DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonów komórkowych marki BlackBerry oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonów komórkowych marki BlackBerry oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.

Moderator: Moderatorzy

 #683507  autor: DaroDWa
 17 gru 2013, 09:56
Orientuje się ktoś, czy istnieje jakaś aplikacja z informacjami o sieci dla Z10? Odpowiednik Netmonitora dla Androida. I druga sprawa, co zrobić, by telefon wyświetlał informacje z jakiej sieci aktualnie korzysta (Play) - macierzysta, czy roaming, bo aktualnie nie ma nawet symbolu, czy choćby literki R, gdy przełączy się na obcą sieć.

 #683573  autor: ukefake
 17 gru 2013, 15:11
co do wskaźnika sieci macierzystej i roamingu to na androida jest od tego aplikacja phono. Być może jej twórca przeportował ją na bb10. poza tym dobrym źródłem wiedzy o bb jest bbnews i tamtejsze forum.

 #699871  autor: DaroDWa
 20 lut 2014, 14:22
Dobra, odpowiem sobie sam, bo być może kogoś to zainteresuje - a przy okazji można zakończyć wątek. Po oficjalnej aktualizacji oprogramowania zarówno wspomniany przeze mnie NetMonitor, jak i polecony przez ukefake program phono działają (choć nie podają wszystkich informacji), jednak ze względu na to, że system Blackberry nie obsługuje widżetów w ten sposób jak Android to prezentacja informacji jest dość ograniczona. Wszystko ląduje w hubie, a nie na pulpicie głównym , którego tutaj po prostu nie ma. Zadałem pytanie na wspomnianym forum bb o roaming, ale pozostało bez odpowiedzi, więc nie wiem dlaczego tak się dzieje - trudno przyzwyczaiłem się.

 #710548  autor: bwoytas
 15 kwie 2014, 22:52
mam pytanie koledzy na temat mobilnego punktu dostepy w bb z10 lub q10. Czy ta opcja w sieci PLAY działa tylko w 3g LTE czy we wszystkoch zakresach. Odrazu wyjasniam skąd to pytanie. Korzystam z Blackberry 9900 w PLAY i w tym modelu MPD działa tylko w 3G. Podobno w BB 10 nie ma już tego problemu. Zamierzam przesiąść sie na q10 ale przed wydaniem 1300 zł chciałbym byc pewien a nawet w BOK PLAY nie są w stanie mi tego zagwarantować. Prosze o pomoc

pozdrawiam
Bwoytas.

 #712199  autor: DaroDWa
 23 kwie 2014, 09:28
Nieczęsto korzystam z punktu dostępu, ale u mnie poszło na wszystkich technologiach, z tym, że niestety 2g w Play przynajmniej w moim wypadku działa na tyle wolno, że można zwątpić.