DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki LG oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki LG oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.

Moderator: Moderatorzy

 #854705  autor: gucio6
 06 mar 2016, 20:15
witam. mam pytanie. Otóż mojego G2 kupiłem 13.03.2014 nówkę jednak nie cały rok pózniej tj. 18.02.2015 roku pojawiła się w górnym lewym rogu żółtawa plamka i wymienili mi cały front na nowo. Pech chciał że 2 miesiące pózniej upadł mi telefon i z mojej winy uszkodziłem ekran, i 24.04.2015 wymienili mi ponownie ekran jednak już jak wiadomo odpłatnie (zapłaciłem ponad 470zł) no i teraz sytuacja aktualna, kilka dni temu pojawiła się nieszczęsna żółta plamka w tym samym miejscu mam jeszcze 7 dni gwarancji hehe, jutro będę chciał go reklamować. I teraz moje pytanie, czy serwis może jakoś podważyć to że zostało kilka dni gwarancji?? Czy mogę żądać wymiany na nowy telefon? Dziwne że miałem zamontowany już wyświatlacz po tzw poprawkach gdzie ta plamka nie powinna się pojawiać (tak czytałem w internecie). Czy jest możliwość że telefon ma jakąś inną dodatkową wadę która uszkadza wyświetlacz po nie całym roku??
 #854714  autor: DerTolleMajor
 06 mar 2016, 20:57
Przy okazji zapoznaj się z warunkami udzielonej gwarancji, względnie z przepisami Kodeksu cywilnego dotyczącymi rękojmi. Wtedy będziesz wiedział, czego możesz żądać.

c35i; c45i; 3310; 6310i; t610; v360; gx17; k600i; n73; p1i; i900 omnia; c905; hero; v3; 9700; e52; 9780; 9800; F480; Nexus 4; One (M7); Moto G; iPhone SE; Xcover 3; s7; J5 2017; S9 Plus; Iphone XS; A40 ---> Iphone 14 Pro + A53 + 9900