DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonów komórkowych marki Sagem oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonów komórkowych marki Sagem oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.

Moderator: Moderatorzy

 #12897  autor: ppvv
 23 sie 2005, 09:26
instrukcja s 63 logo operatora pisze:To menu umozliwia wyswietlanie logo operatora na ekranie glównym (zaleznie od modelu).

niestety ja tez nie mam tej opcji :(
Ostatnio zmieniony 23 sie 2005, 11:39 przez ppvv, łącznie zmieniany 1 raz.

 #12922  autor: zgreev
 23 sie 2005, 10:52
instrukcja s 63 logo operatora pisze:[..] zalerznie [..]
ppvv pisze:[..] terz [..]
wiem ze nie powinienem narzekac, ale to juz chyba troche przegiecie ;/

 #12933  autor: ppvv
 23 sie 2005, 11:40
sorry :oops:
 #14466  autor: marlon1987
 29 sie 2005, 13:43
Jesli sie chcecie pozbyc logo Ideii, Ery itp. Zainstalujcie sobie programik
Telemem plus, zarabista zabawka, pozwala na edycje praktycznie wszystkich funkcji sagemow:)

A znajdziecie go tutaj:
Kod: Zaznacz cały
http://www.klubin.hrleon.com/gsm/programy.php

Przeszukajcie ta stronke, znajdziecie tam opis jak zmienic to przeklete logo i po chwili: Idea-papa :-D

 #14605  autor: Th0mas
 29 sie 2005, 19:45
A działa z MY X-7? Na tamtej stronie jest tylko napisane, że z 5 i 6.

 #14611  autor: Irek
 29 sie 2005, 19:51
Zainstalowałem, ale z racji tego, że nie mam kabla próbowałem emulatora ir2com. Niestety z jakiegoś powodu nie widzi mi tela!

"And one more thing..."

 #14743  autor: marlon1987
 30 sie 2005, 08:37
hehe, mam x-7 i dziala, sprawdzilem juz dawno, teraz zamiast cholernego loga Ideii mam UP THE IRONS.
A propos logo mozna skasowac albo wstawic wlasne :!:
Co do tej irdy to raczej nie bedzie dzialac, bo program jest napisany tylko do komunikacji przez kabel :( i nie wiem czy emulacja cokolwiek pomoze, w razie czego sprawdz inne progsy do zmiany IRDY w USb dostepne na tej stronce

A jesli ktos chce miec wreszcie w x-7 licznik znakow w esach to na stronce znajdzie rowniez opis jak go wlaczyc :!: :!: :!:

 #14914  autor: Th0mas
 31 sie 2005, 10:28
marlon1987 pisze: A jesli ktos chce miec wreszcie w x-7 licznik znakow w esach to na stronce znajdzie rowniez opis jak go wlaczyc :!: :!: :!:
Nie mogę znaleźć tego opisu. Możesz dać bezpośredniego linka?

 #15147  autor: marlon1987
 01 wrz 2005, 12:00
Najpierw sciagnij i zaistaluj TelMemPlus z tej stronki a pozniej zrób to co masz tu podane:

"Licznik znaków pisanych w SMS

Aby włączyć licznik znaków pisanych w SMS'ach w SAGEMACH trzeba użyć najlepiej softu "Telmemplus"
- Opcje/Tickbokx/Edit EEPROM fields - i wyedytować pole: 16138
- zmienic wpis w tym polu na: 42 00 i zapisać "Rewrite"
- wyłączyć i włązyć telefon - opcja sprawdzona na X5m - v65 - x7"

Powinno dzialac(mi na x-7 znacznie ulatwilo to zycie :) )
Enjoy

UP THE IRONS !!!

"Welcome to my Planet Hell..."

"An Ocean soul, a lonely soul..."