Strona 1 z 1

[ke970 shine] telefon sam sie wylacza

Post:12 paź 2009, 12:55
autor: nocnykoniu
Witam, mam problem z tym telefonem ponieewaz sam sie wylacza czy gdy lezy na biurku czy slucham muzyki samoczynnie sie wylacza po jakims czasie. I moje pytanie jest takie czy to wina softu ?? czy moze nie lacza jakies styki przy bateri prosze o szybka odpowiedz .

Post:12 paź 2009, 16:28
autor: kowcio
Soft. Gwarancja lub komis (jakies 20-30 PLN powinno starczyć).

Post:12 paź 2009, 16:56
autor: nocnykoniu
jest na gwarancji to powinni to zrobic a jeszcze 1 pytanie czy zrobia to od reki czy beda go gdzies wysylac?

Post:12 paź 2009, 16:58
autor: kowcio
nocnykoniu, jesli pójdziesz do autoryzowanego serwisu LG to od ręki robią. Jeśli tam, gdzie kupiłeś telefon to muszę go wysłać do LG. Jeśli trafisz na dobrych serwisantów, to za kilkanaście minutek możesz odebrać telefon (w Samsungu tak mnie obsłużyli).
Muszą to zrobić na gwarancji :-)

Post:12 paź 2009, 20:54
autor: nocnykoniu
wiec tak mam telefon w play i w punkcie playa zdjemuja simlocka to chyba tez mogą softa wgrac... bo zalezy mi na czasie gdy beda go gdzies wysylac to na telefon moge czeka 2 tygodnie i dlużej prawda?

Post:12 paź 2009, 21:13
autor: vinc
nocnykoniu pisze:wiec tak mam telefon w play i w punkcie playa zdjemuja simlocka to chyba tez mogą softa wgrac...
Właśnie, że nie ;) blokada jest zdejmowana na podstawie kodu, który wklepujesz na telefon :) Softa wgrywa wyłącznie serwis... Jeśli tam zaniesiesz to telefon zostanie wysłany do serwisu, ale dostaniesz zastępczy telefon na czas naprawy.
nocnykoniu pisze:zalezy mi na czasie gdy beda go gdzies wysylac to na telefon moge czeka 2 tygodnie i dlużej prawda?
Prawda, ale zawsze może być też krócej ;)

Post:12 paź 2009, 22:27
autor: WunD3r
z tego co wiem LG trzyma telefon 1 tydzień niezależnie od awarii - albo go naprawią, albo nie. Przynajmniej tak w moich wypadkach było

Post:12 paź 2009, 22:29
autor: kowcio
nocnykoniu, dogadaj się z serwisantami, żeby zrobili to na miejscu.. Im to zajmie góra 20-30 minut. Mówię Ci ;-) Ja jak serwisowałem Samsunga X510 (achh te czasy :D ) to dogadałem się z facetem, że poczekam kilkanaście minut i odbiorę sobie telefonik. Naprawił go i do dziś służy bez szwanku.
A tak to wiadomo, że vinc ma rację ;)

Post:14 paź 2009, 14:09
autor: nocnykoniu
wiec tak zaniosłem dzis tel do punktu sprzedaży i mieliscie racje ze odsylaja tel do lg wzamian dostalem tel zastepczy super wypasionego samsuna e250 Xd. Ale nurtuje mnie jeszcze 1 problem nie zakladajac nowego tematu rano nagralem ok 5 minutowy filmik ktory zapisal sie na karcie wszystko pieknie ladnie ale gdy chialem go odtworzyc wyskoczyl mi komunikat "nieobslugiwany format" ;/ wiec sprobowalem kolejny raz go odtworzyc i tel sie zawiesil wylaczylem go i jeszcze raz wlaczylem jakiez bylo moje zdziwienie kiedy otworzylem karte pamieci nic na niej nie bylo zadnych mp3 filmikow itp. i czy to rowniez jest wina softu ??

Post:14 paź 2009, 14:33
autor: kowcio
nocnykoniu, jeśli nagrywałeś tym telefonem film i on go nie chciał otworzyć, to ja tutaj nawet nie mam jakichkolwiek wątpliwości, że to jest wina softu :)