DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 63 z 123
  • 1
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 123
 #1119376  autor: Karlos20
 25 lip 2021, 12:26
Będziecie czekać dłużej, niż 3 dni. Znajomy czeka już 10 dni na ogarniecie tematu, w tym czasie plan się odnowił z pełną ceną.
Cóż, możliwe, że Orange celowo nie podłączał rabatów, pomimo, iż The Insiders wydłużył czas dołączenia do kampanii, a sam Orange też ma określoną datę na podpięcie rabatu w swoim regulaminie. Oni będą odbijać piłeczkę do Orange, a Orange do Insiders.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1119379  autor: iphoneski
 25 lip 2021, 12:34
Jeśli nie rozwiążą w ciągu 3 dni pójdzie reklamacja a co z nią zrobią to już mi lata - racja jest po mojej stronie, więc albo mogą rozwiązać i naprawić albo nie robić nic i po 30 dni reklamacja bez rozpatrzenia zostaje uznana na korzyść z automatu. Nie umrę z głodu od tego 80 zł, mogę poczekać spokojnie. Miałem już tak w H 01 - czekałem długo, forsę oddali i jeszcze 4 miesiące darmowego dostępu wyszło :)
I może to jest taki ich sposób - na zgłoszenie reklamacji jest 14 dni. Ktoś będzie czekał na rozwiązanie zgłoszenia, czas mu minie i ma po zwrocie ;)
 #1119381  autor: Karlos20
 25 lip 2021, 12:41
Na czacie nieźle tam urlopują :D
Swoją drogą można skorzystać z ich "błędu", bo można kumulować ważność passów jednorazowych i nabijać takie ważności (na kilka lat), jak w OFNK przy bonusach z doładowań. To na osłodę :twisted:

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1119382  autor: iphoneski
 25 lip 2021, 12:46
A to jest błąd? Może oni o tym wiedzą i im to nie robi, ostatecznie jest to łańcuch, który powstrzymuje takich spryciarzy przed zmianą operatora, No bo przecież szkoda stracić. Na tej samej zasadzie działały kiedyś promocje z dodatkowymi złotówkami na konto główne po doładowaniu.
 #1119383  autor: Karlos20
 25 lip 2021, 12:53
Regulamin "pozwala" na kumulacje ważności, więc to sprytne działanie. Wyszło w OFNK, wyjdzie i we Flexie i pozwoli podważyć dawanie tych pasów w opcji płatnej w abonamentach.
Przynęta zastawiona i rybki zostały złapane. Przyznam, sam zostanę przez to we Flexie na dłużej.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1119393  autor: iphoneski
 25 lip 2021, 21:29
Dla odmiany mi na tych passach nie zależy, nawet tych wakacyjnych promocji nie aktywowałem. Mnie z kolei trzyma dodatkowa karta w mobilnym routerze i eSIM w smartfonie. No i może jeszcze fajna rozpiska zużycia danych w apce - zrobiłem sobie tabelkę na kompie i co miesiąc w kolumnach wrzucam dane ile poszło na muzykę, video itd.. Jak kiedyś zechce mi się usiąść zrobię sobie formuły w jakim miesiącu zużyłem najwięcej, na co ile i kiedy i takie tam statystyczne zabawy zdziwaczałego człowieka ;)
 #1119461  autor: mars28
 27 lip 2021, 20:23
Przeniosłem numer do Flex, aktywowałem promkę 3 m-ce za 1 zł. Czy jak przeniosę drugi numer do Flex i będę go chciał dodać od razu do grupy rodzinnej to będę mógł na tym drugim numerze też skorzystać z tej promki za przeniesienie numeru?
 #1119478  autor: Karlos20
 28 lip 2021, 08:16
Nie "raczej", a na 100%. Promocje dla nowych dotyczą wyłącznie pierwszego numeru telefonu, zarejestrowanego na jeden PESEL.
Każdy kolejny, albo numer, który już był kiedyś we Flexie, zapłaci pełną kwotę planu. Jeśli ktoś chce przetestować Flexa z więcej, niż 1 numerem telefonu, bądź jako karta tymczasowa, nadal może testować ofertę przez 14 dni z gwarancją zwrotu 100% kasy na kartę płatniczą, przy rezygnacji z Flexa i numeru telefonu w ciągu tego okresu.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1119494  autor: iphoneski
 28 lip 2021, 15:51
Reklamacja czy zgłoszenie z numerkiem?
U mnie właśnie poszło kolejne, bo w zasięgu 5G znowu nie mam 5G. I oczywiście moja wina, bo iPhone nie kupiony u nich, co w przypadku iPhone nie ma znaczenia, no ale wiadomo zlewka klienta.
 #1119496  autor: f0ku5
 28 lip 2021, 16:08
Nie wiem nawet co to było, żadnego numeru zgłoszenia nie dostałem. Po prostu zgłosiłem problem.
Kwestii iPhone'a i 5G już nawet nie skomentuje. Konsultanci Flexa biją wszystkich innych na głowę.
 #1119497  autor: iphoneski
 28 lip 2021, 16:19
Czyli zgłoszenie, bo reklamacja musi mieć odpowiednią formę.
No ja coś nie mam szczęścia do nich - już kiedyś miałem ten problem, uznali że nie działało z ich winy, ale potem zmniejszyłem plan i teraz zabawa od początku.
 #1119501  autor: f0ku5
 28 lip 2021, 18:41
Uwierz mi, że doskonale Cię rozumiem ;) Jestem we Flexie od początku (pomimo wszystko...) i zgłaszałem już niezliczoną ilość błędów. Ci ludzie na chacie w większości nie rozumieją co się do nich piszę.
 #1119506  autor: iphoneski
 28 lip 2021, 20:40
f0ku5 pisze:
28 lip 2021, 18:41
Ci ludzie na chacie w większości nie rozumieją co się do nich piszę.
Dziś jeden dla odmiany spróbował zabłysnąć. Według niego 5G mi nie działa, bo w iPhone nie działa na Dual SIM. Szkoda tylko, że działa jakoś od marca po aktualizacji systemu, która to wprowadziła ;)
Uświadomiłem pana oczywiście, teraz może będzie troszkę mądrzejszy.
  • Strona 63 z 123
  • 1
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 123
  • 1
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 123