119534  autor: babcia77
 29 lip 2021, 12:07
No i opłaciło się przyciśnięcie BOA. Net w sierpniu sponsoruje awaria systemu obsługi w T-M. ;-)

"Uprzejmie wyjaśniam, że ponownie przeanalizowałam zgłoszoną przez Pana sprawę.
Potwierdzam raz jeszcze, że błąd występował po stronie sieci.
W ramach rekompensaty wprowadziłam na Pana konto doładowanie w kwocie 30 zł brutto tym samym przedłużyłam ważność konta o 30 dni.
Liczę, że moja decyzja spotka się z Pana zadowoleniem."
 #1119555  autor: darekka
 30 lip 2021, 14:12
I u mnie na 2 numerach dodali po 25 zeta+30dni bez żadnego spinania się (tylko po samej reklamacji).

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1119612  autor: darekka
 02 sie 2021, 11:46
Na pierwszym numerze od wczoraj usługi nie mogę reaktywować(brak reakcji na sms aktywacyjny, a na ponowne zwrotne info, że już zapisany jestem do promki...niby 3doby mają ale brak aktywacji w 5minut to wróżba, że samo sie nie odpali-zgłoszenie poszło), a na drugim dziś wygląda, że opłaty nie pobrało za kolejny dzień(aktywacja 5 lipca więc jeszcze czas do 30dni jest). Słowem znowu cuda.


EDYCJA 12:25: własnie ogarnęli problem z aktywacja usługi od wczoraj-500GB jest więc usuga się aktywowała

czekam jeszcze na obudzenie z letargu drugiego numeru na, którym nie pobrało dzis opłatty(zgł.techniczne też zrobione)

P.S. tuż przed 15:50 i drugi numer obudzili do pobrania opłaty więc problem ogarnięty w ciągu paru godzin na obu numerach :D

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1119637  autor: zoltan666
 02 sie 2021, 22:32
Trzeba chyba codziennie ich sprawdzać, czy pobrali złotówkę, bo widzę, że u mnie też dziś brak pobrania i doładowania. Mam nadzieję, że w nocy jednak pobiorą co trzeba i nie trzeba będzie nic reklamować.
 #1119651  autor: babcia77
 03 sie 2021, 09:37
Chyba wczoraj mieli jakiś fakap. Bo sprawdzałem dziś ilość kasy na koncie i mi się nie zgadza. Zerknąłem w billing - akurat MiBOA przez chwilę działało więc zrobiłem zrzut do PDF. ;-) A w blillingu takie coś:
2021.08.02 06:54 Internet 87,70 MB 10,24 zł
Usługa włączona 26 lipca, aktywna, opłacona, kasa na koncie jak widać była.
Będę dzwonił na infolinię o zwrot.
Tego samego dnia pobrało też jak co dzień o 9:53 1 PLN i przyznało pakiet. Godzinę później niż o 8:53 z obecnego cyklu. Dziś znów o 8:53.
@darekka - pewnie dostałem rykoszetem tego co i Ty.
No i na koniec pójdzie reklamacja bo usługa znów fika.
 #1119653  autor: babcia77
 03 sie 2021, 09:57
Druga awaria w ciągu 2 tygodni. W moim przypadku w obu pobrali niesłusznie 25,64 PLN. Czyli kasa na prawie miesiąc za usługę. Czemu mam to T-M podarować? To nie użeranie się tylko egzekwowanie tego co mi się należy. A rekompensata dodatkowo się należy za to że usługa nie działa tak jak to zapisano w regulaminie.
 #1119657  autor: iphoneski
 03 sie 2021, 11:53
To, że się należy to jedno, a to ile wy już tych reklamacji złożyliście, ile razy coś wam źle naliczyli to druga sprawa. Ja już dawno bym sobie odpuścił i kupił inny internet gdyby tak miało to u mnie działać. Oferta cenowo wybitnie atrakcyjna, ale jak widać zawsze jest coś za coś.
 #1119666  autor: babcia77
 03 sie 2021, 13:24
Reklamacja to sprawa wtórna do zgłoszenia serwisowego a to robi się telefonicznie - ja np. dzwonię zwykle z podróży autem.
Do reklmację mam 2 szablony - zmieniam w nich datę, numer zgłoszenia i krótki opis. 2-3 zdania.
To że pada mnie - przyzwyczaiłem się. ;-) Nie ma innej usługi która by za niewielkie pieniądze dawała no limit.
Ja mam np. potrzebę co kilka/kilkanaście dni gdy jestem poza domem wysłać wysłać 200 - 400 GB danych. I nie ma konkurencyjnej usługi która by to mi umożliwiła za takie pieniądze.
 #1119667  autor: babciagienia1p
 03 sie 2021, 13:29
@iphoneski
Według mnie, ruch należy do operatora.
Jeśli nadal utrzymuje ofertę, powinien doprowadzić ją do stanu używania bez problemów, albo zakończyć zabawę, skoro tego nie ogarnia. Dopóki oferta jest w grze, użytkownicy mają prawo z niej korzystać, choćby ze względów testowych mimo, że smród się za nią ciągnie od Tatr do Bałtyku.
Poza tym z innych wpisów można domyślić się, że koledzy używają innych kart oraz ofert u innych operatorów.
 #1119672  autor: darekka
 03 sie 2021, 14:26
Co do znikającej kasy w sytuacji zawieszki/padu usługi to jest jasne, że za neta lub poł.sms,mms. Zabezpieczeniem przed wygoleniem konta jest i u mnie działa elegancko na wszystkich 4 numerach usługa "Frii internet/Dniuwka internetu" blokująca net po 50MB(za 0zł lub 0,28zł w HEYAH) i w żaden sposób nie skutkująca negatywnie w działanie naszej usługi. Kto może powinien ją aktywować aby się nie zdziwić znikaniem kasy.
Usługi nie mają opcji zamknąć, bo jej Regulamin nie zawiera takiej możliwości i chcą czy nie chcą musza ją dla nas utrzymywać(dla 49 simek choć ponoć Orange utrzymuje starą oferte z czasdów IDEI dla bodaj 6 posiadaczy). Oczywiście wolałbym aby wszystko śmigało bez najmniejszych problemów ale za te śmieszne 30zł. nie ma i nie będzie konkurencyjnej oferty, bo np. od wczoraj zmuszony byłem przetransferować ponad 393GB i to wszystko za 2zł.

