DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonów komórkowych marki BlackBerry oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonów komórkowych marki BlackBerry oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.

Moderator: Moderatorzy

 #699270  autor: roger22
 18 lut 2014, 16:55
Witam,
Kupiłem telefon BB bold 9900, wymarzony, używany w komisie we Wrocławiu z gwarancją 3 miesiące. Po 2 dniach użytkowania telefon sam mi się wyłączał podczas rozmów. Metodą prób i błędów potrafiłem 3-krotnie po odebraniu połączenia, obracając nim wywołać wyłączenie poprzedzone zapaleniem się czerwonej lampki i automatyczne włączenie i pojawienie się logo BB i paska ładowanie. Telefon odesłałem, Panowie go pare dni testowali, niby po 100 połączeń dziennie i ani razu sam się nie wyłączył. Odesłali mi go spowrotem obciążając kosztami przesyłki. Przy pierwszym połączeniu postanowiłem poobracać nim i znów się wyłączył.
Zadzwoniłem do nich i powiedziałęm że chce zwrotu kosztów i pieniędzy za telefon, koleś stwierdził że nie odda bo mu telefon odesłałem w złym stanie(kłamstwo). Pytanie do Was, czy może być to spowodowane wadliwą baterią? bo gdzieś to wyczytałem. Nie chce się z typami użerać, widać nie są to zawodowcy, tylko szukający idioty naciągacze. Czy jest to może błachostka z która sam se poradzę. Proszę o szybkie odpowiedzi.