Strona 1 z 1
[KE970] Rozbity wyświetlacz a gwarancja
Post:15 sty 2010, 16:39
autor: Vieslav
Takie szczęście to tylko ja mogę mieć: telefon miał dzisiaj iść do serwisu (przynajmniej takie było założenie) z powodu ciągłego wyłączania się. Rano dałem go pewnej osobie. Osoba ta włożyła telefon do kieszeni płaszcza, 5 minut jechała do pracy a po wyjęciu telefonu z kieszeni zobaczyła cuda na kiju: rozbity wyświetlacz. Najlepsze jest to, że w kieszeni nic nie było, jakiekolwiek inne uszkodzenia mechaniczne też odpadają, po prostu pękł (jakby to miało znaczenie, to było rano -15 stopni, ale ten telefon przeżył już prawie -30 i nic mu nie było). Teraz pytanie: co z tym zrobić? Jeśli odeślę na gwarancji to pewnie ją anulują? Został jeszcze rok i troszkę szkoda. Mam możliwość wymiany tej części slidera od innego telefonu, ale pewnie również gwarancja zostanie anulowana (ingerencja w telefon)?
Jeszcze jedno: jak LG realizuje naprawy gwarancyjne? Na stronie internetowej niewiele jest na ten temat napisane. Nie mogę zlecić naprawy online; wciskam zlecenie naprawy, wybieram produkt, loguje się (wcześniej zarejestrowałem "mój produkt"), pojawia mi się strona z modelem telefonu, numerem seryjnym i nie wiem co dalej.
Post:15 sty 2010, 16:45
autor: kowcio
Idź do serwisu, a nie zakładaj tutaj tematów- przecież to logiczne, niczym nie ryzykujesz a tylko możesz zyskać- albo Ci naprawią, albo nie i anulują gwarancję, której i tak później nie będziesz miał jak samodzielnie wymienisz LCD.
Ja Ci powiem tak- coraz częściej udaje się załatwić takie rzeczy w ramach gwarancji. Jak pisałem w innym temacie, jakiś czas temu koleżanka oddała na gwarancję SE K510i z rozbitym wyświetlaczem i pękniętą obudową- wymienili LCD i przedni panel obudowy
Próbuj. Być może to przez różnicę temperatur rozlał się wyświetlacz.
Post:15 sty 2010, 17:13
autor: Vieslav
Nie pójdę do serwisu, bo w najbliższy mam 250km od mojego miasta w Warszawie. Głownie chodziło mi o to, w jaki sposób mam tą naprawę zrealizować? Przez www nie mogę zlecić, nie wiem, gdzie jest taka opcja (jak napisałem wyżej, nigdzie nie można tego znaleźć).
Post:15 sty 2010, 17:26
autor: kowcio
Vieslav, a gdzie kupiłeś ten telefon? Allegro.pl? On pochodzi od operatora?
Jeśli w sklepie bądź u operatora to oddaj go do sklepu/salonu, a jak na allegro.pl był kupiony i sprzedawca nabył telefon w jakimś innym miejscu, to pozostaje wysyłka telefonu do seriwsu LG.
Natomiast jak telefon był kupiony np. w Warszawie w salonie Orange czy Media Markt, to u siebie w mieście spokojnie możesz iść do Orange/Media Marktu i oddać na serwisy.
Post:15 sty 2010, 17:34
autor: Vieslav
Kupiłem do na allegro. Nie dowiedziałem się od osoby sprzedającej skąd pochodził, ale na paragonie jak i pieczątce na karcie gwarancyjnej widnieje adres jakiegoś sklepu z Krakowa i cena 410zł, więc od operatora raczej on nie jest, choć przy włączaniu i wyłączaniu widać logo Ery, a w menu jest opcja Blueconnect. Jeszcze jedno: czy gdyby okazało się, że zrobią na gwarancji to czy przypadkiem nie założą mi simlocka tak jak na Motorole K3 z Playa (telefon był bez simlocka, a w serwisie mi założyli aktualizując soft)?
Post:15 sty 2010, 17:39
autor: kowcio
Raczej nie powinni. Sim-lock był ściągany, czy telefon nie miał już sim-locka oryginalnie? Telefony z Ery od pewnego czasu nie posiadają blokad

No to pozostaje wysyłka do serwisu LG.

A może w Lublinie jest serwis LG?
Post:15 sty 2010, 17:44
autor: Vieslav
Właśnie nie wiem jak to jest z tymi serwisami LG. Strona jest okropnie nieczytelna, spędziłem tam wiele czasu i niczego konkretnego się nie dowiedziałem.
Post:15 sty 2010, 17:56
autor: kowcio
Ja niestety też nie mogę znaleźć. Fakt, strona LG jest do kitu.
Post:15 sty 2010, 19:21
autor: vinc
Vieslav pisze:Nie dowiedziałem się od osoby sprzedającej skąd pochodził, ale na paragonie jak i pieczątce na karcie gwarancyjnej widnieje adres jakiegoś sklepu z Krakowa i cena 410zł, więc od operatora raczej on nie jest, choć przy włączaniu i wyłączaniu widać logo Ery, a w menu jest opcja Blueconnect.
Mogą być dwa rozwiązania. Pierwsze: wgrany soft Ery. Drugie: kupiony w sklepie Ery. Podaj nazwę firmy, ponieważ może był kupiony w sklepie franczyzowym lub APS. Wobec tego nie będziesz miał na pieczątce logo Ery

Jak kupiony w Erze to wiadomo, że oddajesz w jakimkolwiek punkcie Ery.
Vieslav pisze:Jeszcze jedno: czy gdyby okazało się, że zrobią na gwarancji to czy przypadkiem nie założą mi simlocka tak jak na Motorole K3 z Playa (telefon był bez simlocka, a w serwisie mi założyli aktualizując soft)?
Gdzie tam...
Mimo wszystko czarno widzę naprawę w ramach gwarancji

jednak zawsze możesz zaryzykować
Vieslav pisze:Strona jest okropnie nieczytelna, spędziłem tam wiele czasu i niczego konkretnego się nie dowiedziałem.
Jak tak to dzwoń na info LG namiary masz tu
KLIK
Post:24 sty 2010, 08:19
autor: Vieslav
Zadzwoniłem na infolinię. Kazali wysłać kurierem na ich koszt oraz napisać na kartce co się dzieje. Nie napisałem nic o wyświetlaczu tylko wymieniłem problemy poprzednio występujące (samoczynne wyłączanie, gubienie zasięgu). Zobaczymy, co z tego będzie.