Druga sprawa, że usługa od dłuższego czasu działa prawidłowo, a sporadyczne jej zawieszki są ogarniane w kilka godzin o ile się zgłosi zauważony problem np.brak pobrania opłaty. Sam to na 2 numerach przetestowale(wcześniejszy wpis) i naprawa trwała kilka godzin-nie wystąpił żaden negatywny jej skutek w postaci blokady neta, braku pakietów "wirtualnych złotówek", bo usterkę usunięto jeszcze przed resetem posiadanych pakietów.

Usługę mają ludzie znający jej zalety(nolimit +500GB za 1zł.) i ewentualne drobne wady(jakieś sporadyczne zawieszki), którzy kalkulując koszt/zysk uznali, że ma to sens.. Do tego dochodzą ewentualne benefity za problemy(wystepują od dłuższego czasu wręcz sporadycznie), które rekompensują ewentualne i sporadyczne usterki.

Kto stracił cierpliwość/zapomniał o simce ten już dawno używa czeoś innego za odpowiednio większe pieniądze.

P.S. dla mnie ta oferta jest podstawowym dostepem do internetu(w routerze), a w rodzinie służy jako oferta podstawowa w telefonach służących w razie potrzeby jako hotspot do internetu dla innych sprzętów.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1119678  autor: iphoneski
 03 sie 2021, 16:17
Jakoś wycofać mogą na pewno - Orange też musiał jakoś usunąć klientów analogowego Centertela gdy nie przedłużyli rezerwacji na pasmo. A klienci się nie dawali w żaden sposób ruszyć, bo ta technologia podobno świetnie działała na morzu.
 #1119680  autor: babcia77
 03 sie 2021, 18:02
Dzień Dobry Panie Majorze! ;-)
A dziś na 100% jestem pewny że T-M czyta forum. :-)
4 minuty po opisaniu tu problemu założono zgłoszenie serwisowe i je rozwiązano. Dostałem SMS-a o zamknięciu zgłoszenia którego nie zgłaszałem. A konsultant wpierw mi próbował ściemniać że do nich dzwoniłem a potem zmienił narrację na to że oni sami tak o mnie dbają. ;-)
 #1119683  autor: darekka
 03 sie 2021, 21:11
Jakoś mnie to nie zaskoczyło zwłaszcza, że już dawno sugerowałem fakt obserwacji tego wątku przez operatora(wielokrotnie w rozmowach z BOA informowałem ich o fakcie zrzeszenia ponad połowy simek w naszym forum i o wymianie spostrzeżeń co do oferty i jej problemów) i wyciągania z treści wniosków.
Skoro to czytują i wielokrotnie już poznali nasze opinie, że usługi nie damy uwalić- wygląda, że zaczną dbać o nas i naszą ofertę aby uniknąć naszej upierdliwości i kosztów z tym związanych. :D

Widać ,że mamy siłę przebicia w co wielu wątpiło.

