DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonów komórkowych marki Sagem oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonów komórkowych marki Sagem oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.

Moderator: Moderatorzy

 #289495  autor: Cineq
 22 wrz 2008, 19:51
Mam mały i problem z moim telefonem .Kupiłem go jakieś 4 miesiące temu początkowo chodził dobrze ale gdzieś od miesiąca telefon zaczął się rozładowywać po 8 -10 godzinach .Wysłałem go do serwisu to niby porobili tam testy baterii ,zmienili oprogramowanie i bateria według nich jest ok . Po przywiezieniu z serwisu za 1 razem bateria wytrzymała ok 3 dni ale potem znów się pojawił problem szybkiego rozładowywania baterii ,w czym może tkwić przyczyna ? .Po przywiezieniu z serwisu wysłałem sobie tylko na telefon dzwonki które miałem wczesniej ale skasowało je przeinstalowanie opragramowania , z serwisu dali mi nawet ustawienia telefonu co wył/wł zeby telefon dłuzej był naładowany ,poustawiałem to i nadal nic. Dziś wysłałem do sklepu gdzie kupowałem Agito.pl zapytanie czy mozliwa jest wymiana tel lub zwrot kasy ( na to drugie raczej nie ma co liczyć . W sumie serwis powinien wymienić baterie albo wysłac druga w celu sprawdzenia ,niestety nie zrobili tego, telefon jest jeszcze na gwarancji ,ja nie bede kupował baterii na własną rekę skoro moga mi wymienić za darmo . Jeśli macie jakieś sugestie na ten temat piszcie ,z góry dzieki za każdy pomysł na rozwiązanie problemu .

 #289551  autor: Alumix
 23 wrz 2008, 01:16
a czy bateria przed tym przedwczesnym rozładowywaniem nie zaliczył przypadkiem jakiegoś upadku? Wiem że w sagemach jeśli niefortunnie upadną bateria szybko traci na wartości miałem tak z my501x i my411x w obu trzymała koło 4-5 dni a po upadkach było kiepsko z ledwością 2 przy przeciętnym użytkowaniu ok 10 godz...

[ Dodano: 2008-09-23, 01:18 ]
co do tej gwarancji to nie wiem jak w takim sklepie internetowym ale znajomemu w sagemie my411x gdy bateria trzymała zaledwie dzień to wymienili na nową i było wszystko ok Pozdrawiam

Alumix

 #289602  autor: Cineq
 23 wrz 2008, 14:19
Raczej nie upadł mi ,no może raz niegrożnie , ale ja podejrzewam że to coś innego może zasięg . Dostałem właśnie odpowiedz z Agito.pl ze mam sie znó skontaktować z serwisem, wyśle im to jeszcze raz ,jak stwierdzą ze nie da się naprawić może wymienia albo kasę oddadzą .

 #289604  autor: kowcio
 23 wrz 2008, 14:27
Cineq, a jaki masz zasięg? Możliwe. Ale nie jest to realne, żeby bateria wytrzymała 8-10 godzin poprzez zasięg :roll:

 #289663  autor: Cineq
 23 wrz 2008, 18:53
Kowcio to zależy raz dobry raz słaby .Parę razy nawet pojawił mi się komunikat - usługa ograniczona. Mam drugi telefon motka c115 z uszkodzoną anteną ,ale jakoś dobzre słyszę rozmówców, czasami trzeszczy w telefonie i muszę się przemieścić do innego pokoju ale ogólnie jak by nie uszkodzona antena miałbym ten telefon cały czas i nie kupował bym Sagema.
Teraz mi tylko zalezy żeby serwis uznał że nie może naprawić telefonu i Agito oddało mi kasę ,wtedy pokombinuje coś ,już mam nawet upatrzony telefon ,może sieć zmienie .

 #289671  autor: kowcio
 23 wrz 2008, 19:15
Cineq, a ktoś jeszcze w domu ma telefon w sieci Orange? Jak wygląda sprawa z zasięgiem? też tak skacze? Być może coś w telefonie z anteną jest. Aż wierzyć mi się nie chce, że motka z uszkodzoną anteną "jakoś" działała, a nowy telefon z niby dobrą anteną ma problemy... :roll:

 #289675  autor: Cineq
 23 wrz 2008, 19:24
Tak ,moja mama ma motorole c385 i nie narzeka na zasięg ,choć czasem jak rozmawia przechodzi do kuchni gdzie jest najlepszy zasięg.Pisze jak jest no może 10 godzin przesadziłem ale napewno dnia nie wytrzymuje,a ciagłe codzienne ładowanie telefonu mnie wkurzyło i chce coś z tym zrobić.

Na to wygląda że coś w tym Sagemie jest nie tak .może druga wizyta w serwisie coś wyjaśni.

 #289679  autor: kowcio
 23 wrz 2008, 19:32
Cineq pisze:Na to wygląda że coś w tym Sagemie jest nie tak
Też tak sądzę.
Cineq pisze:może druga wizyta w serwisie coś wyjaśni.
Powiedz im, że telefon wiecznie gubi zasięg i bateria po kilku godzinach się wyładowuje. I jesteś pewny, że to wina telefonu (zasięg), a nie Operatora (Orange). Niech naprawią, lub wymienią Ci telefon.. A jak nie, niech oddadzą kasę i kupisz sobie jakiś inny nowy telefon...

 #289680  autor: Cineq
 23 wrz 2008, 19:38
Dzięki ,tak zrobie ,jutro ma kurier wpaść po paczkę ,napisze szczegółowo co jest nie tak .
Ostatnio zmieniony 23 wrz 2008, 23:09 przez Cineq, łącznie zmieniany 1 raz.