Strona 1 z 1
[LG KP501] wiecznie "wysoka" bateria - serwis nie
Post:18 cze 2009, 09:55
autor: jab
Witam,
Czy ktoś spotkał się z takim problemem w LG KP501, że bateria nie skaluje wogóle stopnia naładowania, jest cały czas pełna na wskaźniku, a na ekranie stanu telefonu opisywana jako pełna, a potem pada..?
Nie powiem, zajmuje jej to ponad dwa dni, ale chyba po naładowaniu full i kilku rozmowach oraz dniu czuwania powinno coś ubyć?
BTW, tam jest chyba bateria li-on, jej nie trzeba formować w żaden sposób? Pani w Orange upierała się, że trzeba trzy razy rozładować i naładować po 12 godzin... Czy ten telefon jakoś sygnalizuje naładowaniu baterii?
Post:18 cze 2009, 12:42
autor: kowcio
jab pisze:Czy ktoś spotkał się z takim problemem w LG KP501, że bateria nie skaluje wogóle stopnia naładowania, jest cały czas pełna na wskaźniku, a na ekranie stanu telefonu opisywana jako pełna, a potem pada..?
Nie powiem, zajmuje jej to ponad dwa dni, ale chyba po naładowaniu full i kilku rozmowach oraz dniu czuwania powinno coś ubyć?
Do serwisu na wgranie oprogramowania.
jab pisze:BTW, tam jest chyba bateria li-on, jej nie trzeba formować w żaden sposób? Pani w Orange upierała się, że trzeba trzy razy rozładować i naładować po 12 godzin... Czy ten telefon jakoś sygnalizuje naładowaniu baterii?
Nie. Oni zawsze się upierają i w większości nie mają żadnej wiedzy o tym co gadają.
Post:18 cze 2009, 15:50
autor: jab
Dzięki za odpowiedź. No cóż... szkoda, telefon dopiero kupiony i od strzału do serwisu... mam nadzieję, że się jakoś uwiną...
Ps.
Wyjąłem baterię tak na próbę. Zaczęło pokazywać że bateria średnia... Po chwili - znowu wysoka. Po drugim wyjęciu utrzymuje się średnia. Zobaczymy...
Post:19 cze 2009, 19:43
autor: vinc
Niestety błędnie działający wskaźnik baterii to bolączka Ciacha. Jaki firmware? Domyślam się, że v10b...
Post:20 cze 2009, 00:01
autor: jab
wersja: KP501AT_V10i
w poniedziałek podjadę do serwisu, bo tak będzie szybciej...
Post:20 cze 2009, 10:08
autor: vinc
Rzeczywiście przecież to kp501

Post:22 cze 2009, 18:06
autor: jab
Jakie by to nie było, jest niezła abstrakcja z serwisem.
Mogę zostawić w Orange, ale im zajmie 7 dni zaniesienie tego do serwisu w BB, który... UWAGA - wyśle to do serwisu LG firmowego, bo LG nikomu nie dało uprawnień do napraw gwarancyjnych.:/
Post:22 cze 2009, 19:20
autor: vinc
LG'ki naprawiane są w Mławie. Natomiast odnośnie tych 7 dni to coś dziwnego, ponieważ telefony idą bezpośrednio z salonu opa do serwisu. Wobec tego coś salon kręci, albo nie zajmuje się bezpośrednio serwisem i musi przekazać telefon do salonu firmowego.
Post:22 cze 2009, 23:24
autor: jab
Może... w każdym razie rano wpadnę do serwisu, który podobno odbiera to w BB od orange i sam dostarczę telefon...:/
Post:22 cze 2009, 23:40
autor: hettman
jab pisze:wyśle to do serwisu LG firmowego, bo LG nikomu nie dało uprawnień do napraw gwarancyjnych.:/
-tutaj to sie mozesz tylko cieszyc bo przynajmniej nie rozpier...la bardziej niz jest (vide serwis samsunga,nokii-tu rzadziej)

Post:23 cze 2009, 15:06
autor: jab
heh, no oby... telefonik zawieziony, zobaczymy czy się wyrobią w deklarowanym, 7dniowym terminie:)
[ Dodano: 2009-07-02, 12:57 ]
Telefonik odebrany - wgrali soft, brandowany.:/
Tak na oko sytuacja bez zmian, ale chcę pooglądać fonik jeszcze dłużej. Póki co, odebrawszy go włączyłem, zerknąłem na baterię - 2 kreski z 3. No i postanowiłem sprawdzić: zablokowałem ekran. Po 20 sekundach bateria ma znowu 3 kreski. Szlag mnie zaraz trafi. Ale jeszcze chyba spróbuję wgrać oryginalny soft LG. Może pomoże...