Zapewne już operator połączył konkretne simki z naszymi nickami forumowymi po zbieżności wpis/zgłoszenie w BOA. Tez pozdrawiam naszego czytelnika(może i forumowicza) i liczę na skuteczne przeciwdziałanie potencjalnym problemom w naszej ofercie-jeszcze przed naszymi zgłoszeniami u operatora.
Ostatnio zmieniony 03 sie 2021, 21:22 przez darekka, łącznie zmieniany 1 raz.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1119685  autor: darekka
 03 sie 2021, 21:24
I tak sam z dobroci serca popierniczył zrobić dobrze jakiemuś forumowiczowi...eche-pewnie maja dość naszego pierniczenia . Musiałby przypadeczkiem mieć dostęp do bazy simek z naszą usługą, kochać swoja pracę, umieć połączyć konkretny problem z simką, a tego byle kto nie zrobi, bo sami wiecie, że byle konsul to mało co może. Za dużo zbiegów okoliczności aby było to przypadkowe... oczywiście są pewnie osoby od operatora z pasja i czytające nasze forum.

Tak czy inaczej liczę na to, że usługę ogarna na tip top, bo wiem, że moga to zrobić o czym świadczyć może bodaj rok(po zwiększeniu pakietu z 50GB na 500GB) w czasie, któego wsio śmigało elegancko. Problemy się pojawiły dopiero jak zaczęli dłubać przy systemach...wprowadzając ulepszenia dla innych ofert.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1119693  autor: saximel
 03 sie 2021, 23:24
Ostatnimi czasy mialem problemy z usluga 29.06, 18.07 oraz wczoraj. Kilka razy trafiałem na konsultantkę, ktora bez problemu przydzielala mi gigabajty tymczasowe. Mowila cos ze jakies moje zgloszenie jest nie jest do konca rozwiazane, oraz ze 'przekaze gorze' zeby to naprawili. Dzisiaj mi napisali smsem ze problem zostal rozwiazany oraz dzialanie oferty zostalo poprawione (o poprawie oferty nigdy mi nie pisali), wiec moze problemy sie nie dlugo skoncza
 #1119696  autor: darekka
 04 sie 2021, 07:13
Na moje 2 zgłoszenia (1 brak aktywacji usługi w kilka minut-wiadomo do 72 godzin mają czas ale zgłosiłem, bo samo by nie zaskoczyło skoro po 5minutach nie aktywowała sie usługa i 2 brak pobrania opłaty dobowej zgłosiłem jeszcze przed wyzerowaniem pakietów-oba w ten sam dzień) usługę ogarnięto w kilka godzin oraz przesłano smsy z info "Dzień dobry. Zgłoszony problem został rozwiązany.Warunki oferty zostały poprawione. Pozdrawiamy Zespół Obsługi Zgłoszeń Technicznych". Kiedyś czyli np.21lipca komunikat zwrotny brzmiał : "Dzień dobry. Zgłoszony problem został rozwiązany.Przepraszamy za niedogodności. Pozdrawiamy Zespół Obsługi Zgłoszeń Technicznych" Czy to ma jakieś znaczenie czy też t po prostu kosmetyczna zmiana komunikatu zwrotnego kto wie. Istotne aby usługa odzyskała stabilność, która mieliśmy około roku.

Co do dodawania pakietów na czas usterek to zbytnio z tym problemów nie ma o ile nie trafi się na kogoś "ja nie panimaju", bo wtedy samo dogadanie bywa utrudnione, a gdzie tam jeszcze wytłumaczyć, że to nie jest to samo co "Bez limitu za 1zł. dziennie"(wielu konsuli nadal zrównuje naszą ofertę z tą ale nie dziwi mnie to, bo nas jest coś koło 49simek więc to zrozumiałe.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1119697  autor: babcia77
 04 sie 2021, 07:49
Jeszcze jedno: kasę niesłusznie pobraną też oddali sami zanim zadzwoniłem na infolinię. Tak w okolicach tego zgłoszenia co go nie robiłem.
Była awaria, po niej sprawdzili wszystkie nasze karty i naprawili sami to co było nie tak - to moje przypuszczenie.

Mam rację Panie Majorze? ;-)
  • Strona 179 z 202
  • 1
  • 177
  • 178
  • 179
  • 180
  • 181
  • 202
  • 1
  • 177
  • 178
  • 179
  • 180
  • 181
  • 202