DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonów komórkowych marki Sagem oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonów komórkowych marki Sagem oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
 #285433  autor: slawek
 28 sie 2008, 13:31
Witam. Dostałem wczoraj ten telefon, wkładam baterię - nic się nie dzieje, podłączam ładowarkę - nic, czekam godzinę - nic. Ładowałem go przez noc, nadal żadnych oznak życia. Zasilacz w ogóle się nie grzeje, nie piszczy - tak samo bateria. Czy już tylko gwarancja mi pozostała?

 #285634  autor: kamil1221
 29 sie 2008, 09:53
Raczej tak, chyba że masz jeszcz możliwość sprawdzenia na innej ładowarce.

 #285641  autor: slawek
 29 sie 2008, 10:57
Nikt z moich znajomych Sagema nie ma, wszyscy tylko z tych Noki i Sony Ericssonów korzystają. Że skusiły mnie niskie ceny tego chińskiego badziewia pakowanego w EU.

 #285642  autor: vinc
 29 sie 2008, 11:00
slawek przejdź się do jakiegoś komisu by sprawdzili ten telefon pod ładowarką, albo nawet do salonu jakiegoś operatora. Powinni Ci pomóc bez opłaty :wink:

Obrazek

 #285667  autor: kamil1221
 29 sie 2008, 12:53
Salon nie ma obowiązku pomagać w sprawie telefonów nie zakupionych w salonie :D

A do tego gdzie jeszcze sagemy sprzedają... czasem w orange :P

 #285739  autor: slawek
 29 sie 2008, 20:00
W autoryzowanym serwisie sprawdzili moją baterię w innym telefonie, była sprawna i naładowana. Czyli zepsuty musi być sam telefon. Wzieli go więc na gwarancje, ciekawe tylko kiedy go naprawią.

 #312164  autor: emerytek
 22 sty 2009, 15:23
NO to znaczy że nie tylko ja miałem ten problem. Kupiłem nówkę i nie zareagował na włożenie karty SIM .Po włączeniu cały czas świeciło się tylko logo i nie dało się wyłączyć. Trzeba było wyjąć baterię. Dostałem nowy jak się wróciłem do sklepu.Ten na razie działa.